اینستاگرام میترا حجار

یکی از بازیگران با اخلاق کشورمان میترا حجار است که در فیلم ها و سریالهای زیادی ایفای نقش کرده است. در مورد این بازیگر شایعات زیادی وجود دارد از جمله در مورد همسر میترا حجار و ازدواج میترا حجار و در مورد میترا حجار و سینا حجازی خبرهایی کذب منتشر شده است.

البته با انتشار عکسهای میترا حجار بی حجاب خبر کشف حجاب او هم منتشر شد. او مدتی در آمریکا زندگی کرده است و در چند فیلم و سریال آنها بازی کرده است که در آنها حجاب نداشته است. در اینستاگرام میترا حجار می توانید اخبار جدید او را دنبال کنید. ما در این مقاله از پارسی نو برای شما در مورد زندگی خصوصی میترا حجار صحبت کرده ایم.


بیوگرافی کامل میترا حجار

میترا حجار بازیگر جوان و با اخلاق کشورمان است که در تاریخ ۱۵ بهمن سال ۱۳۵۵ در شهر مشهد به دنیا آمده است. این بازیگر در زمینه سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت دارد. حجار از سال ۱۳۷۶ تا کنون به شکل حرفه ای در عرصه هنر کشورمان فعالیت دارد.

تحصیلات میترا حجار

این بازیگر در دوران دبیرستان در رشته ریاضی و فیزیک تحصیل کرده است. گفتنی است که حجار دارای مدرک در رشته کارگردانی سینما از کشور آمریکا است.

خانواده میترا حجار

نام پدر میترا حجار محمد حسن حجار است و نام مادر میترا حجار هم مهری جاهد است. میترا حجار دارای یک خواهر و یک برادر است. نام خواهر میترا حجار مریم است و نام برادر میترا حجار هم مجتبی است.

ازدواج میترا حجار

در مورد همسر میترا حجار هم شایعات زیادی وجود دارد. از جمله گفته می شود میترا حجار و سینا حجازی خواننده پاپ ایرانی زن و شوهر هستند و یک پسر هم به نام علیرضا دارند. همه این اخبار شایعه هستند و میترا حجار مجرد است و ازدواج نکرده است. شاید منبع این خبر بر گردد به عکسهایی که این دو هنرمند با هم در فضای مجازی دارند!

علایق دیگر میترا حجار

این هنرمند فقط در عرصه بازیگری فعال نیست و در زمینه های هنری دیگر هم دستی بر آتش دارد. از جمله او به عکاسی و نقاشی هم علاقه دارد. در حوزه موسیقی هم سابقه فعالیت دارد. از جمله او سابقه اجرای دکلمه گویی در اجراهای لوریس چکناواریان را دارد. این اجراها با هدف امور خیریه انجام گرفته اند.

او به محیط زیست و حفظ آن هم علاقه دارد و سفیر محیط زیست است. گفتنی است که میترا حجار به عنوان سفیر محیط زیست بنیاد نیکوکاری کمک یا کیش مهر کتایون فعال است. میترا حجار از حامیان فوک های خزری در ایران هم به شمار می رود.

میترا حجار ویکی پدیا , ازدواج میترا حجار

میترا حجار در زمینه ترجمه کتاب هم فعال است. او گفته است که یک کتاب در خصوص روانشناسی دارد که اثر ترجمه او به شمار می رود. او گفته است که این کتاب به وسیله یکی از دوستانش نوشته شده است و موضوع آن در مورد تبهکاران و مجرمان است.

میترا حجار چگونه وارد دنیای هنر و بازیگری شد؟

این هنرمند خوب کشورمان فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۷۵ و زمانی که ۲۰ سال سن داشته آغاز کرده است. مسعود رسام او را در آن سن به عنوان مجری برنامه ده قسمتی با نام گپی با هنرمندان معرفی کرد. این برنامه از شبکه جام و جم پخش می شد. به این ترتیب او با کار اجرا وارد دنیای هنر شد و یکسال بعد از این برنامه هم  با بازی در فیلم سینمایی غریبانه سال ۱۳۷۶ به صورت حرفه ای بازیگر شد.

به شهرت رسیدن میترا حجار

میترا حجار تا سال ۱۳۸۰ فعالیتهای خود را ادامه داد و در طی این مدت در ۹ فیلم سینمایی بازی کرد و در آنها هم خوش درخشید اما به شهرت چندانی دست نیافت و با بازی در سریال تلویزیونی پلیس جوان توانست در بین مخاطبان جایی برای خود پیدا کند و به شهرت دست یابد. این سریال با کارگردانی سیروس مقدم تهیه شده بود.

چرا میترا حجار به آمریکا مهاجرت کرد؟

میترا حجار در سال ۱۳۸۳ به کشور آمریکا مهاجرت کرد. او در این مورد گفته است که برای کسب تجربه به صورت آکادمیک و حرفه ای به کشور فرانسه و بعد آمریکا رفتم و تاکید کرده است که برای پر کردن کمبودهای زندگی شخصی خود چند سالی را در آنجا مانده و به تحصیلات ادامه داده است.

میترا حجار و تجربه بازی در فیلم های آمریکایی

در سال ۱۳۸۳ میترا حجار در فیلم سینمایی به نام این ترانه عاشقانه نیست به کارگردانی رحمانی رضایی ایفای نقش کرد. او در همان سال در فیلم استلینای آبی به کارگردانی گابریل اسکات و در فیلم شکارچی به کارگردانی رفیع پیتز در خارج از کشور هم بازی کرد.

همکاری میترا حجار با کارگردانان آمریکایی و بازی در فیلم های آنها باعث ایجاد واکنش هایی در داخل کشور شد و مدتی این شایعه هم شکل گرفت که او ممنوع الکار شده است. شاید از دلایل انتشار این شایعه بتوان به انتشار عکس های نامتعارف او اشاره کرد و البته بازی بدون حجاب میترا حجار در یک قسمت از سریال تلویزیونی آمریکایی به نام «اسمیت» هم از علل این اخبار کذب بود. گفتنی است که حتی خبر کشف حجاب میترا حجار هم در همان سالها به گوش رسید. اما با همه این حرفها بعد از گذشت ۷ سال میترا حجار به ایران بازگشت و ممنوع الکار هم نبود!

میترا حجار و سینا حجازی

ماجرای آتش سوزی خانه میترا حجار

منزل شخصی میترا حجار پیش از نوروز سال ۹۷ دچار آتش سوزی شد و دچار ضرر مالی بسیاری هم شد. جریان از این قرار بود که در چهارشنبه سوری سال ۹۶ وقتی که میترا در منزل نبوده، یک بالن آرزو از طریق بالکن آپارتمانش وارد منزلش می شود و آتش سوزی رخ می دهد و زندگی حجار به آتش کشیده شده است.

میترا حجار در دورهمی

میترا حجار در تاریخ ۳ اسفند سال ۱۳۹۶ مهمان برنامه دورهمی(قسمت ۲۹ از فصل ۳) مهران مدیری بوده است.  او در این مصاحبه گفت که در سال ۹۶ و ۹۷ مشغول بازی در سریال از یاد رفته ها است و البته اشاره کرد که در فعالیتهای محیط زیست هم مشغول است. او در باره اولین کار خود که اجرا بود و در برنامه گپی با هنرمندان آن را تجربه کرده است، صحبت کرد و گفت که بسیار استرس داشته است.

میترا حجار در پاسخ به سوال مهران مدیری که چند ساله هستید، سکوت کرد و مدیری خودش جواب داد که اصلا به میترا حجار نمی آید اما ۴۰ ساله هستند. سپس او تایید کرد و گفت من در مورد سبک زندگی ام بسیار حساس هستم. تا الان گیاهخوار بوده ام و به تازگی لبنیات را هم اضافه کرده ام. او گفت سعی می کنم که گوشت و مرغ مصرف نکنم.

او در مورد کم کار شدنش گفت که هم کار زیادی نکرده ام و هم کار اکران نشده زیادی دارم.

میترا حجار در مورد ازدواجش و سوال این که عاشق شده اید مهران مدیری گفت که تا کنون ازدواج نکرده است و به قول خودش هیچ بدبختی را پیدا نکرده ام که خوشبختش کنم!

میترا حجار در مورد درآمد بازیگری خود گفت که میزان درآمد بازیگران ایرانی با بازیگران خارجی قابل مقایسه نیست و گفت که قسط آخر قرارداد ما مثل مهریه است که کی داده و کی گرفته!

این بازیگر مشهور ایرانی در مورد وضعیت هوای آلوده و توجه به محیط زیست هم صحبت هایی داشت و گفت همه ما می توانیم از نظر فردی هم بر این وضعیتهای منفی اثر مثبت داشته باشیم. مثلا کمتر با وسایل نقلیه شخصی رفت و آمد کنیم و بیشتر از وسایل عمومی در سطح شهر استفاده کنیم. او این کار را دارای اثر زیادی در کاهش آلودگی هوا دانست. همچنین اشاره کرد که در ایران از فعالان محیط زیست خیلی حمایت نمی شود و این در حالی است ک نسل جدید به محیط زیست و روشهای حفاظت آن روی خوش نشان داده اند.

میترا حجار و نرگس محمدی

میترا حجار و واکنش به تولد فرزند رامبد جوان در کانادا!

میترا حجار در نشست بیست و سوم نقد و اندیشه که توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، حضور داشت و در کنار سید ضیاءالدین خرمشاهی حقوقدان در مورد فضای مجازی و بایدها و نبایدهای آن صحبت کردند.

میترا حجار در ابتدا اشاره کرد که مردم به عنوان مخاطب با هنرمندان احساس بسیار نزدیکی می کنند و گاهی اوقات این احساس به حدی می شود که سوالات شخصی پرسیده می شود و بعد در مورد رامبد جوان و همسرش در کانادا و تولد فرزندشان در این کشور اشاره کرد. او گفت که همه ما ایرانیان برای رفتن به کشورهای دیگر دچار مشکلاتی هستیم و یقینا هر کدام از ما که شرایط خانواده آقای جوان را می داشتیم همین کار را می کردیم. اما بنا به این کا مردم هنرمندان از جمله آقای جوان را دوست دارند و احساس نزدیکی به آنها را دارند، باید در این مورد هم واقعیت های لازم به اطلاع مخاطبان برسد.

در نهایت او گفت فضای مجازی هم باید آزادی بیان داشته باشد و هر شخصی حق دارد تا جایی که ابراز نظرش توهین آمیز نباشد در این فضا نظر خود را بگوید. او گفت که در پیج اینستاگرامش بخش کامنت ها را باز می گذارد تا کاربران نظرات خود را بگویند.

اینستاگرام میترا حجار

این بازیگر زن مشهور ایرانی هم مانند سایر هنرمندان در شبکه های اجتماعی هم فعال است و از جمله میترا حجار در اینستاگرام برای طرفدراان خود پیجی را باز کرده است که در این پیج در مورد فعالیت های هنری جدید خود اخباری را منتشر می کند و همینطور عکس های جدید را آپلود می کند و در مورد فعالیتهای محیط زیست هم در این پیج خود مطالبی دارد. اگر شما هم میخواهید این بازیگر خوش اخلاق را دنبال کنید باید بدانید که آدرس اینستاگرام میترا حجار mitra.hajjar@ است که می توانید آن را فالو کرده و در جریان جدیدترین های میترا حجار باشید.

فیلم شناسی میترا حجار


فیلم شناسی میترا حجار

فیلم های سینمایی میترا حجار

بازی میترا حجار در فیلم تپلی و من به کارگردانی حسین قناعت در سال ۱۳۹۷

بازی میترا حجار در فیلم سامورایی در برلین به کارگردانی مهدی نادری در سال ۱۳۹۷

بازی میترا حجار در فیلم کلوپ همسران به کارگردانی مهدی صباغ زاده در سال ۱۳۹۷

بازی میترا حجار در فیلم کاتیوشا به کارگردانی علی عطشانی در سال ۱۳۹۶

بازی میترا حجار در فیلم ماهورا به کارگردانی حمید زرگر نژاد در سال ۱۳۹۶

بازی میترا حجار در فیلم دعوتنامه به کارگردانی مهرداد فرید در سال ۱۳۹۵

بازی میترا حجار در فیلم یادم تو را فراموش به کارگردانی علی عطشانی در سال ۱۳۹۵

بازی میترا حجار در فیلم نرگس مست به کارگردانی جلال الدین دری در سال ۱۳۹۵

بازی میترا حجار در فیلم این زن حقش را می خواهد به کارگردانی محسن توکلی در سال ۱۳۹۴

بازی میترا حجار در فیلم ۳۶۰ درجه به کارگردانی سام قریبیان در سال ۱۳۹۳

بازی میترا حجار در فیلم خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد مؤتمن در سال ۱۳۹۳

بازی میترا حجار در فیلم رهایی به کارگردانی مسعود تکاور در سال ۱۳۹۳

بازی میترا حجار در فیلم آتش بس ۲ به کارگردانی تهمینه میلانی در سال ۱۳۹۲

بازی میترا حجار در فیلم خط ویژه به کارگردانی مصطفی کیایی در سال ۱۳۹۲

بازی میترا حجار در فیلم لاله به کارگردانی اسدالله نیک نژاد در سال ۱۳۹۲

بازی میترا حجار در فیلم دلتنگی های عاشقانه به کارگردانی رضا اعظمیان در سال ۱۳۹۱

بازی میترا حجار در فیلم خاکستر و برف به کارگردانی روح الله سهرابی در سال ۱۳۹۱

بازی میترا حجار در فیلم نارنجی پوش به کارگردانی داریوش مهرجویی در سال ۱۳۹۰

بازی میترا حجار در فیلم من همسرش نیستم به کارگردانی مصطفی شایسته در سال ۱۳۹۰

بازی میترا حجار در فیلم خاک و آتش به کارگردانی مهدی صباغ زاده در سال ۱۳۸۹

بازی میترا حجار در فیلم آناهیتا به کارگردانی عزیز الله حمید نژاد در سال ۱۳۸۷

بازی میترا حجار در شکارچی و به کارگردانی رفیع پیتز در سال ۲۰۱۰

بازی میترا حجار در فیلم استلینای آبی به کارگردانی گابریل اسکات در سال ۲۰۰۹

بازی میترا حجار در فیلم این ترانه عاشقانه نیست به کارگردانی رحمان رضایی در سال ۱۳۸۴

بازی میترا حجار در فیلم زمستان است به کارگردانی رفیع پیتز در سال ۱۳۸۴

بازی میترا حجار در فیلم بازنده به کارگردانی قاسم جعفری در سال ۱۳۸۳

بازی میترا حجار در فیلم رازها به کارگردانی محمدرضا اعلامی در سال  ۱۳۸۳

بازی میترا حجار در فیلم جنایت به کارگردانی محمد علی سجادی در سال ۱۳۸۱

بازی میترا حجار در فیلم صورتی به کارگردانی فریدون جیرانی در سال ۱۳۸۱

بازی میترا حجار در فیلم فراری به کارگردانی رضا جعفری در سال ۱۳۸۱

بازی میترا حجار در فیلم ملاقات با طوطی به کارگردانی علیرضا داوود نژاد در سال ۱۳۸۱

بازی میترا حجار در فیلم قارچ سمی به کارگردانی رسول ملا قلی پور در سال ۱۳۸۰

بازی میترا حجار در فیلم مزاحم به کارگردانی سیروس الوند در سال ۱۳۸۰

بازی میترا حجار در فیلم رخساره به کارگردانی امیر قویدل در سال ۱۳۷۹

بازی میترا حجار در فیلم سگ کشی به کارگردانی بهرام بیضایی در سال ۱۳۷۹

بازی میترا حجار در فیلم شب های تهران به کارگردانی داریوش فرهنگ در سال ۱۳۷۹

بازی میترا حجار در فیلم اعتراض به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال ۱۳۷۸

بازی میترا حجار در فیلم متولد ماه مهر به کارگردانی احمد رضا درویش در سال ۱۳۷۸

بازی میترا حجار در فیلم فریاد به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال ۱۳۷۷

بازی میترا حجار در فیلم غریبانه به کارگردانی احمد امینی در سال ۱۳۷۶

سریالهای تلویزیونی میترا حجار

سریالهای تلویزیونی میترا حجار

بازی میترا حجار در سریال بر سر دوراهی به کارگردانی بهرنگ توفیقی در سال ۱۳۹۷

بازی میترا حجار در سریال رقص روی شیشه به کارگردانی مهدی گلستانه در سال ۱۳۹۷

بازی میترا حجار در سریال از یادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان در سال ۱۳۹۷

بازی میترا حجار در سریال دیوار به دیوار ۲ به کارگردانی سامان مقدم در سال ۱۳۹۷

بازی میترا حجار در سریال سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۹۲

بازی میترا حجار در سریال گمشده به کارگردانی راما قویدل در سال ۱۳۸۸

بازی میترا حجار در تله فیلم آسفالت به کارگردانی رامبد جوان در سال ۱۳۸۲

بازی میترا حجار در سریال باغ بلور به کارگردانی رامبد جوان در سال ۱۳۸۲

بازی میترا حجار در سریال پلیس جوان به کارگردانی سیروس مقدم در سال ۱۳۸۰

تئاترهای میترا حجار

بازی میترا حجار در تئاتر آهسته با گل سرخ به کارگردانی هادی مرزبان در سال ۱۳۹۷

جوایز و افتخارات میترا حجار

دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از هجدهمین دوره جشنواره بین ‌المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم سینمایی متولد ماه مهر

نامزد دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن از چهارمین دوره جشن خانه سینما برای بازی در فیلم سینمایی متولد ماه مهر در سال ۱۳۷۹

نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم سینمایی سگ‌کشی در سال ۱۳۷۹

نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم سینمایی صورتی در سال ۱۳۸۱

نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم سینمایی نارنجی پوش در سال ۱۳۹۰

نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم سینمایی خداحافظی طولانی در سال ۱۳۹۳

دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلیپین برای بازی در فیلم سینمایی دلتنگی‌ های عاشقانه در سال ۱۳۹۲

دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره ایرانی سانفرانسیسکو برای بازی در فیلم سینمایی یادم تو را فراموش در سال ۱۳۹۶