همسر عرفان علیرضایی

این روزها با سر زدن به اینستاگرام پیج های زیادی را می بینیم که کلیپ های طنز خود ساخته را منتشر می کنند که بسته به میزان خنده دار بودن آن کلیپ هم فالورهای زیادی آنها را دنبال می کنند.

از جمله این پیج ها اینستاگرام عرفان علیرضایی است که در آن کلیپ های خنده دار زیادی توسط او ساخته و منتشر شده است. در این مقاله از پارسی نو بیوگرافی کامل عرفان علیرضایی را منتشر کرده ایم و در مورد ازدواج عرفان علیرضایی هم صحبت کرده ایم. در ادامه ما را همراهی کنید.


بیوگرافی کامل عرفان علیرضایی

عرفان علیرضایی از جمله اولین واینرها یا بهتر است بگویم از جمله اولین کمدین های ایرانی در اینستاگرام به شمار می رود که در تاریخ ۲ تیر سال ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمده است. و با ساخت کلیپ های اینستاگرام برای خود طرفداران زیادی را در این شبکه اجتماعی جمع کرده است.

عکس قدیمی عرفان علیرضایی

تحصیلات عرفان علیرضایی

از نظر میزان تحصیلات، عرفان علیرضایی دارای مدرک کاردانی در رشته دکوراسیون داخلی است و گفتنی است که او دانشجوی انصرافی زبان ایتالیایی هم بوده است و الان از طریقی غیر از رشته های دانشگاهی درآمد میلیونی دارد!

تحصیلات عرفان علیرضایی

در مورد خانواده عرفان علیرضایی

در مورد خانواده این کمدین اینستاگرامی باید بدانید که او دارای یک خواهر و یک برادر است. خواهر عرفان علیرضایی در خارج از کشور زندگی می کند. پدر عرفان علیرضایی هم مربی قایقرانی است. ظاهرا عرفان فرد بسیار عاطفی و وابسته به خانواده اش است چرا که گفته است بزرگترین ترس او از دست دادن و مرگ عزیزانش است!


ازدواج عرفان علیرضایی

عرفان علیرضایی هنوز ازدواج نکرده است و مجرد است. او گفته است که یک بار در زندگی عاشق شده ام که به سرانجام نرسید و ادامه داده است که در حال حاضر می خواهم با کسی باشم که هنوز او را پیدا نکرده ام!

عرفان علیرضایی با بازیگران

عرفان علیرضایی با محمدرضا گلزار و مهناز افشار


علایق شخصی عرفان علیرضایی

عرفان علیرضایی عاشق طبیعت و جنگل است، به ورزش علاقه مند است و در بین انواع ورزش ها فوتبال را به شدت دنبال می کند. در بین تیم ها هم به شدت استقلالی است و بازی های این تیم را دنبال می کند. در بین تیم های خارجی هم بازی های تیم بارسلونا را پیگیری می کند و گفته است که قبلا خیلی استادیوم می رفته است اما در مقایسه با گذشته الان خیلی کم به استادیوم می رود و فوتبال را از تلویزیون می بیند.

شروع کار عرفان علیرضایی چگونه بوده است؟

او گفته است که از دوران کودکی به کار هنری علاقه داشتم اما مانند امروزه که اینترنت امکان پخش کارها و هنرنمایی های کودکان را می دهد، در زمان ما این امکان وجود نداشت و طول کشید تا بتوانم هوارادانی جمع کنم. او گفته است که در دوران کودکی بتادین به سر و صورتم می مالیدم و تظاهر می کردم که زخمی شده ام و … خلاصه این که ذوق هنری از همان دوران با من همراه بوده است.

عرفان علیرضایی

شروع کار هنری عرفان با ساخت دابسمش بوده است. او گفته که من خودم شخصیت فانی دارم و با دیدن دابسمش در فضای مجازی خوشم آمد و خودم شروع به ساخت کلیپ هایی در این زمینه کردم. او در سال ۱۳۹۳ با ساخت دابسمش های زیر ۱۵ ثانیه آغاز کرد و با محمد امین کریم پور دیگر کمدین اینستاگرام با هم رشد کردند. این دو یک تئاتر طنز پر فروش به نام این سه گرامی را در تهران در تالار اریکه ایرانیان روی صحنه بردند و موفق شدند در زمان اجرا ۵۰۰ میلیون فروش داشته باشند.


عرفان علیرضایی و الهام عرب

این هنرمند کمدی مشهور در اینستاگرام با الهام عرب که مدل معروف ماه عسل است و همه حضور جنجالی او را به خاطر دارند، کلیپ های طنزی ساخته است و این شهرت در کنار کلیپ های جنجالی باعث دیده شدن عرفان شدند.

پیشنهادات انتخاباتی برای عرفان علیرضایی

او هم مانند دوست دیگرش، محمد امین کریم پور، در زمان انتخابات با پیشنهادات زیادی مواجه بوده است. اما شاید بتوان گفت نوع پیشنهاد به این دو واینر در عرصه انتخابات با هم قدری متفاوت بوده است چرا که عرفان گفته است در این زمان پیشنهاد داشته است که برای هر تبلیغ ۳۰ میلیون می دهند تا او یک کلیپ برای شان بسازد و منتشر کند، اما بنا به آنچه که خودش گفته است همه این پیشنهادات را رد کرده است و گفته که این کارها، کار من نیست!

پیشنهادات انتخاباتی برای عرفان علیرضایی

عرفان علیرضایی در خنداننده شو

این کمدین محبوب در اینستاگرام در برنامه استعداد یابی خندوانه رامبد جوان در خرداد سال ۱۳۹۶ شرکت کرد اما در این جمع خوب ظاهر نشد و نتوانست نظر داوران را به خود جلب کند و در نهایت هم از دور این مسابقات حذف شد و نتوانست به دور فینال وارد شود.

عرفان علیرضایی قبل از واینر شدن!

عرفان کار در رستوران را تجربه کرده است. او پیش از حضور جدی در کارهای کمدی در کافه باریستا مشغول به کار بوده است و یک مدت نیز با چند واینر اینستاگرامی در تئاتر و جنگ های خنده روی استیج رفته است. تا این که تصمیم می گیرد با استعداد و علاقه ای که دارد وارد کار ساخت و انتشار کلیپ های طنز شود و این تصمیم او هم با موفقیت همراه بوده است.

عرفان علیرضایی و آرش و مسیح


عرفان علیرضایی و آرش و مسیح


عرفان علیرضایی به کدام کمدین ها علاقه مند است؟

او گفته است که من در بین همکاران کمدی خودم، بیشتر از همه کارهای مکس امینی و ماز جبرانی را دنبال می کنم. او گفته است که در بین بازیگران هنرمندان هم به پرویز پرستویی، شهاب حسینی، نوید محمدزاده و مهناز افشار علاقه دارم و فیلم های آنها را دنبال می کنم. او گفته است که من به کاراکتر این بازیگران علاقه دارم.

عرفان علیرضایی و حمید صفت

عرفان علیرضایی

اینستاگرام عرفان علیرضایی

یکی دیگر از هنرمندان کمدی در عرصه فضای مجازی که از طریق اینستاگرام با هوادارن خود در ارتباط است، عرفان علیرضایی در اینستاگرام است که شما می توانید کلیپ های خنده دار و بامزه این کمدین فضای مجازی را با مراجعه به آیدی erfanalirezai دنبال کنید. او در حال حاضر بیش از ۳ میلیون دنبال کننده دارد که به او فرصت درآمدزایی از طریق پیج اش را می دهند.

عرفان علیرضایی