فواید مجازی نرم افزار مدیریت باشگاه

منبع: تالاب

48

1398/10/23

21:35


فواید مجازی نرم افزار مدیریت باشگاه

گیت باشگاهی

یک مرکز ورزشی بزرگ و فول امکانات را تصور کنید. که دارای امکانات مجزا برای ورزش های مختلف مانند والیبال و شنا و زمین بدمینتون و زمین فوتبال و یک کافه دارای منوی غذایی سالم است.

این مجموعه ورزشی دارای عضویت های مختلفی است از جمله مدیران و ورزشکاران و خانواده ها و مربیان و کارمندان مجموعه است.

این مرکز ورزشی نیاز دارد ورود و خروج افراد و هزینه پرداختی ورزشکاران را کنترل و حسابرسی کند

 

انواع روش هایی که می توان استفاده کرد :

ثبت کتبی : این روش کم هزینه تر و از نگاه برخی بهترین کار ولی این روش معایبی دارد مانند اینکه اگر فردی که کار ثبت را انجام می دهد فراموش کند یا اتفاقی برای دفاتر ثبت رخ دهد دیگر به انها دسترسی نداریم، یکی دیگر از معایب این روش عیب یابی ان مشکل است و اگر اشتباهی صورت گیرد قابل عیب یابی نیست

 

ثبت رایانه ای توسط فرد :  روشی مفید و بروز است اما زمان بر و ازار دهنده زیرا که افراد باید زمان زیادی را منتظر بمانند تا هزینه و ورود یا خروج انها ثبت شود تا بتوانند وارد شوند.

 

قیمت گیت ورود و خروج باشگاهی : روشی هست که درست پر هزینه اما بروز ترین و از نگاه کارشناسان بهترین روش است بدلیل اینکه کارمندان و مدیران و مربیان و خانواده ها و ورزشکاران هر کدام میتوانند کارت های اشتراک مخصوص بخود را داشته باشند، و باقرار دادن ان رو دستگاه ورود و خروج خود را مشخص کنند و ورزشکاران نیز میتوانند با پرداخت هزینه کارت اشتراک خود را شارژ کنند و هزینه ورود خود را پرداخت کنند.

 

مزایای گیت وررود و خروج باشگاهی به گونه ای است که دیگر نگران اطلاعات ذخیره شده یا هزینه پرداخت شده نیستند و اطلاعات از امنیت کافی برخوردار هستند.

 

دیگر نیازی به سرمایه انسانی یا سرمایه مادی مانند دفتر نیست و در صورت کمبود نیرو استخدامی صورت نمیگیرد.

فواید مجازی نرم افزار مدیریت باشگاه

فواید مجازی  نرم افزار مدیریت باشگاه:

زمانی هست که شما برای ثبت نام در باشگاه باید مصافت زیادی را طی کنید. نرم افزار مدیریت باشگاه این امکان را برای شما فراهم میکند که بصورت مجازی ثبت نام کرده و هزینه را پرداخت کنید و کار اشتراک خود را از پست دریافت کنید و به باشگاه رفته کارت عضویت خود را بر روی گیت ورود و خروج باشگاهی قرار داده تا ورود و هزینه شما را تایید کند و اجازه ورود شمارا صادر کند.

فواید مجازی نرم افزار مدیریت باشگاه

فواید گیت باشگاهی :

اگر به طور اتفاقی وسایلی از باشگاه کم شود و به هر شکلی از باشگاه خارج شود شما میتوانید با بررسی اطلاعاتی که گیت باشگاهی ذخیره کرد لیست افراد که در ان روز در باشگاه حضور داشته اند را بررسی کنید و جویای دلیل کمبود وسایل باشگاه شوید.

 

یکی دیگر از مزایای گیت کنترل تردد باشگاه این است که هزینه هایی که از طرف ورزشکاران پرداخت شده است را می تواند به صورت زمان های مختلف مانند روز و هفته و ماه و سال نمایش دهد.

 

مزایای دیگر گیت کنترل تردد باشگاه که بهترین دلیل برای استفاده از ان است درصد اشتباه ان بسیار پایین است به عنوان مثال فردی به باشگاه نیومده و کارت اشتراک خود را بر روی دستگاه قرار نداده و به هر دلیلی اسرار به این دارد که در زمان مشخصی داخل باشگاه حضور داشته است.

 

با بهره گیری از گیت باشگاهی می توان ثابت کرد که این فرد داخل باشگاه نبوده است و اخرین حضور او و هزینه پرداختی شخص را هم نمایش می دهد، با توجه به این توضیحات و دلایل نتیجه گیری که صورت میگیرد این است که گیت باشگاهی بهترین وسیله برای کنترل ورود و خروج  هزینه و امنیت است و حتی بهترین روش برای حضور و غیاب کارمندان یک مجموعه ورزشی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو