واکنش مدیریت بحران کهگیلویه به یک شایعه

منبع: برترین ها

52

1398/10/22

02:47


وحید محمدی تبار، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی اطلاعیه ای نسبت به شایعه وقوع زلزله ۷.۸ ریشتری در این استان واکنش نشان داد.

ایسنا: وحید محمدی تبار، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی اطلاعیه ای نسبت به شایعه وقوع زلزله ۷.۸ ریشتری در این استان واکنش نشان داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

متاسفانه خبری کذب و جعلی در فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد و بخصوص شهرستان گچساران در مورد زلزله و ...از قول مجهول رئیس سازمان زمین شناسی و زلزله نگاری ... در حال منتشر است که موارد ذیل جهت آگاهی مردم شریف استان اعلام می شود؛

۱- هیچ قدرت علمی و تکنولوژیی، تاکنون در دنیا، به امکان پیش بینی دقیق زمان و مکان زلزله دست نیافته است و بنابراین هیچ موسسه ای علمی و دانشگاهی پیش بینی زمان وقوع زلزله را در اختیار ندارد و تنها خداوند قادر و متعال است که بر همه امور ماورائ الطبیعی و طبیعی جهان مسلط است و این خبر و مطلب تکذیب می شود.

۲- فرد و یا افرادی که چنین شایعات بی اساسی را در فضای مجازی منتشر می کنند، هدفی جز بر هم زدن آرامش روحی و امنیت روانی جامعه ندارد بنابراین انتظار داریم مسئولان محترم قضایی و امنیتی پیگیری‌ها و برخوردهای قانونی را با مجرمین فضای مجازی و مخلان آرامش جامعه، معمول فرمایند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو