مدل فرش گرد در ابعاد و طرح های شیک و جذاب برای نقاط مختلف خانه های ایرانی

مدل فرش گرد در ابعاد و طرح های شیک و جذاب برای نقاط مختلف خانه های ایرانی


منبع: دکوراسیون

685

1398/10/22

17:33


مدل فرش گرد

فرش ها در دکوراسیون داخلی منزل علاوه بر اینکه برای پوشش کف استفاده می شوند تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت دیزاین داخلی دارند از این رو بهتر است در هنگام انتخاب مدل فرش گرد و مستطیلی و … حساسیت لازم را به خرج دهید.

۳۰ مدل فرش گرد با انواع طرح های متنوع

فرش های گرد در انواع طرح های فانتزی و ساده و سنتی موجود می باشند که بهتر است طرح و رنگ این فرش ها را با توجه به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در دکوراسیون داخلی انتخاب نمایید. در مطالب قبلی تصاویری از انواع مدل قالیچه برای راهرو و مدل فرش با اشکال هندسی را مشاهده کردید در ادامه انواع مدل فرش گرد را مشاهده خواهید کرد.

فرش گرد

طرح های فرش گرد برای بخش های مختلف منزل

فرش های گرد یا دایره ای از انواع زیباترین مدل های فرش محسوب می شوند که به کمک آن ها می توانید دکوراسیونی زیبا و خاصی را در بخش های مختلف منزل خود ایجاد نمایید.

از فرش های گرد می توانید برای پوشاندن کف مرکز خانه استفاده نمایید همچنین می توانید این فرش ها را در جلوی مبلمان و تخت خواب و … پهن نمایید و فضایی بی نظیر را در بخش های مختلف منزل تان ایجاد نمایید. اگر تمایل دارید فرش های گرد را در جلوی مبلمان یا تخت خواب پهن نمایید بهتر است فرش را به گونه ای پهن کنید که با بخشی از مبلمان یا تخت خواب تماس داشته باشد تا زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل تان تکمیل شود.

اجرای دکوراسیون داخلی

یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از فرش های گرد زیر میز نهارخوری می باشد و شما می توانید با پهن کردن این طرح فرش در زیر میز نهارخوری دکوراسیونی متفاوت را در اتاق غذاخوری منزل تان ایجاد نمایید.

مدل فرش زیبا و شیک

فرش گرد پرز دار

فرش شیک و گرد

فرش گرد رنگ تیره

فرش گرد خاص

فرش گرد رنگ روشن

فرش گرد طرح دار

فرش گرد خاکستری

فرش فانتزی

فرش زیبا و شیک

فرش زیبا و فانتزی

فرش فانتزی

فرش فانتزی زیبا و شیک

در هنگام انتخاب طرح و رنگ فرش های گرد بهتر است به سبک دکوراسیون منزل خود توجه داشته باشید. فرش های گرد سنتی برای دکوراسیون های سلطنتی و کلاسیک انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و از فرش های فانتزی و ساده گرد می توانید در دکوراسیون های داخلی مدرن و امروزی استفاده نمایید.

فرش های گرد در اندازه های مختلف موجود می باشند که بهتر است شما سایز این طرح فرش ها را با توجه به اندازه مکانی که قرار است فرش را در آنجا پهن نمایید انتخاب کنید.

 فرش های گرد برای بخش های مختلف منزل نظیر راهرو و پذیرایی و اتاق خواب و آشپزخانه انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند همچنین از فرش های گرد می توانید برای پوشاندن کف اتاق کودک نیز استفاده نمایید که در این صورت بهتر است طرح های فانتزی و کودکانه این نوع فرش ها را انتخاب نمایید.

فرش فانتزی

فرش فانتزی

فرش زیبا و شیک

فرش پرز دار

فرش فانتزی

فرش شیک

فرش فانتزی و خاص

فرش فانتزی جدید و زیبا

طرح فرش

فرش دایره ای

فرش طرح دار

فرش طرح دار

فرش زیبا و طرح دار

فرش طرح دار

فرش فانتزی گرد

در این مطلب تصاویری از انواع مدل فرش گرد با طرح های زیبا و جدید را پیش رو داشتید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها فرش با طرح و رنگی مناسب را برای قسمت های مختلف منزل تان انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو