مدل تاپ اسپرت شیک و جذاب برای دختران و خانم های جوان

مدل تاپ اسپرت شیک و جذاب برای دختران و خانم های جوان


منبع: آرگا

339

1398/10/23

14:09


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل تاپ اسپرت مخصوص خانم ها و دختران جوان شیک پوش و مشکل پسند آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما عزیزان مطابقت و همخوانی داشته باشند.

تاپ های ورزشی از انواع لباس های پرکاربرد برای خانم ها محسوب می شوند که در انواع طرح های متنوع نظیر بند دار و بدون بند و نیم تنه و … موجود می باشد که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی و فرم اندام و نیاز شما بستگی دارد.

مدل تاپ اسپرت برای خانم های شیک پوش و خوش سلیقه

تاپ های اسپرت زنانه و دخترانه مانند تاپ های مجلسی در انواع طرح و رنگ های مختلف دوخته می شوند و شما می توانید از این طرح تاپ ها در سالن های ورزشی و محیط منزل و … استفاده نمایید.

طرح تاپ دخترانه

مدل تاپ های دخترانه

تاپ ها از انواع لباس های ورزشی مناسب محسوب می شوند و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید در باشگاه ها و سالن های ورزشی تیپی شیک داشته باشید بهتر است این طرح ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

تاپ های دخترانه را می توانید به همراه شلوارک یا شلوار بپوشید که بهتر است طرح و رنگ تاپ با طرح و رنگ شلوارک یا شلوار ست باشد تا جذابیت فرم اندام شما تکمیل شود همچنین می توانید در صورت تمایل رنگ تاپ را به صورت متضاد با رنگ شلوار یا شلوارک انتخاب نمایید.

تاپ مشکی و نیم تنه

تاپ نیم تنه دخترانه

 

مدل تاپ اسپرت دخترانه

تاپ جدید و شیک

مدل تاپ سفید

تاپ سفید و شیک دخترانه

 

تاپ دخترانه شیک

تاپ نیم تنه دخترانه

 

تاپ خاکستری دخترانه

تاپ دخترانه خاکستری

تاپ قرمز و اسپرت

انتخاب رنگی مناسب برای تاپ از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما دارای رنگ پوست تیره ای هستید بهتر است تاپ های رنگ روشن را برای پوشیدن انتخاب نمایید. تاپ ها با رنگ تیره برای خانم ها با رنگ پوست روشن می توانند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.

بهتر است در هنگام انتخاب رنگ تاپ علاوه بر رنگ پوست به فرم اندام خود نیز توجه داشته باشید. مدل تاپ های اسپرت رنگ تیره برای خانم ها با فرم اندام چاق و درشت انتخابی مناسب هستند همچنین خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب می توانند این از این رنگ تاپ ها استفاده نمایند. تاپ های رنگ روشن نیز برای خانم ها و دختران جوان با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی ایده آل به شمار می روند.

تاپ آبی دخترانه

تاپ آبی دخترانه

مدل تاپ اسپرت و مشکی

تاپ مشکی و ساده دخترانه

تاپ دخترانه زیبا و جدید

تاپ ساده و زیبا دخترانه

تاپ زیبا دخترانه

تاپ دو رنگ دخترانه

ست تاپ و شلوار دخترانه

تاپ و شلوارک دخترانه

تاپ طرح دار دخترانه

تاپ طرحدار و زیبا دخترانه

تاپ دخترانه طرح دار

تاپ زیبا و خاص دخترانه

طرح تاپ های زنانه

تاپ های زنانه بر خلاف تیشرت از انواع لباس هایی هستند که بدون آستین دوخته می شوند. تاپ ها در انواع طرح های مجلسی و اسپرت و ساده و راحتی موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به نیاز شما بستگی دارد.

برخی از تاپ های زنانه به صورت بدون بند دوخته می شوند و در دوخت برخی دیگر از طرح ها نیز بند تاپ در قسمت پشت گردن قرار می گیرد همچنین برخی از تاپ ها به صورت بلند هستند و قسمت کمر و شکم را می پوشانند و برخی دیگر نیز به صورت کوتاه دوخته می شوند و قسمت شکم و کمر فرد را نمی پوشانند.

اگر شما دارای فرم اندامی چاق و درشت هستید بهتر است از پوشیدن تاپ های نیم تنه خودداری نمایید زیرا این طرح تاپ ها باعث می شوند تا فرم اندام شما نامطلوب تر به نظر برسد همچنین این مدل تاپ ها برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی مناسب هستند خانم های توپر و چاق نیز بهتر است تاپ های بلند را برای پوشیدن انتخاب نمایند.

مدل تاپ زنانه اسپرت

تاپ زنانه

تاپ نیم تنه

مدل نیم تنه شیک و اسپرت

تاپ آبی دخترانه

تاپ ساده زنانه شیک و جدید

تاپ ساده دخترانه

تاپ ساده زنانه

تاپ سفید اسپرت

تاپ سفید و خاکستری زنانه

تاپ زیبا و شیک دخترانه

تاپ بنفش دخترانه

تاپ زنانه مجلسی

تاپ زنانه ساده

تاپ زرد زنانه

تاپ زرد نیم تنه

تاپ مشکی زنانه

تاپ مشکی زنانه

تاپ ساده اسپرت

طرح تاپ زنانه جدید

تاپ آبی دخترانه

تاپ آبی زنانه

تاپ بنفش زنانه

تاپ نیم تنه بنفش

تاپ نیم تنه اسپرت

تاپ دو رنگ و شیک

تاپ اسپرت مشکی زنانه

تاپ مشکی و شیک زنانه

مدل تاپ ساده و زیبا زنانه

طرح تاپ زنانه

تاپ سفید زنانه

مدل تاپ زنانه سفید

تاپ دخترانه مشکی

تاپ نیم تنه مشکی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل تاپ اسپرت آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها تاپ با تن پوش و رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو