تولید فصل دوم سریال ابرقهرمانی The Umbrella Academy آغاز شد

منبع: گیمفا

118

1398/3/26

16:29


جرارد وی (Gerard Way) اعلام کرد تولید فصل دوم سریال ابرقهرمانی The Umbrella Academy «آکادمی چتر» آغاز شده است. این سریال محبوب نتفلیکسی (Netflix) براساس سری کامیک‌های دارک هورس، داستان گروهی از ابرقهرمانان بی‌سرپرست را دنبال می‌کند که همگی در یک روز متولد شده‌اند. آن‌ها پس از مرگ پدر ناتنی خود، سر رجینالد هارگریوز برای حل معمای مرگ او دور هم جمع می‌شوند. همچنین پس از اینکه یکی از اعضای گروه خبر نابودی دنیا را از آینده به آن‌ها می‌دهد، این گروه باید دنیا را هم نجات دهند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل اول The Umbrella Academy فوریه گذشته پخش شد و با نقدهای مثبتی از طرف منتقدین و مخاطبان روبرو شد. این سریال خیلی زود برای فصل دوم تمدید شد، که کاملا هم منطقی بود چون فصل اول با یک نقطه اوج به پایان رسید.

جرارد وی در حساب اینستاگرام خودش با انتشار دو تصویر، از آغاز تولید فصل دوم سریال خبر داد. وی علاوه بر اینکه تهیه‌کننده اجرایی سریال است، سازنده و نویسنده سری کامیک‌های The Umbrella Academy هم هست.

فصل دوم شامل ۱۰ اپیزود است که در تورنتو فیلمبرداری خواهند شد. هنوز تاریخ پخش فصل دوم مشخص نشده، اما ممکن است این فصل حدودا آوریل ۲۰۲۰ (فروردین ۹۹) از نتفلیکس پخش شود.

منبع: Screenrant

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو