طراحی متفاوت خانه ای مدرن با دکوراسیون داخلی مینیمال

طراحی متفاوت خانه ای مدرن با دکوراسیون داخلی مینیمال


منبع: دکوراسیون

551

1398/10/23

18:45


دکوراسیون خانه کوچک

ایجاد فضای زندگی مناسب در آپارتمان های کوچک کمی دشوار می باشد و بهتر است شما بخش های مختلف آپارتمان را بدرستی تقسیم کنید و در هر قسمتی وسایل مربوط به همان قسمت را به صورت مرتب و منظم بچینید.

طراحی خانه کوچک با دکوراسیون مینیمال

برای طراحی داخلی آپارتمان های کوچک ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید به کمک آن ها فضایی متفاوت و کاربردی را در بخش های مختلف آپارتمان ایجاد نمایید. در ادامه تصاویری از طراحی خانه آپارتمانی کوچک را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.

دکوراسیون خانه آپارتمانی کوچک

دکوراسیون مینیمال برای خانه آپارتمانی کوچک

آپارتمانی که در تصاویر زیر مشاهده می کنید حدود ۳۸٫۴ متر مربع می باشد و این آپارتمان شامل چندین منطقه مجزاء نظیر آشپزخانه و اتاق خواب و فضای کاری کاربردی است.

برای طراحی این آپارتمان کوچک از طیف های مختلف رنگ خاکستری و چوب ها استفاده شده است همچنین این آپارتمان دارای نورپردازی ایده آلی در هنگام روز می باشد که ورود نور به فضای خانه از طریق درب شیشه ای و پنجره آشپزخانه انجام می گیرد.

اجرای دکوراسیون داخلی

برای اینکه فضای این خانه آپارتمانی بیش از حد شلوغ به نظر نرسد طراحان داخلی مبلمان براق و کمترین وسیله ها را برای فضای اتاق نشیمن و آشپزخانه انتخاب کرده اند.

جزیره آشپزخانه به صورت سنگی ساخته شده است و از فضای آن به عنوان میز ناهارخوری استفاده می شود. در محوطه نشیمن نیز مبلمان ال با طراحی ظریفی به چشم می خورد.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دیزاین داخلی آشپزخانه

دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک

فضای بین اتاق نشیمن و اتاق خواب توسط پارتشینی با رنگ تیره از یکدیگر جدا شده است و برای اضافه کردن کنتراست به فضای خانه سایه های چوب خاکستری و طبیعی در همه قسمت های آپارتمان به همراه پارتیشن مشکی و پرده و مبلمان تیره اجراء شده است.

همه قسمت های این خانه آپارتمانی به کمک سبک دکوراسیون داخلی مینیمال طراحی شده است و تلویزیون بین آشپزخانه و اتاق نشیمن روی دیوار نصب شده است.

دکوراسیون خانه کوچک

نورپردازی یکی از مهم ترین ویژگی های اصلی طراحی در کل قسمت های آپارتمان به شمار می رود. در فضای اتاق نشیمن در کنار مبلمان چراغ مطالعه بلندی قرار داده شده است که این چراغ مطالعه قادر است نور زیادی را در این بخش از منزل پخش کند همچنین می توان این چراغ مطالعه را جابجا کرد و از آن برای نورپردازی اتاق خواب نیز استفاده نمود. در امتداد دیوار بین اتاق نشیمن و اتاق کار نورپردازی مخفی به چشم می خورد همچنین در قسمت جزیره آشپزخانه نیز از لوستر خطی برای ایجاد نورپردازی مناسب استفاده شده است.

دکوراسیون اتاق کار

دکوراسیون داخلی اتاق خواب کوچک

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

دکوراسیون اتاق خواب

پارتشینی که در بین اتاق نشیمن و اتاق خواب قرار دارد به صورت کشویی می باشد که می توان برای حفظ حریم خصوصی پارتیشن را در صورت نیاز باز و بسته کرد همچنین روی دیوار اتاق خواب کمد دیواری ساده و شلف دیواری نصب شده است که وسایل مورد نیاز و اضافه درون کمد و شلف به راحتی چیده می شوند.

 

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون زیبا و شیک اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب کوچک

دکوراسیون اتاق خواب

آشپزخانه به راحتی از محوطه نشیمن قابل دسترس می باشد و در اطراف جزیره آشپزخانه دو صندلی قرار داده شده است که این صندلی ها می توانند انتخاب هوشمندانه ای برای ایجاد فضای غذاخوری مناسب باشند. برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه از ترکیب رنگ های سفید و خاکستری شده است همچنین کابینت ها نیز داری طرحی ساده می باشند و تا سقف امتداد داده شده اند.

دکوراسیون آشپزخانه سفید

دکوراسیون خانه آپارتمانی

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

دکوراسیون سفید آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

سرویس بهداشتی نیز دارای فضایی ساده و مدرن است و برای پوشاندن دیوارهای آن از کاشی های خاکستری و قرمز تیره استفاده شده است همچنین فضای حمام نیز کوچک و جمع و جور می باشد.

دکوراسیون سرویس بهداشتی


دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی

دکوراسیون حمام مدرن


در این مطلب تصاویری از طراحی دکوراسیون خانه آپارتمانی کوچک را پیش رو داشتید همانطور که در تصاویر مشاهده کردید این خانه کوچک دارای دکوراسیون کاربردی و در عین حال بی نظیری می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو