مراحل فیلمبرداری فصل دوم سریال The Umbrella Academy آغاز شد

مراحل فیلمبرداری فصل دوم سریال The Umbrella Academy آغاز شد


منبع: بلاکس آپ

576

1398/3/26

16:50


مراحل فیلمبرداری فصل دوم سریال The Umbrella Academy آغاز شد

 در تازه ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس با انتشار تصاویر و ویدیویی از شروع مراحل فیلمبرداری سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) خبر داده است. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

فصل اول سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) در سال گذشته از شبکه Netflix منتشر شد و نمرات متوسطی دریافت کرد. فصل اول این سریال بیش از 45 میلیون بار توسط کاربران این شبکه در کل دنیا دیده شد. این آمار زیاد بینندگان باعث شد که شبکه نتفلیکس به دنبال ساخت ادامه این سریال برود. در اوایل سال 98 ما شاهد خبری بودیم که در آن شبکه نتفلیکس رسما ساخت فصل دوم را تایید کرده بود، حال نیز در تازه ترین اخبار فیلمبرداری و تولید فصل دوم رسما آغاز شده است. به تازگی جرارد وی، خالق این مجموعه و تهیه کننده اجرایی سریال، با انتشار دو تصویر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال خبر داده است. در این تصویر، شاهد مراحل خواندن فیلمنامه فصل دوم سریال توسط بازیگران و عوامل آن هستیم. علاوه بر این، گابریل با، یکی دیگر از خالقان آکادمی آمبرلا و استیو بلکمن، شورانر سریال نیز تصاویری از مراحل خواندن فیلمنامه فصل دوم سریال The Umbrella Academy را منتشر کرده‌اند که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

در ادامه ویدیویی نیز منتشر شده که خبر از آغاز فیلمبرداری فصل دوم سریال The Umbrella Academy می دهد. در این ویدیو شاهد بازگشت تمامی اعضای خانواده آکادمی آمبرلا هستیم. در ادامه شاهد این ویدیو هستید:

هنوز تاریخی برای انتشار فصل دوم سریال The Umbrella Academy اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که در سال 2020 شاهد انتشار آن باشیم. با اینکه اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فصل دوم در دسترس نیست، اما طبق گفته نتفلیکس، فصل دوم سریال The Umbrella Academy نیز قرار است در 10 قسمت تولید و منتشر شود. تام هاپر در نقش لوتر، دیوید کاستاندا در نقش دیگو، امی ریور لمپ‌من در نقش آلیسون، الن پیج در نقش وانیا، رابرت شیهان در نقش کلاوز، ایدن گالاگر در نقش شماره پنج و جاستین مین در نقش بن از بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو