۳۷ مدل کمد دیواری ۲۰۲۰ جدید با انواع طراحی مدرن و زیبا

۳۷ مدل کمد دیواری ۲۰۲۰ جدید با انواع طراحی مدرن و زیبا


منبع: دکوراسیون

744

1398/10/22

16:33


مدل کمد دیواری 2020

کمد دیواری امروزه به یکی از ضروری ترین وسایل در دکوراسیون داخلی منزل تبدیل شده است و شما می توانید برای جلوگیری از شلوغ شدن فضای قسمت های مختلف منزل خود از کمد دیواری استفاده نمایید و وسایل مورد نیازتان را در فضای این نوع کمدها بچینید. در ادامه تصاویری از انواع مدل کمد دیواری ۲۰۲۰ را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

مدل کمد دیواری ۲۰۲۰ برای قسمت های مختلف منزل

با فرا رسیدن سال جدید میلادی مدل های متنوعی از کمد های دیواری طراحی شده اند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین انواع مدل کمد دیواری، کمدی با فضای شیک و کاربردی را انتخاب نمایید.

کمد دیواری 2020

طرح های کمد دیواری ۲۰۲۰

کمدهای دیواری امروزه به یکی از ضروری ترین وسایل در فضای منازل کوچک و بزرگ تبدیل شده اند و برخلاف زمان های گذشته که از کمد دیواری در فضای اتاق خواب استفاده می شد امروزه از این طرح کمدها در بخش های منزل استفاده می شود زیرا این نوع کمدها فضایی مناسب را برای چیدمان وسایل مختلف فراهم می کنند.

کمدهای دیواری در ابعاد مختلف کوچک و بزرگ ساخته می شوند که شما می توانید با توجه به فضای اتاقی که قرار است کمد را در آنجا نصب نمایید اندازه کمد دیواری را انتخاب نمایید همچنین این طرح کمدها به صورت کشودار و قفسه ای و شلف دار طراحی می شوند در برخی از مدل ها نیز کمد دیواری به صورت ساده طراحی می شود.

اجرای دکوراسیون داخلی

اگر شما تمایل دارید وسایل مورد نیاز را به صورت منظم درون فضای کمد بچینید بهتر است کمدهای دیواری را انتخاب نمایید که دارای قفسه ها و کشوهای زیادی هستند.

برای ساخت مدل کمد دیواری ۲۰۲۰ از متریال های مختلف نظیر چوب و ام دی اف و هایگلاس استفاده می شود که کمدهای دیواری ام دی اف به خاطر تنوع زیادی که دارند توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند.

کمد دیواری شیک

کمد دیواری سه رنگ

کمد دیواری شیک

کمد دیواری زیبا

کمد دیواری زیبا

کمد دیواری رنگ روشن

کمد دیواری اتاق خواب

کمد دیواری شیک

کمد دیواری

کمد دیواری کشودار

طرح کمد دیواری

کمد دیواری دو رنگ

کمد دیواری زیبا

کمد دیواری دو رنگ

کمد دیواری شیک

کمد دیواری 2020

مدل کمد دیواری 2020

کمد های دیواری به صورت درب ریلی و درب ساده موجود هستند و اگر فضای اتاقی که قرار است کمد دیواری را در آنجا قرار دهید کوچک می باشد بهتر است کمدهای دیواری ریلی را انتخاب نمایید زیرا لازم نیست که فضایی از اتاق را به باز شدن درب کمد اختصاص دهید.

در طراحی برخی از کمدهای دیواری در قسمت درب کمد از آینه استفاده می شود که این طرح کمدها برای نصب در فضای اتاق های کوچک انتخابی مناسب و ایده آل باشند و باعث می شوند تا فضای اتاق بزرگ تر به نظر برسد.

مدل کمد دیواری ۲۰۲۰ در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند و در ساخت برخی از این طرح کمدها از ترکیب دو یا سه رنگ استفاده می شود که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. توجه داشته باشید که برای انتخاب رنگ کمد دیواری بهتر است به رنگ سایر وسایل موجود در اتاق و ابعاد اتاق مورد نظر خود توجه داشته باشید سپس رنگی مناسب را برای کمد دیواری انتخاب نمایید.

کمد های دیواری رنگ روشن برای اتاق ها با فضای بزرگ و کوچک انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند همچنین شما می توانید برای اتاق ها با متراژ بزرگ کمدهای دیواری رنگ تیره را نیز انتخاب نمایید.

کمد دیواری برای اتاق خواب

کمد دیواری شیک

کمد دیواری زیبا و جدید

کمد دیواری شیک

مدل کمد دیواری اتاق خواب 2020

کمد دیواری ریلی

کمد دیواری دو رنگ

کمد دیواری قهوه ای تیره

کمد دیواری

کمد دیواری شیک

کمد دیواری سفید

کمد دیواری مدرن

کمد دیواری سفید

کمد دیواری شیک

کمد دیواری زیبا

طرح کمد دیواری

کمد دیواری شیک

کمد دیواری شیک 2020

در این مطلب با انواع مدل کمد دیواری جدید و شیک آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها ، کمد با طرح و رنگی کاربردی را انتخاب نمایید و در سال جدید تحولات مثبتی را در دکوراسیون بخش های مختلف منزل خود ایجاد کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو