تعبیر خواب تمساح بزرگ , تمساح در خواب

یکی از حیوانات خطرناک تمساح است که در زمره خزندگان به شمار می رود و در دنیای واقعی دیدن آن باعث رعب و وحشت می شود. گاهی اوقات خواب تمساح برای فردی پیش می آید که در خواب هم وحشت و ترس پیدا می کند.

دیدن تمساح در خواب دارای تعابیر مختلفی است که ما در این مقاله از پارسی نو برای شما تمام موارد مربوط به تعبیر خواب تمساح را آورده ایم. از جمله تعبیر خواب تمساح کوچک و یا تعبیر خواب تمساح سبز و همینطور تعبیر خواب کشتن تمساح و…


تعبیر کلی دیدن خزندگان در خواب

از تعبیرهایی که در زمینۀ خزندگان وحشتناک و “چِندِش‌آور” آمده است اینطور برداشت می‌شود که:
تعبیر کلی خزندگان، دشمن می‌باشد.
اگر ببینی با خزنده‌ای در حال درگیری هستی، یـعـنـی با دشمن دعوی و درگیری پیدا می‌کنی. اگر ببینی خزنده را کشتی یا زخمی نمودی یا بر او غلبه کردی، یـعـنـی دشمن را نابود کرده یا به او آسیب رسانده و یا اینکه بر او غلبه می‌کنی، در غیر اینصورت اگر خزنده تو را نابود کرده و یا به تو آسیب رساند یا اینکه بر تو غلبه کرد، تعبیرش این است که دشمن تو را نابود کرده و یا به تو آسیب رسانده یا غلبه می‌کند

تعبیر کلی دیدن تمساح در خواب

تمساح نماد راز و رمزهای زندگی است. شاید دیدن این حیوان در خواب نشان دهنده تمایل و اشتیاق شما برای حل برخی از مشکلاتی باشد که گرفتار آنها هستید یا نشان دهنده تمایل شما برای آزادانه ابراز کردن خودتان باشد. تعبیر خواب تمساح می‌تواند مفهوم توانایی شما برای رسیدن به موفقیت را در بر داشته باشد. همچنین این خواب بر اهمیت کسب ارتقاء شغلی در نتیجه تلاش و سخت کوشی شما تاکید می‌کند.
اگر تمساحی را در خواب ببینید، شاید این خواب موقعیتی را در زندگی شما نشان می‌دهد که از نظر شما تا حدودی خطرناک است. شاید چیزی وجود دارد که تعادل شما را بر هم می‌زند.

همچنین تمساح در خواب نمادی از ترس‌های قدرتمند درونی ما است. شاید پیام این خواب برای شما آن است که شروع کنید و گامی در جهت روبه‌رو شدن با ترس‌های درونی خود بردارید.

خواب تمساح می‌تواند نشان دهنده خطری باشد که به زودی وارد زندگی شما می‌شود. برخی اوقات این حیوانات حامل این پیام هستند که کسی تلاش می‌کند تا شما را فریب بدهد و این خواب به شما هشدار می‌دهد تا بعد از این بیشتر مراقب خودتان باشید.

تعبیر خواب تمساح از معبران غربی

دیدن تمساح به گفته معبران غربی دزدی است با خصوصیات حیله‌گری و مکار بودن. در مواجه با چنین فردی هم دشمنان شما احساس خطر می‌کنند و هم دوستانتان و هیچ کدام از این گروه‌ها احساس امنیت نمی‌کنند.

آنلی بیتون می‌گوید: دیدن تمساح در خواب، علامت آن است که صمیمی‌ترین دوستان شما را فریب می‌دهند و دشمنان به شما حمله خواهند کرد.

تعبیر خواب پوست، گوشت و استخوان تمساح

پوست، گوشت و استخوان تمساح نشانه ثروت و اموال دشمن است و دیدن و یا گرفتن آن‌ها در خواب بیانگر بدست آوردن مالی از طرف دشمن است.

تعبیر خواب تمساح آبی

تمساح‌ به دلیل این که در آب زندگی می‌کند نشانه فردی است که نه دوست می‌تواند به آن اعتماد کند و نه دشمن. به گفته منوچهر مطیعی تهرانی باید توجه داشت که سوسمار و بزمچه، بیابانی هستند و با تمساح که آبی است متفاوت می‌باشند. تمساح در آب زندگی می‌کند و شکار خود را نیز در آب‌های کم عمق می‌یابد تعبیری دیگر دارد.


تعبیر خواب تمساح وحشی

دیدن تمساح وحشی در خواب نمادی از تغییرات یا آغازهای جدید در زندگی خواب بیننده است. بعلاوه این خواب نشان دهنده خطری حتمی و قریب الوقوع است.

تعبیر خواب تمساح اهلی

دیدن تمساح اهلی در خواب تعبیری از به‌دست آوردن قدرت و نفوذ است.

تعبیر خواب تمساحی که در خشکی به دنبال شما می‌ دود

اگر در خواب ببینید که تمساحی در خشکی به دنبالتان می‌دود اما شما می‌توانید از آن فرار کنید، نشانه‌ای خوب است و توانایی شما برای حل مسائل و مشکلات تان را نشان می‌دهد.

اوضاع به‌تدریج مساعد می‌شود و شما قادر خواهید بود بر مشکلاتی که عبور از آنها برایتان مشکل به نظر می‌رسید، فائق شوید. برای این کار تنها باید تلاش اندکی به خرج دهید.

تعبیر خواب فرار کردن از تمساح

اگر در خواب ببینید که از تمساحی فرار می‌کنید، این خواب مقاومت شما در روبه‌رو شدن با مسائل دردناک و مخربی در ذهن ناخودآگاهتان را نشان می‌دهد. حتی ممکن است شما وجود این مسائل را درون خودتان انکار کنید.

این خواب همچنین از تغییری ناگهانی یا آغاز مرحله جدیدی در زندگی شما خبر می‌دهد.

تعبیر دیگر این خواب هم این است که برای رسیدن به موفقیت باید در مورد چیزی خوب مطالعه و تحقیق کنید.

خواب خوردن گوشت تمساح

گوشت تمساح نشان دهنده ثروتی است که متعلق به دشمن شماست. خواب خوردن گوشت تمساح نشانه آنست که اموال دشمن را تصاحب خواهید کرد.

خواب پوشیدن لباسی از پوست تمساح

اگر در خواب ببینید که لباسی از پوست تمساح پوشیده اید نشان دهنده بی احساس بودن و مغرور بودن شماست.

دیدن تمساح وحشی در خواب , کشتن تمساح در خواب

دیدن خواب تمساح مرده

دیدن خواب تمساح مرده نشانه آن است که دشمنتان را به راحتی شکست می دهید.

تعبیر خواب تمساحی که به کسی حمله می‌ کند

اگر در خواب ببینید که تمساح به کسی حمله می‌کند، تعبیر آن است که شما به دلیل فقدان همدلی و رفتار بی‌ملاحظه تان به کسی آسیب می‌رسانید.

تعبیر خوابی که مورد حمله تمساح قرار می‌گیرید و کسی به شما کمک نمی‌کند

اگر در خواب ببینید که تمساحی به شما حمله می‌کند و هیچ کس نیست که به شما کمک کند تا فرار کنید، تعبیر آن است که مشکلات و سختی هایی پیش روی دارید اما احتمالا راه فراری از آنها ندارید.

شما مجبور می‌شوید که با هر موقعیتی که سر راهتان قرار می‌گیرد به بهترین شکل ممکن روبه‌رو شوید.

این خواب همچنین نشان دهنده آن است که در این وضعیت نزدیکان شما صرف نظر از اینکه چقدر دلشان می‌خواهد قادر به انجام هیچ کاری برای شما نیستند.

تعبیر خواب تمساحی که شما را گاز می‌ گیرد

اگر در خواب ببینید که تمساحی شما را گاز می‌گیرد، تعبیر آن است که از پذیرفتن و روبه‌رو شدن با مسائلی دردناک در ذهن ناخودآگاه خود سر باز می‌زنید.

برخی اوقات این خواب نشان دهنده آن است که موقعیت یا رابطه‌ای در زندگی تان شما را سرکوب کرده است. همچنین این خواب از ترس هایی که درون خودتان دارید خبر می‌دهد و اینکه شما از اشتباهات خود در گذشته درس نگرفته اید.

از طرف دیگر دیدن تمساحی در خواب که شما را گاز می‌گیرد نشان دهنده آن است که شما در حال دست یافتن به سطح بالاتری از آگاهی هستید.

خواب صحبت کردن با تمساح

خواب صحبت کردن با تمساح نشان می دهد که از بین دوستان خود شخصی از شما کینه داشته و می خواهد به شما ضربه بزند.

تعبیر خواب تمساحی که به سمت شما شنا می‌کند

اگر در خواب تمساحی را ببینید که به سمت شما شنا می‌کند، تعبیر آن است که رویدادهایی تاسف بار یا چیزی ناخوشایند برای یکی از نزدیکان شما رخ می‌دهد.

تعبیر خواب ترسیدن از تمساح و تلاش برای کشتن آن

تمساح در خواب نماد دشمن و رقیب است. ممکن است دوستی داشته باشید که فقط تظاهر به دوستی می‌کند و منتظر فرصتی است تا از شما به هر شکلی سوءاستفاده کند. شاید این فرد موانعی را برای شما درست می‌کند یا پشت سر شما حرف می‌زند تا اعتبار و آوازه شما را خراب کند.

احتمالا ذهن ناخودآگاه شما از تهدیدی که این فرد برایتان دارد آگاه است و شما از قدرت و توانایی لازم برای روبه‌رو شدن با او برخوردار هستید.

تعبیر خواب کشتن تمساح

اگر در خواب ببینید که تمساحی را می‌کشید، این خواب نشانه‌ای خوب است و از پایان نگرانی‌ های شما در مورد چیزی خبر می‌دهد.

اگر در خواب ببینید که موفق به کشتن حیوان نمی‌شوید، این خواب به شما در مورد چیزی هشدار می‌دهد.

کشتن این حیوانات در خواب نمادی از وجود خشمی درون شما است.

بعلاوه این خواب از خوش شانسی شگفت‌انگیزی در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

این خواب نمادی از موفقیت و به‌دست آوردن پول و ثروت در نتیجه صبر و تلاش خودتان است.

تعهد شما در برابر اهدافتان هم یکی دیگر از تعابیر کشتن تمساح در خواب است.

اگر در خواب ببینید که به تمساح شلیک می‌کنید، این خواب نماد انرژی و انگیزه شما برای کشف فرصت‌ها و ایده‌های شغلی موفقیت آمیز است.

تعبیر خواب تمساحی که در حال خوردن کسی است

اگر در خواب تمساحی را ببینید که کسی را می‌خورد، تعبیر آن است که یکی از افرادی که می‌شناسید برای شما دردسرهایی درست خواهد کرد. این خواب همچنین نمادی از شکست‌های شما در پروژه‌های کاری یا نگرانی‌های دیگر است.

تعبیر خواب تمساحی که طعمه‌اش را می‌بلعد

اگر در خواب تمساحی را ببینید که در حال بلعیدن طعمه خودش است، تعبیر آن است که در زمانی که در لذت‌های زندگی غرق شده اید، مرتکب اشتباهاتی خواهید شد. همچنین این خواب نشان می‌دهد که احتمالا در موقعیت هایی عجیب و غریب قرار می‌گیرید و در این شرایط گیج و آشفته می‌شوید و تعادل خود را از دست می‌دهید.

تعبیر خواب تمساحی داخل آب

اگر در خواب تمساحی را داخل آب ببینید، این خواب نمادی از شخصیت شما است. احتمالا شما فردی پا در هوا و مردد هستید و نمی‌دانید که چه چیزی می‌خواهید. به همین علت است که اطرافیانتان به راحتی شما را فریب می‌دهند.

برخی اوقات این خواب به این مفهوم است که شما شخصیتی منعطف دارید و قادر هستید خودتان را با هر شرایطی که روبه‌رو می‌شوید وفق دهید.

تعبیر خواب تمساحی در کنار دریاچه

این خواب نشانه‌ای خوشایند است و نشان می‌دهد که زندگی عاشقانه و خوبی دارید.

همچنین این خواب می‌تواند دربردارنده این پیام باشد که در مورد موضوع خاصی که شما را نگران کرده است بیش از این نگران نباشید زیرا در نهایت همه چیز سرانجامی خوش خواهد داشت.

دیدن تمساحی در خواب در کنار دریاچه نمادی از برخی دوستان یا افراد خانواده شما است که رفتار نادرستی دارند و حتی سعی می‌کنند به هر شکلی شما را فریب دهند.

تعبیر خواب تمساحی در حال شنا کردن

اگر در خواب یکی از این حیوانات را در حال شنا کردن ببینید، این خواب نشان دهنده انرژی و انگیزه شما برای موفق شدن در زندگی است.

تعبیر خواب تمساحی که آرواره هایش را باز می‌کند

اگر در خواب ببینید که تمساح تا جایی که می‌تواند دهانش را باز می‌کند، این خواب نشان دهنده نگرش خصمانه و تمایل شما به نشان دادن واکنش‌های افراطی و اغراق آمیز است.

تعبیر خواب تمساح کوچک

دیدن تمساح کوچک در خواب نشان دهنده احساس گناه شما درمورد چیزی است. بعلاوه این خواب نشان می‌دهد که شما قادر نیستید کسی را بخاطر کاری که در حق شما انجام داده است ببخشید.

شاید این خواب نمادی از مسئله‌ای کوچک و جزئی باشد که شما به راحتی قادر هستید بر آن پیروز شوید. برخی مواقع نیز این خواب نمادی از خیانت است.

تعبیر خواب چند تمساح در کنار هم

اگر در خواب چندین تمساح را در کنار هم ببینید، تعبیر آن است که در آینده نزدیک با تهدیدهای بسیار زیادی روبه‌رو می‌شوید. شاید این خواب نشان می‌دهد که شما در تلاش هستید تا شغلی را کنار بگذارید که شما را راضی نمی‌کند.

تعبیر خواب دو تمساح در حال جنگیدن با یکدیگر

اگر در خواب دو تمساح را ببینید که با یکدیگر در حال جنگ هستند، این خواب نمادی از اطرافیان شما و چالش‌ها و درگیری‌های آنها است. عاقلانه‌ترین کار این است که از آنها دوری کنید و اجازه دهید آنها بدون دخالت شما مشکلاتشان را برطرف کنند.