مهتاب کرامتی , همسر مهتاب کرامتی کیست

یکی از بازیگران زن مشهور ایرانی مهتاب کرامتی است که همه ما مهتاب کرامتی در سریال مردان آنجلس را که در نقش هلن همسر ماکسیمیلیان بود را خوب به خاطر داریم.

بازی اش در این سریال اولین تجربه بازی او به شمار می رود که در آن بسیار خوش درخشید. مهتاب کرامتی غیر از بازیگری فعالیتهای دیگری هم دارد از جمله این که او سفیر یونیسف است.

او همچنین مزون دار است و در دنیا مد هم به جهت اندام و قدی که دارد فعال است. ما در این مقاله از پارسی نو ضمن این که آدرس اینستاگرام مهتاب کرامتی را منتشر کرده ایم، به زندگی خصوصی او از جمله به دختر مهتاب کرامتی پرداخته ایم و یا در مورد طلاق مهتاب کرامتی مطالبی را منتشر کرده ایم. ما را تا پایان همراهی کنید.


بیوگرافی کامل مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی یکی از بازیگران زن مشهور ایرانی است که در تاریخ ۲۵ مهر ماه سال ۱۳۴۹ در ملایر به دنیا آمده است. او اصالتا اهل همدان است. این هنرمند خوب کشورمان فقط در عرصه هنر فعال نیست بلکه در سایر حوزه های هنری و غیر هنری فعالیت دارد.

او تهیه‌کننده فیلم است و مدیر و داور هنری ایرانی است. مهتاب کرامتی همچنین فعالیت های بشردوستانه هم دارد و در زمینه حقوق کودکان فعال است. به دنبال فعالیت های بشردوستانه این هنرمند خوب کشورمان در اول سپتامبر سال ۲۰۰۶ مصادف با دهم شهریور سال ۱۳۸۵ او سفیر حسن نیت و صلح یونیسف شد.

گفتنی است که کرامتی از کنشگران حقوق زنان و امور اجتماعی آنان محسوب می شود. این را هم باید بدانید که کرامتی تجربه دکلمه‌ خوانی را هم دارد و در صنعت پوشاک و طراحی مد نیز دارای فعالیت هایی است.

مهتاب کرامتی اینستاگرام

مهتاب کرامتی چگونه جذب یونیسف شد؟

این بازیگر از آنجایی که دارای مدرک میکروبیولوژی است در زمینه ویروس‌شناسی و ژنتیک اطلاعات علمی و تخصص دارد و به همین علت هم با قرارداد همکاری ۵ ساله یونیسف با دولت ایران برای تشکیل کمپین اچ آی وی یا همان ایدز از سال ۲۰۰۰ تا سال ۲۰۰۵ جذب فعالیتهای یونیسف شد. این کمپین برای آموزش درباره ایدز به کودکان است.

او در زمان انتصاب به این سمت گفت که خواسته هر کسی که کودک بماند و وظیفه هر انسانی است که عطوفت کودکی را منتشر کند. از جمله مأموریت ‌های مهتاب کرامتی در این کمپین، برگزاری برنامه ‌های آموزشی برای کودکان در استان کرمان بعد از وقوع زلزله سال ۱۳۸۲ در بم بود. همچنین او گزارشی از کودکان جنگ ‌زده لبنان در سپتامبر سال ۲۰۰۶ آماده کرد.

مهتاب کرامتی در تاریخ ۲۵ اوت سال ۲۰۱۴ به عنوان سفیر «کودکان امید» مصوب شد. دریافت این عنوان پویشی از سوی شرکت سامسونگ بود که امکانات آموزشی بهتر برای کودکان ایرانی را فراهم می کند.  او گفت برنامه های این پویش با برنامه های کمپین یونیسف همسویی دارد و به همین علت هم سفیری آن را پذیرفته است.

مهتاب کرامتی یونیسف

گفتنی است که فعالیت‌های مهتاب کرامتی در این پویش، آموزش کودکان نابینا با طرح اصلی کتابخانه‌ های گویا را در اولویت دارد. او گفت است که همه مسائل اجتماعی برایش دارای اهمیت هستند؛ از جمله محیط زیست، آلودگی هوا و حیوان ‌آزاری اما حوزه اصلی فعالیت ‌های او در مورد حقوق کودکان است.

با ساخت مستند خود به فمینیست بودن متهم شد اما خودش گفته است که فمنیست نیست اما به تلاش و کوشش زنان هم پای مردان اعتقاد دارد و این را در مستند خود نشان داده است. البته او از حضور بانوان در ورزشکار استقبال کرده است و حامی حضور زنان در ورزشگاه است. گفتنی است که مهتاب کرامتی از جمله هنرمندانی است که بیانیه اردیبهشت سال ۹۶ در مورد حقوق زنان خطاب به رئیس جمهور را امضا کرده است.

این نکته را هم باید افزود که مهتاب کرامتی و علی دایی تنها سفیران یونیسف هستند.


ازدواج مهتاب کرامتی

اگر می خواهید بدانید که همسر مهتاب کرامتی کیست، باید بدانید که بابک ریاحی پور شوهر مهتاب کرامتی است. آنها در سال ۱۳۶۵ با هم ازدواج کرده اند اما پس از ۱۶ سال زندگی مشترک یعنی در سال ۱۳۸۱ از هم جدا شده اند. بابک ریاحی پور نوازنده است و در سال ۱۳۹۰ با آهنگساز جوانی ازدواج مجدد داشته است.

مهتاب کرامتی و همسر سابقش

مهتاب کرامتی و همسر سابقش

طلاق مهتاب کرامتی از دید خود او به این علت بوده است که در سن پایین ازدواج کرده است و مسیرهای متفاوت شغلی او و همسر سابقش باعث شده است تا نتوانند زندگی مشترک شان را ادامه دهند.

گفتنی است که مهتاب کرامتی از ازدواج سابقش دارای یک فرزند دختر است. نام دختر مهتاب کرامتی هلنا است. البته در برخی از سایت های خبری گفته اند که او دارای یک فرزند پسر است! خودش به صورت رسمی در مورد این که فرزندی دارد یا نه در مصاحبه هایش چیزی نگفته است.

بابک ریاحی پور همسر مهتاب کرامتی کیست؟

همسر سابق مهتاب کرامتی متولد سال ۱۳۴۸ است و نوازنده گیتار باس، موزیک ساز است و البته او تنظیم کننده آهنگ هم هست. او در سال ۱۳۷۴ با اجرای موزیک تیتراژ پایانی فیلم فاتح موفق شد تا به طور رسمی وارد عرصه هنر شود.

مهتاب کرامتی و همسرش


خانواده مهتاب کرامتی

کرامتی دارای دو خواهر است. یک خواهر از او بزرگتر و یک خواهر هم کوچکتر از او هستند. خواهر بزرگ او دکتر داروساز است. مادر مهتاب کرامتی استاد دانشگاه است. مادر او دانش ‌آموخته مهندسی صنایع غذایی است. پدر او هم یحیی کرامتی است و در مورد خانواده او باید بدانید که او هم مانند اکثر بازیگران زن ایرانی با مخالفت خانواده اش برای بازیگری رو به رو بوده است و به قول خودش برای بازیگر شدن با خانواده اش جنگیده است!

راز زیبایی مهتاب کرامتی

او دارای پوستی شفاف است و از جمله هنرمندانی است که بسیار کم آرایش می کند و در مورد این که چطور زیبایی اش ماندگار است گفته که من شب ها خیلی زود می خوابم و از آنجایی که مادرم متخصص تغذیه است از همان دوران کودکی نسبت به خورد و خوراک حساسیت های لازم را داشته ام و بعد از این دوران هم سعی می کنم از رژیم غذایی سالم استفاده کنم و از ورزش و پیاده روی هم غافل نمی شوم تا وزنم همیشه ثابت باشد. او گفته است که همیشه آبی که هم دوای اتاق اش است را می نوشد و همیشه صبحانه کامل می خورد چرا که این کار باعث ثابت ماندن وزنش می شود.

خصوصیات اخلاقی مهتاب کرامتی

او گفته است که از تنهایی اش لذت می برد چرا که در این زمان مشغول مطالعه می شود. او کتاب خواندن را به شرطی که فرصت داشته باشد دوست دارد.

کرامتی مانند همه خانمها خرید کردن را دوست دارد و در مورد خرید لباس گفته است که بیشتر لباس هایی می خرم که قابلیت استفاده در زمان طولانی را داشته باشند بنابراین کیفیت جنس لباس برایم مهمه است. در مورد مدل برای انتخاب لباس هم تقریبا به سمت مدلهای کلاسیک می رود.

همسر مهتاب کرامتی

در مورد مهتاب کرامتی بیشتر بدانید

کرامتی از جمله هنرمندانی است که از دوران کودکی به حرفه بازیگری علاقه داشته است و طبق آنچه که گفته است همیشه همراه خواهر بزرگترش در خانه بازی و تمرین می کرد. او گفته است بر اساس کتابهایی که می خواندیم من و خواهرم نمایش اجرا می کردیم و در هر بار اجرا کردن هم نقش ها را عوض می کرده و به این ترتیب هر نمایش را دو بار اجرا می کردیم. مهتاب کرامتی این بازی های کودکانه را تجربه های لذت بخش تلقی کرده است.

نام پدر مهتاب کرامتی یحیی کرامتی است که به خاطر شرایط شغلی مدتی را به همراه خانواده در شهر رشت زندگی کرده اند. طبق آنچه مهتاب کرامتی گفته است آنها در  محله گلسار رشت زندگی کرده اند. در همین دوران که در مدرسه مشغول به تحصیل بوده است در تئاترهای دانش‌آموزی شرکت کرده است. همانطور که می دانید مهتاب کرامتی از جمله خانمهای قد بلند محسوب می شود و به همین علت هم زمانی که ۱۵ سال سن داشت به عنوان مراقب امتحان انتخاب شد.

به این ترتیب از دوران نوجوانی کسب درآمد کرده است.  او پس از اخذ دیپلم خود در سال ۱۳۶۸ به دانشگاه وارد شد و در رشته میکروبیولوژی در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل شد. زمانی که مهتاب کرامتی در سال دوم دانشگاه بود با دیدن فیلم هامون به کار بازیگری علاقه مند شد و سپس با شرکت در دوره های بازیگری امین تارخ موفق شد تا به عرصه بازیگری وارد شود.

مهتاب کرامتی و دخترش

مهتاب کرامتی و دخترش

دختر مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی به کتاب و کتاب خواندن علاقه زیادی دارد. او در نمایشگاه کتاب فرانکفورت در سال ۲۰۱۶ شرکت کرد و به نشر کتاب و حمایت از آنها اقدام کرده است. مهتاب کرامتی دارای اندام مناسب و پوستی زیبا و شفاف است و در این مورد گفته است که به پیاده‌روی، تمرین با تردمیل و شنا علاقه دارد؛ به سلامتی خود اهمیت می دهد و برای ثابت ماندن وزن اش در مورد رژیم غذایی اش حساسیت دارد. او به مد و مدگرایی علاقه دارد. مدیر برنامه های مهتاب کرامتی سمیرا علایی است که دوست صمیمی او هم محسوب می شود.

مهتاب کرامتی چگونه بازیگر شد؟

مهتاب کرامتی دارای مدرک کارشناسی در رشته غیر مرتبط هنری است او فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی است. مهتاب کرامتی به دنبال علاقه اش به هنرپیشگی در سال ۱۳۷۵ در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت کرد. حضورش در این دوره های بازیگری امین تارخ به پیشنهاد حبیب رضایی بوده است. مهتاب کرامتی الگوی بازی خود در ابتدا را پرویز پرستویی دانسته است.

مهتاب کرامتی بازیگری

آشنایی مهتاب کرامتی با تئاتر هم به واسطه حضور او در دوره های بازیگری امین تارخ و مسعود کرامتی بوده است.  او یک سال تمام وقت خود را به بازی در صحنه تئاتر اختصاص داد و در سالهای ۷۹ تا ۸۰ در دو نمایش آنتیگونه و هملت به کارگردانی مجید جعفری بازی کرد که این دو نمایش هم در دوره بیستم از جشنواره بین المللی تئاتر فجر شرکت کردند.

کرامتی با بازی در سریال مردان آنجلس در سال ۱۳۷۶ در تلویزیون دیده شد و برای مخاطبان معرفی شد.  اولین تجربه سینمایی مهتاب کرامتی به بازی او در فیلم سینمایی مردی از جنس بلور بر می گردد. او در سال ۱۳۷۷ در این فیلم بازی کرد. کرامتی سابقه بازی در تئاتر را هم دارد و در سالهای ۸۰ و ۸۱ در نمایش هایی به کارگردانی مجید جعفری روی صحنه رفته است.

نقش های شناخته شده مهتاب کرامتی

این بازیگر نام آشنای کشورمان نقش اصلی زن را در فیلم های درام و تاریخی بسیاری بر عهده داشته است. شناخته‌ شده ترین نقش های کرامتی عبارت از:  بازی او در فیلم فیروزه در بیست در سال ۱۳۸۷٫ گفتنی است که کرامتی برای بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

کرامتی در نقش آسیه در فیلم آلزایمر در سال ۱۳۸۹ هم خوش درخشیده است. بازی او در نقش آوا در فیلم زندگی خصوصی آقا و خانم میم در سال ۱۳۹۰ هم توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. نقش آفرینی مهتاب کرامتی در فیلم رویای فرزند چهارم در سال ۱۳۹۱ هم مورد توجه قرار گرفت. سارا در اشباح با بازی مهتاب کرامتی در سال ۱۳۹۲ هم برای او ماندگار شد. اغلب مخاطبان نقش منیره با بازی مهتاب کرامتی در عصر یخبندان در سال ۱۳۹۳ را پسندیدند. مهتاب کرامتی با نقش مادر در ماجان در سال ۱۳۹۳ در دل مخاطبان جا باز کرد.

نقش مینوی جاده قدیم در سال ۱۳۹۶ برای مهتاب کرامتی هم ماندنی شد. مهتاب کرامتی هم در تلویزیون خوش درخشید و نقش های ماندگاری را بازی کرد. از جمله بازی کرامتی در نقش هلن در مردان آنجلس در سال ۱۳۷۶ بسیار زیبا بود و مردم آن را پسندیدند. مهتاب کرامتی در نقش لیالی در سریال تلویزیونی خاک سرخ در سال ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا هم برجسته شد. او در این فیلم بازیگرمقابل پرویز پرستویی بود. مهتاب کرامتی در فیلم های زیر هم به صورت قابل ملاحظه ای بازی کرد :

فیلم‌های مرد بارانی در سال ۱۳۷۸که مهتاب کرامتی برای بازی در آن نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در هجدهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد.

نقش ماندگار کرامتی در فیلم پاداش سکوت در سال ۱۳۸۵

ماندگار شدن نقش مهتاب کرامتی در فیلم تردید در سال ۱۳۸۷

مهتاب کرامتی با فیلم اسب حیوان نجیبی است در سال ۱۳۹۰ هم در خاطر مخاطبان ماند.

کرامتی در فیلم های ناخواسته در سال ۱۳۹۲ و در فیلم ارغوان در سال ۱۳۹۳ و در فیلم مزار شریف در سال ۱۳۹۳ هم نقش های ماندگاری بر جای گذاشت.

کرامتی با بازی های درخشانی که داشت موفق شد تا در سال ۱۳۹۳ جزو پرکارترین ستاره‌ های سینمای ایران به شمار رود. در ادامه این هنرمند با اخلاق کشورمان به سمت کار تهیه کنندگی هم رفت و در سال ۱۳۹۵ در مستند واقعی صفر تا سکو سرمایه گذاری کرد.

نقش غیر متعارف اما جالب مهتاب کرامتی

بازی مهتاب کرامتی در نقش کبری در فیلم کمدی مومیایی ۳ در سال ۱۳۷۸ یکی از بازی‌ های متفاوت و غیرمتعارف او به شمار می رود. مهتاب کرامتی در مومیایی ۳ که یک فیلم کمدی است که تقریبا رگه های فانتزی نیز در آن وجود داشت، موفق شد تا در نقش دختر جوانی احساساتی و مرفه به خوبی ظاهر شود. آنچه که باعث مطرح شدن این نقش او شد، توانایی او در بازی در سکوت و استفاده از میمیک صورت بود.

مهتاب کرامتی

او در سال ۱۳۹۴ یکی از ستاره های سینمای ایران بوده است. گفتنی است که او از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۶ بسیار پر کار بوده است. این یک واقعیت است که نقش‌ آفرینی ‌های مهتاب کرامتی در قالب شخصیت‌ های گوناگون او را به بازیگری متبحر در اجراهای دشوار تبدیل کرده است؛ او گفته است هر کاری را نمی پذیرم و چند بار فیلم نامه را می خوانم تا از بازی در کارهای مشابه پرهیز کنم. او همیشه در ابتدای فیلمبرداری اضطراب دارد و این اضطراب از اول تا به الان همراه بوده است.

تجربه تهیه کنندگی مهتاب کرامتی

کار تیک آف و صفر تا سکو اولین کار تهیه ‌کنندگی ‌های مهتاب کرامتی به شمار می ورد که به صورت مشترک با طهورا ابوالقاسمی انجام گرفته ‌است. این کار مستندی واقعی در مورد زندگی و حرفه سه قهرمان ووشو الهه، سهیلا و شهربانو منصوریان است. مهتاب کرامتی در این فیلم روحیه سرسخت و جنگنده و البته امیدوار این قهرمانان را نشان می دهد. او روحیه ‌ای را در این مستند نشان داده است که باعث بالارفتن پله‌های پیشرفت و در نهایت قهرمانی در رشته ووشو توسط این قهرمانان شده است.

مهتاب کرامتی و کار هنری و داوری او

مهتاب کرامتی مدیر یک دفتر فرهنگی در تهران است. نام این دفتر فرهنگی «اندیشه پردیس جم» است که با سرمایه‌گذاری خود کرامتی، طهورا ابوالقاسمی و سمیرا علایی پایه گذاری شده است و در زمینه‌ های مختلف از جمله در زمینه های داستانی، مستند، فیلم کوتاه، کار تبلیغاتی و بازیگری فعال است. مهتاب کرامتی از ۱۳۹۱ تا کنون به مدیریت/کارگردانی هنری در این دفتر می ‌پردازد و گفتنی است که رویکردی ویژه به فیلم کوتاه و فیلمسازان آن دارد و در حقیقت گرایش اش به سمت حمایت از فیلمسازان مستقل در حوزه فیلم‌ های بلند سینمایی، مستند و کوتاه است.

مهتاب کرامتی به خاطر تجربه مدیریت هنری و داوری در این دفتر یاد شده، مدیریت هنری دومین و چهارمین جشنواره «فیلم کوتاه مستقل خورشید» عهده دار شده است.

مهتاب کرامتی از جمله هنرمندانی است که از آزادی سینمای مستقل ایران در روز ملی سینما در سال ۱۳۹۲ دفاع کرده است. در همان سال ۹۲ در جشنواره ‌های مختلف به عنوان اعضای هیئت داوران انتخاب شد. از جمله در جشنواره بین ‌المللی فیلم‌ های کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۲، همچنین جزو داوران فیلم فجر سال ۱۳۹۲ بوده است و داوری دهمین دوره جشنواره فیلم مستند و کوتاه رضوی در سال ۱۳۹۴ را هم بر عهده داشته است. او داور بخش زنان فیلمساز در  پانزدهمین جشنواره بین‌ المللی فیلم داکا هم بوده است.

سابقه اجرای مهتاب کرامتی در عرصه موسیقی

مهتاب کرامتی در زمینه موسیقی هم دستی بر آتش دارد و تجربه عضویت در ارکستر سمفونیک تهران را در کارنامه هنری خود دارد. کرامتی اولین بار در تاریخ ۱۶ دی سال ۱۳۸۵ اجرای دکلمه سمفونی «پیامبر اعظم» ساخته شاهین فرهت را بر عهده داشته است.

همچنین او در ۱۳۹۴ در قالب راوی در کنسرت ‌های شهرداد روحانی اجراهایی را عهده دار بوده است. گفتنی است که او راوی فیلم مستند نلسون ماندلا، برای همیشه به کارگردانی میثم شاه ‌بابایی هم بوده است. مهتاب کرامتی در آبان سال ۱۳۹۴ در موزیک ویدئو قطعه «خمُش باش» با صدای اساطیری همایون شجریان و با آهنگسازی ژانو باغومیان از آلبوم مستور و مست برای اولین بار نقش آفرینی کرد.


مزون مهتاب کرامتی در تهران

مهتاب کرامتی یک مزون لباس در منطقه غرب تهران دارد. مزون او از سال ۱۳۷۳ فعال است و طراحی و تولید برای یکی از برندهای معروف را به عهده دارد و از ۱۳۸۲ وارد عرصه تولید صنعتی پوشاک شده است. مهتاب کرامتی در یکی از مصاحبه هایش گفته است که هدف او از بازیگری کسب درآمد نیست و درآمد من از طرق دیگر است اما به این طرق دیگر اشاره نکرده است و گفته که نمی خواهم تبلیغ کنم! گفتنی است که مهتاب کرامتی در سال ۱۳۹۵ گفته است که فعالیت در زمینه مزون اش را به علت مشغله کاری به شریک کاری اش واگذار کرده است.

مزون مهتاب کرامتی در تهران


حواشی مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی در دور دوم نهمین انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران در سال ۱۳۸۴ از حامیان هاشمی رفسنجانی بود.

کرامتی از معترضین ۲۷ تیر در سال ۱۳۹۲ در مقابل خانه سینما بود.

مهتاب کرامتی در تاریخ ۲۲ خرداد سال ۱۳۹۳ در جشن «انتظار و امید» که برای سالگرد پیروزی روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست‌ جمهوری برگزار شد، در حمایت از دولت حسن روحانی شرکت کرد و در این مراسم سخنرانی هم کرد.

در پی فاجعه منا در سال ۱۳۹۴ در خانه سینما برای محکومیت این اقدام وحشتناک حاضر شد.

در انتخابات ریاست ‌جمهوری ایران در سال ۱۳۹۶ از شخصیت ‌هایی بود که همرأی حسن روحانی به شمار می رفتند. قبل از آن هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالهای ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۵ جزو لیست امید بود.

با وجود فعالیت های گفته شده مهتاب کرامتی، او در برنامه‌ ای اینترنتی در زمان برگزاری سی و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر در ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ حاضر شد و تأکید کرد که «سیاسی نیست.»!

مهتاب کرامتی یادداشتی در تاریخ ۱۰ اردیبهشت سال ۱۳۹۲ منتشر کرد که متن آن در انتقاد از تحریم ‌ها علیه ایران بود . او این تحریم ها را «تأثیرگذار روی حقوق کودکان در ایران و فراتر از اختلافات سیاسی میان دولت‌ ها و دولتمردان» دانست وآن را عامل فشار بر کودکانی تلقی کرد که «صدای شادی و سلامت آنها پشت درهای سیاست به سکوت» مبدل گشته است.

مهتاب کرامتی و نیکول کیدمن در هفته مد پاریس

در مراسم نمایش مجموعه Privé جورجیو آرمانی که در پاریس برگزار شد، مهتاب کرامتی در کنار نیکول کیدمن دیده شد.

مجموعه Privé جورجیو آرمانی در هفته مد پاریس شرکت کرد، برنامه ای  که دو بار در سال با حضور چهره‌ های مطرح مد، سینما و ورزش در دنیا برگزار می‌شود. این برنامه با اجرای موسیقی و پذیرایی و با حضور برندهای مشهور دنیا برگزار می شود.

مهتاب کرامتی بازیگر زیبا و خوش اندام که دارای فعالیت های بشردوستانه هم هست به میزبانی مجموعه دایامد، نماینده رسمی جورجیو آرمانی در ایران، در این مراسم حاضر شده بود. خودش در مورد حضور در این مراسم گفته است که: این افتخار نصیبم شده است که به عنوان سفير حسن نيت يونيسف در ايران به دعوت جناب آقای آرمانی در منحصرترین رویداد مد حاضر شوم.

نسبت فامیلی مهتاب کرامتی و مهسا کرامتی

در برخی از رسانه ها و سایت های خبری گفته شده است که مهسا کرامتی و مهتاب کرامتی خواهر هستند و این خبر را به جهت شباهت در چهره آنها و یکی بودن نام خانوادگی این دو بازیگر و همینطور هم وزن بودن نام کوچک آنها(مهتاب و مهسا) منتشر کرده اند. گفتنی است که مهسا کرامتی در فیلم خط قرمز برای مخاطباتن معرفی شد و با آن فیلم هم به شهرت رسید. همسر او راما قویدل است و در حال حاضر هم دارای دو فرزند پسر به نامهای امیر و مانی هستند. مهسا حس مادری را بهترین حس زندگی اش معرفی کرده است. گفتنی است که مهسا عروس امیر قویدل است.

مهتاب کرامتی در مورد نسبت اش با مهسا کرامتی به طور رسمی چیزی نگفته است اما مهسا کرامتی بازیگر سریال خط قرمز گفته است که ما هیچ نسبت فامیلی با هم نداریم و خواهر نیستیم!

اینستاگرام مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی مانند سایر بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام دارای پیجی است که در آن در مورد فعالیتهای هنری و غیر هنری خود خبرها و عکس های جدید منتشر می کند. اگر شما هم جزو طرفداران این بازیگر با اخلاق کشورمان هستید، می توانید از طریق آی دی زیر اور ا فالو کرده و جدیدترین عکس های مهتاب کرامتی را مشاهده کنید.

آدرس پیج مهتاب کرامتی در اینستاگرام : mahtab.keramati


فیلم شناسی مهتاب کرامتی

فیلم های سینمایی مهتاب کرامتی

بازی مهتاب کرامتی در فیلم مردی از جنس بلور در سال ۱۳۷۷

بازی مهتاب کرامتی در فیلم مومیایی ۳ در سال ۱۳۷۸

بازی مهتاب کرامتی در فیلم مرد بارانی در سال ۱۳۷۸

بازی مهتاب کرامتی در فیلم بهشت از ان تو در سال ۱۳۷۹

بازی مهتاب کرامتی در فیلم شاه خاموش در سال ۱۳۸۲

بازی مهتاب کرامتی در فیلم هشت پا در سال ۱۳۸۳

بازی مهتاب کرامتی در فیلم رستگاری در ۸ و ۲۰ دقیقه در سال ۱۳۸۳

بازی مهتاب کرامتی در فیلم حس پنهان در سال ۱۳۸۵

بازی مهتاب کرامتی در فیلم آدم در سال ۱۳۸۵

بازی مهتاب کرامتی در فیلم آتش سبز در سال  ۱۳۸۶

بازی مهتاب کرامتی در فیلم دوزخ، برزخ، بهشت در سال ۱۳۸۷

بازی مهتاب کرامتی در فیلم بیست در سال ۱۳۸۷

بازی مهتاب کرامتی در فیلم آدمکش در سال ۱۳۸۸

بازی مهتاب کرامتی در فیلم آلزایمر در سال ۱۳۸۹

بازی مهتاب کرامتی در فیلم زندگی خصصوی آقا و خانم میم در سال ۱۳۹۰

بازی مهتاب کرامتی در فیلم فرزند چهارم در سال ۱۳۹۱

بازی مهتاب کرامتی در فیلم مزار شریف در سال ۱۳۹۳

بازی مهتاب کرامتی در فیلم عصر یخبندان در سال ۱۳۹۳

بازی مهتاب کرامتی در فیلم ارغوان در سال ۱۳۹۳

بازی مهتاب کرامتی در فیلم ماجان در سال ۱۳۹۵

بازی مهتاب کرامتی در فیلم جاده قدیم در سال ۱۳۹۶

بازی مهتاب کرامتی در فیلم بهت در سال ۱۳۹۶

مهتاب کرامتی در نمایش خانگی

بازی مهتاب کرامتی در مجموعه رقص روی شیشه به کارگردانی مهدی گلستانه در سال ۱۳۹۷

سریال های تلویزیونی مهتاب کرامتی

بازی مهتاب کرامتی در سریال مردان آنجلس به کارگردانی فرج الله سلحشور در سال ۱۳۷۶

بازی مهتاب کرامتی در سریال خاک سرخ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال ۱۳۷۹

بازی مهتاب کرامتی در سریال روزهای باد ماندنی به کارگردانی همایون شهنواز در سال ۱۳۸۱

طلاق مهتاب کرامتی , مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور

جوایز و افتخارات مهتاب کرامتی

کاندید دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در دومین جشنواره فیلم های کمدی در سال ۱۳۷۹

کاندید دریافت جایزه بهترین بازیگر زن درام برای بازی در سریال خاک سرخ در هفتمین جشن دنیای تصویر(جشن حافظ) در سال ۱۳۸۲

دریافت تقدیرنامه از طرف خانه فرهنگ ایران در فرانسه در سال ۲۰۰۷

دریافت نشان افتخار ملی فعالیت های اجتماعی در جشن شب چله چلچراغ در سال ۱۳۸۶

دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم بیست در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سال ۱۳۸۷

دریافت جایزه بهترین بازیگر زن و دیپلم افتخار برای بازی در فیلم آلزایمر در بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سال ۱۳۸۹

دریافت جایزه بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم فرزند چهارم جشنواره BIAFF  یا جشنواره بین‌المللی فیلم خانه هنر باتومی در سال ۱۳۹۲

دریافت جایزه بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم اشباح در جشنواره ایماجین ایندیا در سال ۱۳۹۴

دریافت جایزه مشترک با آهو خردمند به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم سینمای عصر یخبندان در پنجمین دوره جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۴

دریافت دیپلم افتخار برای بازی در فیلم سینمایی عصر یخبندان در انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران در سال ۱۳۹۴

دریافت جایزه بهترین بازیگر زن سینمای ایران در شانزدهمین جشن دنیای تصویر (جشن حافظ) در سال ۱۳۹۵

دریافت جایزه بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم مزارشریف در جشنواره بین ‌المللی فیلم چنای در سال ۱۳۹۵

دریافت نشان فیروزه برای ساخت مستند صفر تا سکو کاری مشترک با طهورا ابوالقاسمی در دهمین جشنواره بین ‌المللی سینما حقیقت در سال ۱۳۹۵

دریافت تندیس و دیپلم افتخار بهترین مستند بلند برای ساخت مستند صفر تا سکو در یازدهمین جشنواره فیلم ‌های ورزشی ایران در سال ۱۳۹۶