منبع: دکوراسیون

685

1398/10/22

17:33


امروزه کتابخانه علاوه بر اینکه جایی مناسب برای نگهداری کتاب ها محسوب می شود به عنوان یک عنصر دکوراتیو در منزل نیز تبدیل شده است و شما می توانید با توجه به میزان بودجه و سلیقه شخصی تان از بین طرح های متنوع ، کتابخانه ای کاربردی و شیک را انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل کتابخانه را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل کتابخانه با طرح های زیبا و شیک

در هنگام انتخاب مدل کتابخانه علاوه بر حجم کلی کتاب ها بهتر است به سبک دکوراسیون منزل خود نیز توجه داشته باشید تا بتوانید کتابخانه با طراحی بی نظیری را انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در طراحی داخلی منزل خود ایجاد نمایید.

مدل کتابخانه

طرح های کتابخانه دیواری و پایه دار

برای ساخت کتابخانه از متریال های مختلف نظیر چوب و ام دی اف و فلز و … استفاده می شود که هر یک از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند همچنین در هنگام انتخاب کتابخانه بهتر است به جنس قفسه ها نیز توجه داشته باشید و کتابخانه ای را انتخاب نمایید که قفسه های آن ها از استحکام بالایی برخوردار هستند تا بتوانند وزن کتاب های سنگین را به راحتی تحمل کنند.

در هنگام انتخاب کتابخانه دیواری یا پایه دار بهتر است به ابعاد فضایی که کتابخانه را قرار است در آنجا قرار دهید توجه داشته باشید و کتابخانه با اندازه ای مناسب را انتخاب نمایید.

اجرای دکوراسیون داخلی

از کتابخانه می توانید در بخش های مختلف منزل نظیر اتاق نشیمن و اتاق خواب و اتاق کار و اتاق مطالعه استفاده نمایید و علاوه بر این هیچ محدودیتی برای قرار دادن کتابخانه در قسمت های مختلف منزل وجود ندارد همچنین مکانی که کتابخانه در آن قرار می گیرد بهتر است دارای سقفی بلند باشد علاوه بر این می توانید کتابخانه را در گوشه های اتاق قرار دهید و از این فضاهای پرت خانه نهایت استفاده را ببرید.

کتابخانه کلاسیک

مدل کتابخانه شیک

کتابخانه دیواری

قفسه کتاب دیواری

کتابخانه ساده

کتابخانه شیک و ساده

کتابخانه زیبا

کتابخانه مدرن

کتابخانه ساده

مدل کتابخانه زیبا و شیک

کتابخانه زیبا و دیواری

کتابخانه ساده

کتابخانه

کتابخانه

قفسه کتاب دیواری

کتابخانه زیبا

قفسه کتاب دیواری

قفسه کتاب ساده

کتابخانه شیک

کتابخانه کوچک

طرح کتابخانه زیبا

کتابخانه زیبا

کتابخانه دیواری زیبا

کتابخانه دیواری اتاق کودک

اگر شما در راهروی ورودی منزل تان مکانی را در دسترس دارید می توانید کتابخانه مورد نظر خود را در آنجا قرار دهید و فضایی بی نظیر و در عین حال کاربردی را در این بخش از منزل خود ایجاد نمایید.

کتابخانه های پایه دار فضای بیشتری را اشغال می کنند و شما می توانید آن ها را به راحتی جابجا کنید در صورتی که کتابخانه های دیواری روی دیوار به راحتی نصب می شوند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند بنابراین اگر فضایی را که برای قرار دادن کتابخانه در نظر گرفته اید کوچک می باشد بهتر است از کتابخانه های دیواری یا کتابخانه های کوچک استفاده نمایید.

اگر شما از بخشی از منزل تان به عنوان اتاق کار استفاده می کنید بهتر است کتابخانه های دیواری را بالای میز کار خود نصب نمایید تا بتوانید به راحتی به کتاب های مورد نیازتان و دی وی دی و … دسترسی داشته باشید.

کتابخانه زیبا و کاربردی

کتابخانه ساده

کتابخانه کودک شیک

کتابخانه ام دی اف

کتابخانه شیک و زیبا

کتابخانه سفید

کتابخانه زیبا و کاربردی

کتابخانه بزرگ

کتابخانه کوچک

کتابخانه کلاسیک

کتابخانه سفید و ساده

قفسه کتاب دیواری

طرح کتابخانه شیک

کتابخانه ساده

قفسه کتاب ساده

قفسه کتاب شیک

کتابخانه زیبا و ساده

کتابخانه کودک

کتابخانه زیبا و ساده

مدل قفسه کتاب

کتابخانه بزرگ

کتابخانه دیواری جدید

مدل کتابخانه

قفسه کتاب کوچک

قفسه دیواری کتاب

قفسه کتاب ساده

قفسه کتاب ام دی اف

قفسه دیواری کتاب

قفسه فلزی کتاب

کتابخانه شیک

طرح های کتابخانه فانتزی

مدل کتابخانه های فانتزی امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند و این طرح کتابخانه ها برای دکوراسیون های مدرن می توانند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند همچنین شما می توانید از این مدل ها به عنوان کتابخانه کودک و نوجوان در اتاق فرزندتان استفاده نمایید.

قفسه های کتاب فانتزی به صورت اشکال مختلف نظیر درخت و دایره و … طراحی می شوند که هر یک از این طرح ها جذابیت خاص خودشان را دارند همچنین این مدل کتابخانه ها در ابعاد مختلف کوچک و متوسط و بزرگ موجود می باشند.

توجه به رنگ کتابخانه و قفسه های آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ کتابخانه را به گونه ای انتخاب نمایید که با سایر رنگ های موجود در دکوراسیون داخلی منزل شما همخوانی و مطابقت داشته باشد تا هارمونی رنگی مناسب در دکوراسیون داخلی منزل تان ایجاد شود و این هارمونی مناسب باعث نظم بخشیدن به طراحی داخلی منزل تان شود.

کتابخانه دیواری شیک و فانتزی

قفسه کتاب فانتزی

قفسه کتاب

کتابخانه دیواری زیبا و کاربردی

قفسه دیواری کتاب

کتابخانه دیواری فانتزی و زیبا

قفسه دیواری و زیبا کتاب

کتابخانه شیک دیواری

کتابخانه دیواری دو رنگ

مدل کتابخانه دیواری زیبا و جدید

کتابخانه دیواری فانتزی و زیبا

کتابخانه شیک

اگر فضایی را که برای قرار دادن کتابخانه در نظر گرفته اید کوچک می باشد بهتر است از کتابخانه های رنگ روشن استفاده نمایید. توجه داشته باشید که در انتخاب رنگ کتابخانه برای فضاهای بزرگ هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید از انواع رنگ های تیره و روشن کتابخانه در این مکان ها استفاده نمایید.

در طراحی برخی از کتابخانه ها از ترکیب دو یا چند رنگ روشن و تیره استفاده می شود که این طرح ها زیبایی و جذابیت خاصی دارند و می توانند باعث متفاوت تر به نظر رسیدن دیزاین داخلی منزل شما شوند.

کتابخانه فانتزی

کتابخانه فانتزی و شیک

طرح کتابخانه دیواری

کتابخانه دیواری گرد

قفسه کتاب فانتزی

قفسه کتاب زیبا

کتابخانه خاص

قفسه کتاب دیواری زیبا و خاص

کتابخانه فانتزی

در این مطلب انواع مدل کتابخانه را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کتابخانه با طرح و رنگی مناسب را انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو