سینا مهراد , سینا سهیلی

سینا سهیلی با نام مستعار سینا مهراد این روزها بواسطه بازی در نقش حامد در سریال پدر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. جالب است بدانید او برادر واقعی ساعد سهیلی بازیگر معروف سینمای ایران است.

بیوگرافی کوتاه سینا مهراد

سینا مهراد متولد ۱۲ آذر سال ۱۳۷۰ در تهران است. او فرزند سعید سهیلی کارگردان معروف سینمای ایران و برادر ساعد سهیلی بازیگر توانمند ایرانی است. سینا سالهاست که با نام فامیلی مهراد را برای خود برگزیده و با این نام در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت می کند. او پیش از این در کنار پدرش در چند پروژه به عنوان دستیار حضور داشته است و اولین تجربه بازیگر و حضورش در تلویزیون نیز با سریال سایه بان به کارگردانی برادران محمودی اتفاق افتاد و با این مجموعه بازیگری را شروع نمود.

تاریخ تولد سینا مهراد


فعالیت هنری سینا مهراد

سینا سهیلی برخلاف ساعد با تغییر نام‌ خانوادگی به «مهراد» که یادآور فرهاد مهراد خواننده پاپ است در سریالهایی همچون «سایه بان» و «پرده نشین» و فیلمهایی نظیر «کلاشینکف»، «زار»، «پنجشنبه آخر ماه» و «رفتن» به بازیگری پرداخته و سابقه دستیاری پدر در «گشت ارشاد» را داشته است.

سینا مهراد و پدرش

عکس ساعد سهیلی و سینا مهراد (سهیلی) و پدرش سعید سهیلی

ساعد سهیلی و سینا سهیلی

خانواده سینا مهراد

او از ساعد سهیلی ۴ سال کوچکتر است. سینا در خانواده ۶ نفره بزرگ شده و یک برادر به نام ساعد و دو خواهر به نام های صبا و سارا دارد. سینا با نام هنری مهراد سالهاست که در عرصه سینما و تلویزیون مشغول فعالیت است.

نام بازیگر نقش حامد در سریال پدر


حضوری درخشان در سریال پدر

سریال پدر که در تابستان ۹۷ از شبکه دو سیما پخش می شود علاوه بر چند سکانسی که باعث جلب توجه مخاطبین شد و سروصدایی هم در شبکه های اجتماعی به راه انداخت، یک حاشیه دیگر هم دارد و آن تغییر فامیلی سینا سهیلی (بازیگر نقش حامد) است! سینا مهراد با حضور در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی به عنوان یکی از اصلی ترین نقش های این مجموعه حضور دارد. وی در این سریال نقش پسری به نام حامد ( فرزند حاج علی با بازی مهدی سلطانی) را ایفا می نماید.

بیوگرافی سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال پدر

عکس سینا مهراد ( سینا سهیلی ) و پدر بزرگش

سن سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال پدر


صحبت های سینا مهراد در مصاحبه های اخیرش

سریال پدر اولین تجربه ای است که با گروهی حرفه ای دارم. نحوه انتخاب من هم به این شکل بود که تهیه کننده و کارگردان سریال پدر زمان پخش سریال سایه بان بازی مرا دیده و پسندیده بودند و سپس برای این کار با من تماس گرفتند.

مصاحبه با سینا مهراد

وی افزود در چند سال گذشته تلاش خودم را در عرصه بازیگری داشته ام، اگر خدا بخواهد با پخش «پدر» دیده می شوم و اگر خدا نخواهد هم که هیچ. اما فعلا به صورت فشرده درگیر کار هستم و فرصت فکر کردن به این مسائل را ندارم. فقط بگویم که همه گروه از کوچکترین عضو گرفته تا رأس کار، نهایت تلاش خودشان را دارند تا کار به بهترین شکل انجام شود.

اینستاگرام سینا مهراد

حامد از لحاظ پایه و درون خیلی به من نزدیک است، چون من هم در خانواده ای مذهبی بزرگ شده و زندگی می کنم اما او شیطنتی را که من دارم ندارد. حامد آدم خیلی آرامی است که سرش به کار خودش گرم است، زندگی اش را پیش می برد و به کسی کاری ندارد.

اینستاگرام سینا مهراد

وی با اشاره به همبازی بودنش با نیما رئیسی در تله فیلمی که ۶ سال پیش ساخته شده، یادآور شد: آقای مسعود فروتن هم مثل آقای سلطانی استاد هستند و زمان هایی که بیکار هستیم، سعی می کنم به حرفهای بزرگانی که در کنارشان بازی می کنم، گوش بدهم تا هم لذت ببرم و هم از تجربیات آنها استفاده کنم.

عکس سینا مهراد , سینا سهیلی

شخصیت مادرم در سریال که خانم زنگنه ایفای آن را برعهده دارند، خیلی به مادر خودم شبیه است. حتی قربان صدقه رفتن ها و نگاه کردن های او به حامد نیز مثل رابطه مادرم با من است. آقای مهدی سلطانی هم که نقش پدرم را بازی می کنند، دکتر و استاد دانشگاه هستند و من که هیچوقت برخوردی با او نداشتم، یکی از آرزوهایم بازی کنار ایشان بود. حرف زدن معمولی آقای سلطانی سر صحنه برای من به منزله کلاس بازیگری است و هر جمله ای را که به من می گویند طلا می گیرم و در ذهنم حفظ می کنم.


عکس های اینستاگرام سینا مهراد

عکس سینا مهراد حامد در سریال پدر

عکس لاکچری سینا مهراد

فیلم های سینا مهراد

سینا مهراد تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

عکس زیبای سینا مهراد

سینا مهراد ( سینا سهیلی )


همچنین بخوانید : عکس و بیوگرافی ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر