اتهام وطن فروشی به مهناز افشار توسط مجری تلویزیون

منبع: کولاک

739

1398/10/23

11:23


مجری زن تلویزیون در اینستاگرام خود اتهام وطن فروشی به مهناز افشار را مطرح کرد. این مجری با انتشار پستی تند، به اظهارات مهناز افشار خطاب به دختر سردار سلیمانی واکنش نشان داد. مبینا نصیری از مجریان تلویزیون ایران به توییت مهناز افشار برای دختر سردار سلیمانی واکنش تندی نشان داده و در پستی اینستاگرامی نوشته است:

اتهام وطن فروشی به مهناز افشار

اتهام وطن فروشی به مهناز افشار

«در حیرتم از فرد سراسر تضادی که پول سعودی می‌گیرد، حجاب ایرانی بر سر دارد، از واردکننده شیر خشک‌های فاسد که جان کودکان ایران را گرفت حمایت می‌کند اما هنوز مدعی دلسوزی برای ایران است. تا جایی که به دختری که پدرش شر داعش رو از سر میلیون‌ها انسان ازجمله خود متضادش کم کرد می گه تو در کنار مردم نیستی…! در کنار داغداران حادثه هواپیما بودن یعنی در کنار خانواده سلیمانی نبودن؟! شما عاملان تفرقه و جدایی بین مردم هستید… تو اگه واقعاً دلت برای مردم می‌سوخت آن‌قدر بر طبل تفرقه پراکنی نمی‌کوبیدی…!

تقسیم مردم به دو گروه… یا برای سلیمانی یا برای از دست رفتگان حادثه هواپیما… یا این یا اون… یا همه‌یاهیچ… تو که اینجا نیستی و نشستی داری میلیارد میلیارد پول سعودی می‌گیری مردم و چرا به جون هم میندازی؟! نفرت پراکنی بین مردم پول بیشتری برات میاره؟!

اون ها سردار مملکت و ترور کردن بعد به نظر امثال ایشون ما جنگ‌طلب هستیم؟! واقعاً فازتون چیه؟! یه احمقی به نام ترامپ یک ایرانی رو ترور کرده انتقام حق ما بوده بعد امثال مهناز افشار ناراحته از اینکه ما چرا حق خودمون رو خواستیم بگیریم و از انتقام سخت حرف زدیم؟! تفنگ اش رو در برابر کی بذاره زمین؟! در برابر ترامپ؟! نون حرومه دیگه آدم و نمک به حروم و لجن پراکن می کنه…!

دزد بیاد تو خونه‌ات دزدی و هیچی هم نگی! تازه از احقاق حق خودت که حرف هم می زنی یه عده میگن چرا! همه دنیا و قدرت ها که طرف ترامپ هستن ما مظلوم واقع شدیم توام مردم‌ات رو بفروش ولی اگه فردا تهران و زدن خود واقعی‌ات و نشون بده…! وطن فروش.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو