گلاره عباسی کیست

تقریبا شاید بتوان گفت همه نقش اکرم در سریال شهرزاد را خوب به خاطر دارند. گلاره عباسی بازیگر جوان و با اخلاق کشورمان است که ایفاگر این نقش خاکستری و منفی بود و خوب هم از عهده این نقش برآمد.

شاید به همین دلیل است که اینستاگرام گلاره عباسی بسیار پر مخاطب شد و یا بیوگرافی کامل گلاره عباسی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. ما در این مقاله از پارسی نو در مورد گلاره عباسی و همسرش برای شما صحبت کره ایم و عکس های جدید گلاره عباسی را هم در ادامه منتشر کرده ایم.


بیوگرافی کاملی از گلاره عباسی

گلاره عباسی یکی از هنرمندان جوان و با اخلاق کشورمان است که در تاریخ ۲۹ تیر ماه سال ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمده است. او در عرصه سینما و تلویزیون از سال ۱۳۸۰ تا کنون به شکل حرفه ای فعالیت دارد.

خانواده گلاره عباسی

گفته می شود که این بازیگر اصالتا کرد است. از قوم کرد استان کرمانشاه است. نام کوچک او هم یکی از اسم های زیبای کردی است و معنای گلاره در این زبان یعنی مردمک چشم یا نور چشم. گفتنی است که نام پدر گلاره بهرام عباسی نام دارد و اهل ادبیات است. این بازیگر زن مشهور ایرانی تنها یک خواهر دارد. نام خواهر گلاره عباسی بهاره است که متخصص تغذیه است و در کانادا زندگی می کند.

عکس جدید گلاره عباسی

تحصیلات گلاره عباسی

عباسی ضمن این که در رشته تئاتر از دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شده است، ظاهرا مدرک فارغ التحصیلی تئاتر زیر نظر امین تارخ بازیگر مرد مشهور ایرانی را دارد.

گلاره گفته است که به ادبیات بسیار علاقه دارد و رشته دبیرستان او هم ادبیات است و به همین علت هم کتاب و مقالات زیادی می خواند و به دنبال این علاقه وارد عرصه تئاتر شده است و خیلی اتفاقی به کلاس های امین تارخ وارد شده است. او در سال ۱۳۸۲ وارد دانشگاه شده است.


ازدواج گلاره عباسی

این بازیگر خوب کشورمان ازدواج کرده و متاهل است. نام همسر گلاره عباسی راد ادیب است. او در تاریخ ۲۵ تیر ماه سال ۱۳۹۴ خبر ازدواجش را رسانه ای کرد. متن گلاره عباسی در مورد ازدواجش :

«به نام پرودگارمون اغاز می كنیم زندگی مشتركمون را. تا در كنار هم جوان تر شویم و عمیق تر …..و امید است كه همراه ما در این پیوند صداقت باشه و شرافت، با دعای خیر شما مردم خوب وطنم».

گلاره عباسی و همسرش

گلاره عباسی و همسرش راد ادیب

گلاره عباسی و شوهرش راد ادیب

گلاره عباسی و راد ادیب

گلاره عباسی و همسرش راد ادیب

برای نخستین بار گلاره عباسی و همسرش در رونمایی فیلم اول نرگس آبیار که نقش اصلی آن را گلاره بازی کرده  بود، در عموم ظاهر شد.

او در مورد همسرش گفته است که همسرش بازیگر نیست اما به فعایت های هنری علاقه زیادی دارد. جالب است که همسر گلاهر عباسی هم مانند خودش خونگرم و خوش برخورد است.

علایق شخصی گلاره عباسی

گلاره عباسی علاوه بر مطالعه و دیدن فیلم، به موسیقی هم بسیار علاقه دارد و از بین خوانندگان ایرانی کارهای مهدی یراحی و محسن چاوشی را دنبال می کند. البته این بازیگر گفته است که او بهترین لحظات را با خانواده اش دارد و مهمترین تفریح او به شمار می رود.

او به عمل زیبایی بازیگران اشاره کرده است و گفته است که خودم عمل زیبایی انجام نداده است چرا که چهره های طبیعی را بسیار دوست دارم. گلاره گفته است که حتی اگر بازیگر نمی شدم هم عمل زیبایی انجام نمی دادم!

گلاره عباسی گفته است به غذاهای مکزیکی علاقه دارد. او گفته است که به آشپزی علاقه زیادی دارد و هر شب آشپزی می کنم. ظاهرا گلاره عباسی در پخت خورش بادمجان تبحر زیادی دارد. گفتنی است که او به غذاهای دریایی هم علاقه زیادی دارد.

بیماری گلاره عباسی

گلاره عباسی در برنامه حالا خورشید حاضر شد و در این برنامه گفت که در زمان ایفای نقش در سریال شهرزاد به بیماری سختی مبتلا شده است. او در این مورد گفت که توموری داشته است که با جراحی سنگین آن را از بدنش خارج کرده است. در مدت زمان ابتلای گلاره عباسی به این بیماری خبر مبتلا شدن گلاره عباسی به سرطان دهان به دهان می چرخید که شایعه ای بیش نبود و این هنرمند خوب و جوان کشورمان سلامتی اش را به دست آورده و دوباره در نقش های زیبا او را دیدم. ما هم در این مقاله از پارسی نو برای گلاره عباسی آرزوی موفقیت و تندرستی داریم.

گلاره عباسی در شهرزاد

این بازیگر در مورد نقش اش در مجموعه شهرزاد صحبت کرده است و گفته این نقش دارای ابعاد مختلفی بود و برای همین موفق شد تا با مخاطبان ارتباط برقرا کند. او گفته است که از بازی و انتخاب این نقش خوشحالم و ادامه داده است که کیفیت نقش در انتخاب من بسیار نقش مهمی دارد. گلاره عباسی اولین حضورش در شبکه نمایش خانگی را با بازی در شهرزاد رقم خورد و حضوری موفق هم بود.

او در این سریال در نقش اکرم بود که کنیز خانه بزرگ آقا بود و با ترفند و برنامه وارد منزل بزرگ آقا شده و از دید بسیاری از مخاطبان تمام ماجرای جدا شدن شهرزاد و فرهاد به خبرچینی اکرم برای بزرگ آقا مربوط می شد و تمام داستان را طوری دیگر برای آنها رقم زد. گفتنی است بازی او در این سریال باعث شد تا نظر مخاطبان و فیلمسازان را به خود جلب کند.

گلاره عباسی گفته است چون در فضای مجازی فعال هستم در مورد بازی در نقش اکرم نظر کاربران را دنبال کردم و اکثر مخاطبان اکرم را یک نقش منفی و خاکستری می دانستند و به من در مورد این نقش گله می کردند و این یعنی موفقیت بازیگر در جلب نظر مخاطبان.

البته این بازیگر در مورد دلایل موفقیت این سریال نظرات دیگری هم داشته است از جمله این که او معتقد است که مردم کشورمان داستان های عاشقانه را دوست دارند و در سریال شهرزاد به شعور مخاطب احترام گذاشته شده است و صرفا کاری ساخته نشد که عوامل بگوین فیلمی تهیه کردیم بلکه یک کار در شان شعور مخاطب ساخته شد و برای همین هم مخاطبان را به خود جلب کرد.

گلاره عباسی از حسن فتحی به عنوان علت اصلی موفقیت این سریال یاد کرده است و از او به عنوان کارگردانی خوب یاد کرده است.

گلاره عباسی و نرگس آبیار

گلاره عباسی از کارگردان زن معروف ایرانی یعنی نرگس آبیار به عنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد زندگی اش یاد کرده است. گفته است که نرگس آبیار باعث باز شدن فصل جدیدی در زندگی اش شده است. گفتنی است که نرگس آبیار و گلاره عباسی با فیلمی به نام اشیا همکاری خود را شروع کرده اند.

بهترین ها از نظر گلاره عباسی

او بهترین دوستان خود را لاله اسکندری، شبنم مقدمی، نرگس آبیار و پریناز ایزدیار معرفی کرده است. همه این ها هم از هنرمندان و بازیگران موفق کشورمان هستند.

بهترین فیلم از نظر نرگس آبیار کازابلانکا و هامون است. بهترین خصوصیت اخلاقی خود را مهربانی ذکر کرده است. نرگس بدترین اخلاق خود را این دانسته است که خیلی زود آدمها را از زندگی خود حذف می کند.

بهترین بازیگر زن و مرد ایرانی از نظر گلاره عباسی، خسرو شکیبایی و سوسن تسلیمی هستند.

گلاره عباسی چند سال دارد

گلاره عباسی چگونه فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد؟

او گفته است که چون در دوره های بازیگری امین تارخ شرکت کرده است، بیشتر به واسطه او برای کار اجرا معرفی می شده است. اولین حضور حرفه ای او در تلویزیون به بازی او در سریال در چشم باد اختصاص دارد که در سال ۱۳۸۲ فیلمبرداری شد و تا سال ۱۳۸۷ طول کشید تا پخش شود.

نام موسسه گلاره عباسی

این بازیگر با اخلاق کشورمان یک موسسه بنیانگذاری کرده است به نام گروه سوینا که در مورد کار این موسسه باید بدانید که به سینمای ویژه نابینایان اختصاص دارد و در سال ۱۳۸۹ آن را تاسیس کرده است.

به شهرت رسیدن گلاره عباسی

بازی گلاره عباسی در سریال شیدایی در سال ۱۳۹۰ باعث شد تا برای مخاطبان معرفی شود و به عبارتی به شهرت دست یافت. او در این مورد گفته است که بازی در این سریال یکی از اتفاقات خوبی است که برای بازیگران می افتد و برای من با این سریال رقم خورد. او گفته است زمانی که برای بازی در این سریال دعوت شدم، فیلمنامه برایم بسیار جذاب بود و در کنار بازیگران صاحب نام موفق شدیم سریالی را آماده کنیم که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

در مورد گلاره عباسی این نکته را باید افزود که او از جمله بازیگرانی است که صرفا در یک نقش منفی یا مثبت یا کمدی کلیشه ای نشده است و در کارنامه هنری اش هم نقش منفی و هم نقش مثبت دارد. البته در مورد بازی در نقش منفی نظرش را گفته است که ایفای نقش در قالب منفی را می پسندم  و سعی می کنم تا با آن زندگی کنم و در مورد بازی در نقش اکرم در سریال شهرزاد همین کار را کردم و ابعاد بالا و پایین آن را به نمایش گذاشتم.

گلاره عباسی در دورهمی

برنامه دورهمی مهران مدیری یکی از پرمخاطب ترین برنامه های تلویزیونی بود که با دعوت از هنرمندان و کندوکاو زندگی کاری و هنری آنها باعث می شد تا طرفداران هنر پای این برنامه بنشینند. گلاره عباسی بازیگر محبوب ایرانی هم یکی از مهمانان برنامه دورهمی مهران مدیری بوده است که در این برنامه صحبت هایش بیشتر شبیه به یک روایت و بیوگرافی بود. او گفت که از کودکی تا به الان و حتی در نقش هایش فردی آرام است و طبعی آرام دارد. مهران مدیری گلاره عباسی را در کار فردی وسواسی دانست که سر صحنه مرتب و سر وقت حاضر می شود و دیالوگ هایش را حفظ است.

گلاره عباسی در این برنامه در مورد ازدواجش گفته است که سنتی برخورد کرده است و همه چیز برای شان خوب اتفاق افتاده است و از همسرش به عنوان آدم خوب و همراهی یاد کرده است.

در پایان این گفتگو گلاره عباسی یکی از ظروف سفره عقدش را هدیه داد.

گلاره عباسی کدام نقش اش را دوست دارد؟

او گفته است که بازی در فیلم شیار ۱۴۳ برایش جالب و موفقیت آمیز بوده است. گلاره عباسی گفته است که بازی در فیلم اشیا از آن چه در آینه می بینید به شما نزدیک تر هستند برایش حس خاصی داشته است.

اینستاگرام گلاره عباسی

این بازیگر سریال شهرزاد مانند سایر همکاران خود از طریق شبکه های اجتماعی با هواداران خود در ارتباط است و از جمله پیج اینستاگرام گلاره عباسی فعال است و در آن می توانید جدیدترین عکس های گلاره عباسی را ببینید و یا در مورد کارها و فیلم های جدید گلاره عباسی اطلاعات دست اولی از پیج خودش به دست آورید. آیدی اینستاگرام گلاره عباسی gelarehabbasi است که می توانید آن را فالو کرده و از او به این طریق حمایت کنید.

گلاره عباسی در شهرزاد , عکس گلاره عباسی


فیلم شناسی گلاره عباسی

فیلم های سینمایی گلاره عباسی

بازی گلاره عباسی در فیلم سینمایی دختر ایران به کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری در سال ۱۳۹۸

بازی گلاره عباسی در فیلم سینمایی شاهین به کارگردانی سالار طهرانی در سال ۱۳۹۸

بازی گلاره عباسی در فیلم سینمایی نفس به کارگردانی نرگس آبیار در سال ۱۳۹۴

بازی گلاره عباسی در فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ به کارگردانی نرگس آبیار در سال ۱۳۹۲

بازی گلاره عباسی در فیلم سینمایی وقت بزرگ شدنه به کارگردانی ژرژ هاشم زاده در سال ۱۳۹۲

بازی گلاره عباسی در فیلم سینمایی اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند به کارگردانی نرگس آبیار در سال ۱۳۹۱

بازی گلاره عباسی در فیلم سینمایی میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی در سال ۱۳۸۸

بازی گلاره عباسی در فیلم سینمایی فراموشی به کارگردانی مسعود مددی در سال ۱۳۸۷

بازی گلاره عباسی در فیلم سینمایی یک گزارش واقعی به کارگردانی داریوش فرهنگ در سال ۱۳۸۷

بازی گلاره عباسی در فیلم سینمایی مجنون لیلی به کارگردانی قاسم جعفری در سال ۱۳۸۶

بازی گلاره عباسی در فیلم سینمایی قتل آنلاین به کارگردانی مسعود آب پرور در سال ۱۳۸۴

بازی گلاره عباسی در فیلم سینمایی صدای پای خدا

بازی گلاره عباسی در فیلم سینمایی شب سال نو

بازی گلاره عباسی در فیلم سینمایی پلکان

سریالهای تلویزیونی گلاره عباسی

بازی گلاره عباسی در سریال همه بچه های من در سال ۱۳۸۷

بازی گلاره عباسی در سریال کتاب فروشی هدهد در سال ۱۳۸۵

بازی گلاره عباسی در سریال ترانه مادری در سال ۱۳۸۷

بازی گلاره عباسی در سریال رویای گنجشک در سال ۱۳۸۷

بازی گلاره عباسی در سریال در چشم باد در سال ۱۳۸۸

بازی گلاره عباسی در سریال بچه ها نگاه می کنند در سال ۱۳۸۹

بازی گلاره عباسی در سریال نون و ریحان در سال ۱۳۸۹

بازی گلاره عباسی در سریال شیدایی در سال ۱۳۹۰

بازی گلاره عباسی در سریال تکیه بر باد در سال ۱۳۹۱

بازی گلاره عباسی در سریال مهرآباد در سال ۱۳۹۲

بازی گلاره عباسی در سریال مدینه در سال ۱۳۹۴

بازی گلاره عباسی در سریال کیمیا در سال ۱۳۹۴

بازی گلاره عباسی در سریال برادر در سال ۱۳۹۵

گلاره عباسی در نمایش خانگی

بازی گلاره عباسی در مجموعه شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۵