فیلم های پریناز ایزدیار , پریناز ایزدیار در شهرزاد

یکی از سریالهای پر مخاطب در سالهای اخیر، سریال شهرزاد است و یکی از بازیگران اصلی این سریال محبوب پریناز ایزدیار است. پریناز ایزدیار در شهرزاد نقش یک دختر نازپرورده را ایفا کرد که حوادثی برای او زندگی خانوادگی اش می افتد.

از طریق اینستاگرام پریناز ایزدیار طرفدارانش او و کارهای جدیدش را پیگیری می کنند. مثلا پریناز ایزدیار در بینوایان و یا پریناز ایزدیار در سرخپوست و… ما در این مقاله از پارسی نو در مورد زندگی خصوصی پریناز ایزدیار مطالبی را منتشر کرده ایم و در ضمن عکسهای جدید پریناز ایزدیار را هم در همین مقاله می توانید مشاهده کنید.


بیوگرافی کامل پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار بازیگری که در سریال شهرزاد به شهرت رسید، در تاریخ ۸  شهریور ۱۳۶۴  در شهرستان بابل استان مازندارن به دنیا آمده است. این بازیگر در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون فعال است و از سال ۱۳۸۵ تا کنون به شکل حرفه ای فعالیت داشته است.

ازدواج پریناز ایزدیار

این بازیگر زن جوان کشورمان هنوز ازدواج نکرده است و مجرد است. پریناز ایزدیار گفته است که من ازدواج كردن را دوست دارم و در ضمن عاشق بچه هستم و با تمام وجودم عاشق تجربه كردن احساس مادري هستم اما بر این اعتقاد هستم که ازدواج نیازمند يك پختگي است كه فکر می کنم من هنوز به آن پختگی لازم برای ازدواج نرسيده‌ام. او همینطور گفته است که اين پختگي برای ازدواج باید دوطرفه باشد یعنی هم زن و هم مرد می بایست به جايي رسيده باشند كه مسئوليت يك زندگي را به شکل دونفري به دوش بكشند و زندگی را اداره کنند.

این بازیگر با اخلاق کشورمان گفته است که به ازدواج کردن فکر می کنم اما برنامه خاصی برای آن ندارم یعنی این گونه نیست که بگویم تا چه مدت دیگر ازدواج می کنم.

پریناز ایزدیار در مورد ازدواج کردن نظر جالبی دارد و آن این است که اینطور مسائل به نظر من باید وقت مناسبش برسد و قابل برنامه ریزی کردن نیستند.

پریناز ایزردیار در کنار امیر جدیدی

در ضمن این بازیگر گفته است که به زندگی بدون بازیگری اصلا فکر نمی کنم و حساب و کتاب هم نمی کنم اما مطمئنم که در آینده اتفاقات خوبی برای من می افتد.

مدرک تحصیلی پریناز ایزدیار

این بازیگر خوب کشورمان دارای مدرک کارشناسی گرافیک است.

خانواده پریناز ایزدیار

همانطور که گفتیم پریناز ایزدیار در سال ۱۳۶۴ در بابل به دنیا آمده است. پدر پریناز ایزدیار اهل ساری است و مادر پریناز ایزدیار هم اهل بابل است. طبق آنچه که خودش گفته است، او به زبان مازندرانی تسلط کامل دارد. او یک خواهر و یک برادر دارد. گفتنی است که پریناز ایزدیار فرزند کوچک خانواده است.

پریناز ایزدیار عکس جدید

شغل پدر پریناز ایزدیار وکیل است و خواهر و برادر او هم هر دو پزشک هستند،. در مورد عادات فردی او هم باید گفت که تابع رژیم گیاه خواری است و علت آن را نه رژیم لاغری و این بحث ها بلکه علت آن را دلسوزی برای حیوانات اعلام کرده است. او عاشق خوابیدن است و همینطور پریناز ایزدیار عاشق دریا است و در کنار دریا آرامش می گیرد. او می گوید هر زمان که به خانه پدری می روم، خیلی زود کنار دریا می روم و انرژی تازه می گیرم و حس می کنم تمام مشکلاتم حل شده اند.

پریناز ایزدیار مهمترین خصوصیت اخلاقی خود را سادگی می داند و می گوید در برخورد با مسائل و مشکلات و کلا در زندگی پیچیده نیستم و دید ساده ای دارد.

مخالفت خانواده پریناز ایزدیار با بازیگر شدن او

پدر و مادر پریناز ایزدیار با بازیگر شدن او مخالفت سرسختانه داشتند و به دنبال این مختالفت هم برای دخترشان شرط گذاشتن که اول در یک رشته غیر از بازیگری تحصیلاتش را ادامه دهد و بعد برود دنبال حرفه بازیگری. برای برآورده شدن این شرط والدینش، او علیرغم علاقه اش در رشته گرافیک ادامه تحصیل داد.

پریناز ایزدیار در همان دوران دانشجویی بنا به پیشنهاد یکی از دوستان خود در تست فیلم بازی خطرناک به کارگردانی حسن هدایت در سال ۱۳۸۶ شرکت کرد و موفق شد تا در این تست قبول شود. پریناز ایزدیار در این فیم نقش مکمل را بازی کرد اما بنا به دلایلی این فیلم هیچ وقت اکران نشد.

پریناز ایزدیار و پیمان معادی

پریناز ایزدیار بعد از بازی سکال و نیم به مطالعه و پژوهش در مورد بازیگری مشغول شد و در این میان هم با دانشجوهای بازیگری مشغول تمرین بود و بدون شرکت در کلاس بازیگری برای نقش آفرینی در تله فیلم همان روز دعوت شد که بعد از بازی در این تله فیلم روی غلتک افتاد.

ورود پریناز ایزدیار به عرصه بازیگری

پریناز در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی به نام «یک مرد، یک شهر» در تست بازیگری آن حضور یافت و در نهایت هم برای ایفای نقش در این فیلم سینمایی پذیرفته شد. اگر می خواهید بدانید که پریناز ایزدیار چگونه به عرصه تلویزیون آمد، باید بدانید که این بازیگر زن مشهور ایرانی با ایفای نقش در تله‌فیلمی با نام «ماه در سایه» در سال ۱۳۸۸ به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، به عرصه تلویزیون گام نهاد.

گفتنی است که ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرده است و با کارگردان‌های صاحب نامی چون فرزاد مؤتمن، مسعود آب‌پرور و علیرضا امینی همکاری کرده است. این را هم باید افزود که سریال «پنج کیلومتر تا بهشت»، نخستین سریال پریناز ایزدیار بود که در ماه رمضان پخش شد. نقش آفرینی پریناز ایزدیار در این سریال برای او موفقیت و محبوبیت زیادی به دست آورد. همچنین وی در فیلم «ورود آقایان ممنوع» در چند سکانس بازی کرد ولی در مقایسه با بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری به دست نیاورد.

به شهرت رسیدن پریناز ایزدیار

باید گفت که این بازیگر زن ایرانی بعد از بازی در سریال زمانه به کارگردانی حسن فتحی موفق شد تا به شهرت دست یابد. اولین کار بازیگری پریناز ایزدیار در فیلم یک مرد، یک شهر است. گفتنی است که اولین حضور پریناز ایزدیار در تلویزیون که بر می گردد به سال ۱۳۹۰ با سریال ۵ کیلومتر تا بهشت نیز برای او اوج موفقیت و شهرت بود و به یک چهره شناخته شده تبدیل شد.

پریناز ایزدیار و موسیقی

پریناز ایزدیار گفته است که خیلی تمایل دارم كه در زمینه موسیقی كار كنم و بسیار دوست دارم تا نواختن ساز را یاد بگیرم اما شاید در این زمینه استعداد نداشته ام یا به آن را به شكل جدی و حرفه‌ ای دنبال نکرده ام. در خصوص سبك‌های مورد علاقه‌ام در دنیای موسیقی باید بگویم که به شخصه مقید به هیچ سبك خاصی در موسیقی نیستم و هر آهنگی كه از نظرم خوب باشد را گوش می دهم و می‌ شنوم.

مدل لباس پریناز ایزدیار , پریناز ایزدیارو مصطفی زمانی


حواشی پریناز ایزدیار

در آبان ماه سال ۱۳۹۱ یعنی زمانی که این بازیگر زن جوان در حال فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی زمانه بود، مورد حمله یک مرد شرور قرار گرفت.

از جمله حاشیه های مثبت پریناز ایزدیار هم باید گفت که او همراه با کامران تفتی و فرزاد حسنی در نمایشنامه خوانی سفر به نهایت دور به نویسندگی و کارگردانی محمد میر علی اکبری با هدف کمک به مؤسسه محک که ویژه کودکان سرطانی است، برنامه‌ای را به کمک هم اجرا کردند. این هنرمندان جوان همه پول بدست آمده از اجرا را به مؤسسه محک برای کمک به کودکان  واگذار کردند.

فعالیت پریناز ایزدیار در عرصه مدلینگ

ماجرای مدل بودن این بازیگر هم مدتی باعث ایجاد حواشی برای او شد. در این مورد باید بدانید که او پیش از شروع کار بازیگری و در زمان دنشجویی در یکسری از شوهای اسلامی به عنوان مدل پوششی مانتو و روسری حضور داشت و واقعیت آن است بحث مدل بودن پریناز ایزدیار هم از همین شوهای اسلامی مطرح شد.

پریناز ایزدیار در خندوانه , پریناز ایزدیار در بینوایان

پریناز ایزدیار و دریافت سیمرغ بلورین

پریناز ایزدیار موفق شده است تا سیمرغ بلورین برای بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای نقش آفرینی در فیلم ابد و یک روز را به دست آورد.


فیلم شناسی پریناز ایزدیار

فیلم های سینمایی پریناز ایزدیار

سالنام فیلمنقشکارگردانتوضیحات و زمان پخش
۱۳۹۷لتیانعلی تیموری
۱۳۹۷تفريقمانی حقیقی
۱۳۹۷متری شیش و نیمسعید روستایی
۱۳۹۷سرخ‌پوستنیما جاویدی
۱۳۹۶خوکآنیمانی حقیقی۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
۱۳۹۶مقیمان ناکجاشهاب حسینی
۱۳۹۵هت‌تریکلیدارامتین لوافی
۱۳۹۵تابستان داغنسرینابراهیم ایرج‌زاده۸ شهریور ۱۳۹۶
۱۳۹۵ویلایی‌هاخیریمنیر قیدی۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
۱۳۹۴یک روز بخصوصسودابههمایون اسعدیان۲۵ اسفند ۱۳۹۵
۱۳۹۴ابد و یک روزسمیهسعید روستاییسیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر
۱۳۹۳۳۶۰ درجهمهتابسام قریبیان۸ مهر ۱۳۹۴
۱۳۹۳این سیب هم برای توشایستهسیروس الوند۲۷ آبان ۱۳۹۴
۱۳۹۲خط ویژهمرجانمصطفی کیایی۱۴ اسفند ۱۳۹۲
۱۳۹۰ورود آقایان ممنوعسحررامبد جوان۲۵ خرداد ۱۳۹۱
۱۳۸۹اینجا بدون منبهرام توکلیتابستان ۱۳۹۰
۱۳۸۶یک مرد، یک شهردختر سرهنگ شعبانیحسن هدایت

پیج پریناز ایزدیار

سلفی پریناز ایزدیار

قد پریناز ایزدیار

مجموعه های تلویزیونی پریناز ایزدیار

سالنام فیلمنقشکارگردانتوضیحات
۱۳۹۶–۹۷شهرزاد (فصل سوم)شیرین دیوانسالارحسن فتحینمایش خانگی
۹۶–۱۳۹۵شهرزاد (فصل دوم)شیرین دیوانسالارحسن فتحینمایش خانگی
۱۳۹۳–۹۴شهرزادشیرین دیوانسالارحسن فتحینمایش خانگی
۱۳۹۱زمانهارغوان آذرنیاحسن فتحیشبکه سه سیما
۱۳۹۰مثل یک کابوسشهرام شاه‌ حسینیشبکه یک
۱۳۹۰پنج کیلومتر تا بهشتمیناعلیرضا افخمیشبکه سه سیما
۱۳۹۰روبیکمهیار عبدالملکینمایش خانگی
۱۳۸۹شاید برای شما هم اتفاق بیفتدمحمود معظمیشبکه تهران

پریناز ایزدیار در شبکه نمایش خانگی

  • فیلم ویدئویی زنده به گور (فیلم ویدئویی) (علی جناب ۱۳۹۴)
  • استخر (۱۳۹۳ نمایش خانگی)

تله فیلم های پریناز ایزدیار

  • داشتن و نداشتن
  • گور به گور
  • مروارید
  • همان روز
  • مرخصی
  • آبی‌ ها و خاکستر
  • ماه در سایه
  • پسر ایران
  • فال قهوه
  • دسته بازنده‌ها
  • استخر
  • انتهای بزرگراه

تئاترهای پریناز ایزدیار

سالنامکارگردانمکان اجرا
۱۳۹۳یک کلیک کوچولواحمد سلیمانیسالن قشقایی
۱۳۹۷بینوایانحسین پارساییهتل اسپیناس پالاس

کلیپ ترانه های پریناز ایزدیار