بهنام بانی عکس , بیوگرافی بهنام بانی

بهنام بانی یکی از خوانندگان جوان و با اخلاق کشورمان است که آهنگ های زیبایی دارد. برای دریافت جدیدترین آهنگ های بهنام بانی می توانید به اینستاگرام بهنام بانی مراجعه کنید و پیگیری جدیدترین های او باشید.

ما هم در این مقاله از پارسی نو بیوگرافی و زندگی خصوصی بهنام بانی را برای شما همراهان خوب منتشر کرده ایم که در این مقاله می توانید عکس مادر بهنام بانی و هینطور عکس خواهر بهنام بانی را مشاهده کنید. در مورد برخی از آهنگ های او از جمله آهنگ فقط برو بهنام بانی و سایر آهنگ ها هم می توانید اطلاعات بیشتری به دست آورید.


بیوگرافی کامل بهنام بانی

بهنام بانی از خوانندگان جوان و البته پر طرفدار است، این هنرمند در تاریخ ۱۱ مهر سال ۱۳۶۶ در دامغان استان سمنان به دنیا آمده است. همانطور که اغلب خوانندگان می گویند از دوران کودکی به کار خوانندگی علاقه داشته اند، بهنام بانی هم از همین دوران به کار در عرصه هنر خوانندگی علاقه مند بوده است. این طور که خود او گفته است او در سن ۸ سالگی قاری قرآن در مدرسه بوده و از همان دوران در آرزوی خوانندگی و کنسرت برپا کردن بوده است!

بهنام بانی تحصیلات دیپلم خود را به پایان رسانده و سپس وارد دانشگاه شده و در رشته مهندسی عمران در سال ۱۳۸۴ در شاهرود شروع به تحصیل می کند. در این دوران دانشجویی او فعالیت در عرصه موسیقی را دنبال کرده است اما ظاهرا در این زمان چندان موفقیتی کسب نکرده  و کسی صدای او را نشنید. به این نکته باید اشاره کرد که بهنام بانی در یک دوره از زندگی اش مسافرکشی هم کرده است.

نام مستعار بهنام بانی

نام مستعار این خواننده “بهی سیبیل قشنگ” است و طرفدرارن او را با این نام خطاب می کنند و این نام هم برگرفته از شکل ظاهری این خواننده است. او در مورد سبیل گذاشتن اش گفته است که دقیقا در مراسم عروسی خواهرم این مدل سبیل را گذاشتم و این یک پیشنهاد از طرف یکی از دوستانم بود که با این پیشنهاد دوستم در آن اوایل خیلی مخالفت داشتم اما الان که می بینم با کاراکترم هماهنگ هست و خودم خیلی دوستش دارم.

سن بهنام بانی , وزن بهنام بانی


ازدواج بهنام بانی

در مورد همسر بهنام بانی فعلا خبری یا عکسی موجود نیست چرا که او هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است. بانی در مورد روابط عاشقانه خود گفته که در گذشته یک رابطه عاشقانه داشته است که بخاطر موسیقی به پایان رسیده است و همچنین گفته است که فعلا تصمیمی برای ازدواج ندارد. پس هر عکس و خبری در مورد بهنام بانی و همسرش را صرفا از منابع خبری تایید شده دریافت کنید.

خصوصیات اخلاق بهنام بانی

بهنام بانی از جمله هنرمندانی است که بسیار بشاش و خنده رو است. او به بازیگری بسیار علاقه مند است، دستپخت خوبی ندارد و آشپزی ‌اش نه تنها خوب نیست بلکه افتضاح است. بهنام بانی انتقاد پذیر است او از انتقاد سازنده استقبال هم می‌کند. بانی برخی از آهنگ های خودش ار دوست دارد. او از بین آهنگ‌ های خودش قطعه‌ «من یه دیوونم» را دوست دارد.

او اصلا مغرور نیست و معتقد است از غرور باید دور ماند. این خواننده به محبوب بودن و ماندگار شدن در بین مردم بسیار علاقه منداست و تلاش دارد تا در ذهن مردم برای همیشه محبوب و ماندگار شود.

وزن بهنام بانی

همانطور که می دانید بهنام بانی از جمله هنرمندانی است که دارای مشکل چاقی است و به این دلیل می بایست ورزش کند و تحت نظر پزشک مربی ورزشی دارد. او روزی ۴ ساعت ورزش می کند. بهنام بانی در مدت کوتاهی چیزی در حدود ۱۵ کیلو وزن کم کرده است و لاغر شده است. او بر این اعتقاد است برای خواننده مهم صدا است تا هیکل!


خانواده بهنام بانی

بهنام بانی یک خانواده ای چهار نفره دارد. در مورد خانواده این خواننده پاپ باید بدانید همانطور که گفتیم پدرش هنرمند است و یک خواهر بزرگتر از خود دارد، مادر بهنام بانی بسیار جوان است و جالب است بدانید که فاصله سنی او با مادرش ۱۹ سال است.

عکس بهنام بانی و مادرش و خواهرش

عکس بهنام بانی به همراه مادر و خواهرش

عکس پدر بهنام بانی

عکس بهنام بانی و پدرش


آغاز فعالیت خوانندگی بهنام بانی

بهنام بانی از پدرش به عنوان یک مشوق بزرگ یاد می کند و او را علت گرایشش به موسیقی تلقی می کند. به این نکته باید اشاره کرد که پدر بهنام بانی هم هنرمند است، او نوازنده آکاردئون است. به این ترتیب شروع فعالیت هنری بانی بر می گردد به شاگردی کردن در محضر پدرش.

او در سن ۱۰ سالگی پیش پدرش تمرین موسیقی را آغاز کرد و با رسیدن به سن نوجوانی به شکل حرفه‌ ای نزد استادان موسیقی به یادگیری موسیقی پرداخت. اساتیدی از قبیل محمد نوری جزو کسانی بودند که بهنام بانی به کلاس آنها رفته و هنر موسیقی را نزد آنها یاد گرفته است.

بهنام بانی از سن ۱۹ سالگی یعنی از سال ۱۳۸۵ و همزمان با شروع دوران دانشجویی اش با گروه موسیقی روژان آشنا شد و همکاری با آنها را آغاز کرد. گفتنی است که در گروه موسیقی روژان مهدی یغمایی نیز حضور داشت. بالاخره پس از سالها شاگردی کردن و علاقه فراوان بهنام بانی به موسیقی و خوانندگی، او موفق شد تا در مرداد ماه ۱۳۹۵ با  انتشار قطعه به نام علاقه خاص با آهنگسازی حامد برادران در بین مخاطبان به شهرت برسد.

به شهرت رسیدن بهنام بانی

بیشتر خوانندگان با آهنگ های خاصی به شهرت رسیدن و به اصطلاح آهنگ یا آهنگ های خاص باعث جذب هوادار برای آنها شده اند. بانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ‌هایش با نام”عاشقم کرده”، “اخماتو وا کن” ، “قرص قمر” و “بیا اینجا” که باید اشاره کرد قدیمی‌ترین آهنگ بهنام بانی به شمار می ورد، در عرصه خوانندگی به مخاطبان معرفی شد.

بهنام بانی در مورد به شهرت رسیدن و برخورد با مردم در این شرایط اش اینگونه گفته است که نخستین باری که خیلی از من استقبال شد من در پلادیوم بود. در آن زمان من همراه خواهر، شوهر خواهر و مادر رفتیم خرید کنیم که دیدم مردم ازم می خوان که عکس بگیریم، که برام این اتفاق خیلی خوشایند بود.

خوانندگان مورد علاقه بهنام بانی

بانی در بین خوانندگان ایرانی به حمیدرضا حامی، محمد علیزاده، ناصر عبداللهی و محمد اصفهانی علاقه مند است. در میان خوانندگان نسل جدید هم کارهای سینا شعبانخانی، مسعود صادقلو و شهاب مظفری را دنبال می کند.

سبک موسیقی بهنام بانی

بهنام بانی در سبک موسیقی پاپ کار می کند و آهنگ هایش را در این سبک می خواند. در حقیقت او بعد از شرکت در کلاس‌های موسیقی متوجه شد که روحیه‌اش با آهنگ و موسیقی سنتی سازگار ندارد و به این دلیل سبک موسیقی پاپ را برای فعالیت انتخاب کرد. تقریبا می توان همه آهنگ های بهنام بانی با تنظیم کنندگی حامد برادران بعد از انتشار از سوی مخاطبان با استقبال خوبی مواجه می شوند.

کنسرت‌ بهنام بانی

اولین کنسرت بهنام بانی به صورت یک رکورد جدید در مارکت موسیقی ایران ثبت شد. چرا که همه ۴۱۰۰ بلیت این کنسرت که در سالن همایش میلاد تهران برگزار در کمتر از یک ربع ساعت فروخته شدند. بهنام بانی پس از تهران در شهرهای دیگر هم اجرای کنسرت داشت از جمله در شهرهای جزیره کیش، سلمان شهر(متل قو،) چالوس، رشت ساری و خوی و آستارا. گفتنی است که در همه کنسرت ‌های بهنام بانی آهنگ ‌های او به نامهای علاقه خاص، من یه دیوونم، چی بگم، عاشقم کرده، همه دنیام، بَسَمه، اخماتو وا کن، چه بخوای چه نخوای و چند ترک جدید دیگر به رهبری حامد برادران به اجرا درآمده است.

بهنام بانی در دورهمی

این خواننده هم از جمله میهمانان برنامه دورهمی مهران مدیری بود. او در روز پنج‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ در باین برنامه حاضر شد و قطعاتی را برای حاضران و بینندگان اجرا کرد.

اینستاگرام بهنام بانی

بهنام بانی هم مانند همه خوانندگان و هنرمندان کشورمان در شبکه های اجتماعی فعال است. از جمله بهنام بانی در اینستاگرام فعالیت دارد و فعالیت ها و عکس های جدید را برای هوادارنش منتشر می کند. اگر شما هم می خواهید آهنگ های جدید بهنام بانی را دنبال کنید، به این آدرس در اینستاگرام مراجعه کنید : behnambani


حواشی بهنام بانی

کنسرت بهنام بانی در استرالیا و حواشی آن

از جمله حواشی داغ بهنام بانی اجرای کنسرت او در استرالیا است. در این مورد گفته شده بود که برگزاری کنسرت بهنام بانی در شهر ملبورن متعلق به «شورای ملی زنان یهودی» بوده است و بر اساس مدارکی که یکی از خبرگزاریهای داخلی ارائه کرده بود در این مرکز فعالیت‌ های مذهبی متعلق به یهودیت و صهیونیسیم انجام می‌شود.

این خبرگزاری در گزارش خود گفته بود که «این مرکزی که بهنام بانی در آن کنسرت برگزار می کند در سال ۱۹۲۷ تاسیس شده و در آن فعالیت ‌های مذهبی به انجام می رسد. از جمله در این شورا نشست‌ های دورهمی و سازماندهی اعضا صورت می گیرد و عمده‌ فعالیت این شورا در راستای تفکرات فمنیستی است و در نهایت این خبرگزاری گزارش کرده بود که آنچه در Besen Centre به اجرا در می آید برگرفته از ارزش‌های یهودیت است.»

این خبرگزاری این سوال را مطرح کرده بود که: چرا بهنام بانی در چنین مرکزی می خواهد کنسرتش را اجرا کند؟! مرکزی که احتمالا ارتباط مستقیم با لابی صهیونیسم دارد.

بعد از انتشار این گزارش از خبرگزاری داخلی ایران، پیگیریهای لازم صورت گرفت و متوجه شدند بهنام بانی در مرکز دیگری کنسرت اش را به اجرا در آورده است و گفته شده بود که در این مرکز مورد اشاره هیچ کنسرت ایرانی برگزار نشده است.

گفتنی است که این مرکز جنجالی محل برگزاری کنسرت بهنام بانی در استرالیا به نام «The Eva Besen Centre»  در منطقه ‌ای در جنوب شرق ملبورن قرار دارد؛ در حالی که محل واقعی و اصلی برگزاری کنسرت بهنام بانی «The Besen Centre» نام داشته است که از نظر مکانی در شرق ملبورن و در فاصله ۲۰ دقیقه ‌ای از محل شورای ملی زنان یهودی قرار گرفته است. شاید تشابه اسمی این دو مرکز باعث بروز حواشی در مورد بهنام بانی و کنسرت اش در استرالیا شد.

بهنام بانی در فوتبال هنرمندان و حواشی آن

در آذر ماه سال ۱۳۹۷ مسابقه فوتبالی بین هنرمندان و پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس صورت گرفت که این دیدار به نفع  خیریه معلولان ذهنی و در مجموعه ورزشی غدیر برگزار شد.

در این مسابقه فوتبال خیرخواهانه چند نفر از اهالی موسیقی از قبیل بهنام بانی، علی لهراسبی، علی عبدالمالکی، محمد رضا عیوضی و … هم بازی کردند. بهنام بانی در این مسابقه گل پیروزی تیم هنرمندان استقلال را به ثمر رساند و خوشحالی بعد از  زدن این گل از سوی بهنام بانی در فضای مجازی برای او حواشی را به همراه داشت و کلیپ های خنده دار زیادی در این خصوص منتشر شد.

این خواننده حواشی خوشحالی بعد از گل در بازی هنرمندان را بدون جواب نگذاشت و در قالب یک استوری در پیج اینستاگرام خود نوشت:

عالی بود، عاشقتونم؛ انشالله که همیشه شاد باشید و بخندید.

شاید همین اخلاق خوب بهنام بانی است که باعث شده است تا مردم او را دوست داشته باشند. ما هم در این مقاله از پارسی نو برای بهنام بانی آروزی موفقیت داریم.

بهنام بانی جدید , بهنام بانی ماه عسل


ترانه شناسی بهنام بانی

تک آهنگ های بهنام بانی

تک آهنگ تویی انتخابم بهنام بانی در سال ۹۷

تک آهنگ دل نکن بهنام بانی در سال ۹۷

تک آهنگ هنوز دوست دارم بهنام بانی در سال ۹۷

تک آهنگ ماه عسل بهنام بانی در سال ۹۷

تک آهنگ صد سال بهنام بانی در سال ۹۷

تک آهنگ قرص قمر بهنام بانی در سال ۹۶

تک آهنگ توقع ندارم بهنام بانی در سال ۹۶

تک آهنگ وای دل بی قرارم بهنام بانی در سال ۹۶

تک آهنگ چه بخوای چه نخوای بهنام بانی در سال ۹۶

تک آهنگ اخماتو وا کن بهنام بانی در سال ۹۶

تک آهنگ بسمه بهنام بانی در سال ۹۶

تک آهنگ همه دنیام بهنام بانی در سال ۹۶

تک آهنگ عاشقم کرده بهنام بانی در سال ۹۵

تک آهنگ چی بگم بهنام بانی در سال ۹۵

تک آهنگ من یه دیوونم بهنام بانی در سال ۹۵

تک آهنگ علاقه خاص بهنام بانی در سال ۹۵

تک آهنگ زیبای بی همتا بهنام بانی در سال ۹۵

تک آهنگ بیخیال بهنام بانی در سال ۹۴

تک آهنگ بی اینجا بهنام بانی در سال ۹۴

تک آهنگ مرز دیوونگی بهنام بانی در سال ۹۴

تک آهنگ زندگیمون قصه نبود بهنام بانی در سال ۹۴

تک آهنگ ای کاش بهنام بانی در سال ۹۲

تک آهنگ فصل عاشقی بهنام بانی در سال ۹۳

تک آهنگ لحظه به لحظه بهنام بانی در سال ۹۲

تک آهنگ ایران بهنام بانی در سال ۹۷

تک آهنگ فقط برو بهنام بانی در سال ۹۸

موزیک ویدئوهای بهنام بانی

موزیک ویدئو اخماتو وا کن همه دنیام بهنام بانی به ترانه سرایی عاطفه حبیبی و تنظیم حامد برادران در سال ۱۳۹۷

موزیک ویدئو توی انتخابم بهنام بانی به ترانه سرایی حمیدرضا یوسفی و علیرضا طلیسچی و تنظیم حامد برادران در سال ۱۳۹۷

موزیک ویدئو فقط برو بهنام بانی به ترانه سرایی حمیدرضا یوسفی و تنظیم حامد برادران در سال ۱۳۹۸