بهترین خودرو‌های هیبرید در بازار امروز را بشناسید! (قسمت اول)

بهترین خودرو‌های هیبرید در بازار امروز را بشناسید! (قسمت اول)


منبع: فوت و فن

357

1398/10/24

02:33


بهترین خودرو‌های هیبرید در بازار امروز را بشناسید! (قسمت اول)

در حالیکه تمامی خودرو‌های هیبرید در مقایسه با همتایان غیر هیبرید خود از راندمان سوخت بهتری برخوردار هستند اما با این وجود برخی از این خودرو‌های هیبریدی نسبت به سایرین در این زمینه عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشته‌اند.

علاوه بر این برخی از خودرو‌های هیبرید برای دستیابی به راندمان سوخت بالا به فدا کردن پرفورمنس کلی، فضای حمل بار، و حتی فضای سرنشینان پرداخته‌اند.

با این حال خودرو‌های هیبریدی نیز وجود دارند که نسبت به اتومبیل‌های بنزین سوز عملکرد بهتری را به نمایش گذاشته و در عین حال فضا‌های نشیمن جادار، اتاق‌های دلپذیر، و امکاناتی جذاب را در اختیار شما قرار خواهند داد.

هنگامیکه پول اضافه‌ای را صرف خرید یک خودرو می‌کنید اطمینان از خرید بهترین خودرو در ازای پولی که پرداخت می‌کنید از اهمیت بالایی برخوردار است.

در صورتیکه خودرو هیبریدی بخرید که به لحاظ مصرف سوخت چندان هم بهینه نیست احتمالاً راهی برای بازگرداندن هزینه‌ی اضافه‌ای که صرف خرید آن کرده‌اید نخواهید یافت.

قطعاً صرفه جویی در هزینه‌های سوخت و کاهش میزان آلایندگی‌های تولیدی ارزشمند است اما این موضوع به این معنای سر کردن با خودرویی خسته کننده، ناخوشایند، و یا غیر کاربردی نخواهد بود.

ما به منظور کمک به شما در اتخاذ تصمیمی حساب شده تمامی خودرو‌های موجود در بازار امروز را رتبه بندی کرده‌ایم.

ادامه‌ی این مطلب شامل اطلاعاتی مرتبط با نقاط قوت، نقاط ضعف، امتیازات آزمایشات ایمنی، امتیاز قابلیت اطمینان پیش بینی شده، و امکانات پیش فرض هر خودرو می‌شود.

علاوه بر این از قیمت هر خودرو، راندمان سوخت ترکیبی خودرو در شهر و بزرگراه، و امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز در رابطه با هر خودرو نیز مطلع خواهید شد.

به یاد داشته باشید که امتیازات و رتبه بندی‌های ما طبق یک روال منظم و همزمان با انتشار اطلاعات و تحقیقات تخصصی جدید به روز رسانی خواهد شد.

در نتیجه امتیازات ذکر شده در این مطلب ممکن است به طور دقیق با امتیازات موجود در رتبه بندی‌ها و نقد و بررسی‌های مجزای هر خودرو مغایرت داشته باشند.

در ادامه‌ی این مطلب ما را همراهی کنید تا با جزئیات بهترین خودرو‌های هیبرید سال ۲۰۱۹ بیشتر آشنا شوید:

۱۲) تویوتا پریوس c 2019

راندمان سوخت ترکیبی: ۴۶ مایل بر گالن

قیمت: ۲۱,۵۳۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷.۳

در حالیکه تویوتا پریوس c 2019 در انتهای رتبه بندی خودرو‌های هیبرید و برقی ما قرار می‌گیرد اما این به معنای خوب نبودن این خودرو نیست.

اگرچه اتاق این خودرو چندان زیبا نیست و موتور به کار رفته در آن نیز ضعیف و در سرعت‌های بالا پر سر و صدا ظاهر شده اما با تمامی این‌ها تویوتا پریوس c خودرویی مناسب برای رفت و آمد‌های روزانه به شمار می‌رود.

پریوس c از نقاط قوتی همچون فضای حمل بار فراوان و همچنین قابلیت مانور آسان در فضا‌های تنگ بهره می‌برد.

به علاوه این خودرو بسیار قابل اطمینان بوده و از مصرف سوخت قابل قبولی نیز برخوردار می‌باشد.

این مدل کمپانی تویوتا همچنین در ردیف اول خود از صندلی‌های راحتی نیز بهره مند است، اگرچه ممکن است در ردیف دوم آن برای سرنشینان بلند قامت فضای کافی وجود نداشته باشد.

پریوس c به صورت پیش فرض به همراه لیست بلندی از امکاناتی همچون صفحه نمایش لمسی ۶.۱ اینچی، قابلیت تشخیص صدا، Siri Eyes Free، و مجموعه‌ِی Safety Sense کمپانی تویوتا که از تکنولوژ‌ی‌های کمک راننده پیشرفته‌ای تشکیل شده عرضه خواهد شد.

۱۱) کیا اپتیما هیبرید ۲۰۲۰

راندمان سوخت ترکیبی: ۴۲ مایل بر گالن

قیمت: ۲۹,۳۱۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷.۸

از جمله نقاط قوت اصلی کیا اپتیما هیبرید ۲۰۲۰ می‌توان به اتاقی زیبا، دو ردیف صندلی جادار، و امکانات پیش فرض فراوان اشاره کرد.

این خودرو به صورت از پیش تعیین شده به همراه ویژگی‌هایی از جمله روکش چرم، صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی، صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی درجه یک، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، و قابلیت شارژ وایرلس دستگاه عرضه خواهد شد.

این خودرو سایز متوسط دارای سابقه‌‌ای طولانی در کسب امتیازات بی‌نظیر در آزمایشات تصادف بوده و از مجموعه‌ی کاملی از امکانات ایمنی کمکی فعال برخوردار می‌باشد.

نقاط ضعفی همچون امتیازات پایین در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده، صندوق عقب کوچک،‌ و راندمان سوخت پایین‌تر از حد استاندارد، رقابت با رقبای هیبریدی را برای این خودرو دشوار ساخته‌ است.

با خرید این خودرو هزینه‌ی سوخت کمتری نسبت به بیشتر خودرو‌های بنزین سوز پرداخت خواهید کرد اما با این حال گزینه‌های دیگر با مصرف سوخت بهینه‌تری نیز وجود دارند.

۱۰) شورولت مالیبو هیبرید ۲۰۱۹

راندمان سوخت ترکیبی: ۴۶ مایل بر گالن

قیمت: ۲۸,۲۲۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷.۸

شورولت مالیبو برای سال ۲۰۱۹ شاهد یک به روز رسانی در ظاهر خارجی خود بوده است.

این خودرو همچنین به صورت پیش فرض به یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی واکنش پذیر با کاربری آسان مجهز شده است.

این خودرو همچنین از یک وای فای هات اسپات و قابلیت ادغام برنامه تلفن همراه مدرن نیز بهره می‌برد. علاوه بر این در این خودرو تکنولوژی ایمنی راننده‌ی نوجوان یا Teen Driver کمپانی جنرال موتورز نیز به صورت استاندارد موجود خواهد بود.

دیگر امکانات ایمنی پیشرفته در این خودرو به صورت آپشن‌های قابل خرید ارائه می‌شوند. شورولت مالیبو هیبرید در عین حال که از شتابی سرزنده برخوردار است،‌ راندمان سوخت فوق العاده‌ای را نیز ارائه می‌دهد.

این خودرو همچنین فضای کافی برای حمل پنج سرنشین را در اختیار شما قرار داده و سواری و هندلینگ متعادلی را نیز فراهم خواهد کرد.

با این وجود صندوق عقب این خودرو یکی از کوچک‌ترین‌ها در میان خودرو‌های سایز متوسط محسوب شده و اتاق آن نیز فاقد ویژگی بارز می‌باشد‌ هرچند کیفیت ساخت این اتاق مورد تمجید منتقدین قرار گرفته است.

این مدل کمپانی شورولت امتیازات خوبی را در زمینه‌ی ایمنی و قابلیت اطمینان پیش بینی شده به خود اختصاص داده است.

۹) فورد فیوژن هیبرید ۲۰۲۰

راندمان سوخت ترکیبی: ۴۲ مایل بر گالن

قیمت: ۲۸,۰۰۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷.۸

اگر به دنبال یک خودرو هیبرید جادار و در عین حال اسپورت و جذاب هستید بهتر است فورد فیوژن هیبرید ۲۰۲۰ را در لیست خود قرار دهید.

فورد فیوژن فاقد راندمان سوخت یا ظرفیت حمل باری برابر با برخی رقبا است اما با این حال خودرویی بسیار مجهز و سطح بالا به شمار می‌رود.

فورد فیوژن از شتاب بالایی برخوردار است، هر چند در نمایش عملکردی چشمگیر در سرعت‌های بالا ناکام ظاهر شده است.

این مدل کمپانی فورد به یکی از کاربر پسند‌ترین سیستم‌های اطلاعاتی سرگرمی موجود در بازار که شامل یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، وای فای هات اسپات، و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو می‌شود، مجهز شده است.

علاوه بر این سیستم راننده نوجوان MyKey کمپانی فورد و همچنین مجموعه‌ی Co-Pilot360 که شامل تجهیزات ایمنی می‌شود نیز به صورت پیش فرض در این خودرو عرضه خواهند شد.

فیوژن هیبرید جزء نسلی از خودرو‌هایی به شمار می‌رود که امتیازات ایمنی خوب و همچنین در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده نیز امتیازات بالاتر از حد متوسطی را به خود اختصاص داده‌اند.

۸) هیوندا سوناتا هیبرید ۲۰۱۹

راندمان سوخت ترکیبی: ۴۲ مایل بر گالن

قیمت: ۲۵,۷۵۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷.۹

درست همانند دیگر خودرو‌های هیبریدی که در انتهای رتبه بندی‌های ما قرار دارند، هیوندا سوناتا هیبرید ۲۰۱۹ نیز به لحاظ ظرفیت حمل بار، راندمان سوخت، و شتاب در سرعت‌های بالا عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش می‌گذارد.

اما با این حال این خودرو دارای نقاط قوتی همچون هندلینگی تحت کنترل، سواری نرم، و اتاقی جادار و با کیفیت به همراه فضای پا فراوان در هر دو ردیف نیز می‌باشد.

به علاوه، این سدان سایز متوسط در زمینه‌ی ایمنی موفق به کسب امتیازات بالایی شده و همچنین به لحاظ قابلیت اطمینان پیش بینی شده نیز امتیاز بالاتر از حد متوسط را به نام خود به ثبت رسانده است.

صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی واکنش پذیر، قابلیت اتصال تلفن همراه هوشمند، و سیستم‌های ایمنی کارآمدی همچون سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، سیستم کمک به تغییر مسیر، کروز کنترل منطبق شونده، سیستم نظارت بر نقطه کور، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد در هنگام حرکت رو به عقب، و ترمز اضطراری خودکار، امکانات پیش فرض هیوندا سوناتا هیبرید را تشکیل می‌دهند.

۷) هیوندا آیونیک ۲۰۱۹

راندمان سوخت ترکیبی: ۵۵ مایل بر گالن

قیمت: ۲۲,۴۰۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸.۰

هیوندا آیونیک ۲۰۱۹ به لطف برخورداری از نقاط قوتی همچون راندمان سوخت فوق العاده، ظرفیت حمل بار فراوان، و کسب امتیازات مثبت در زمینه‌ی ایمنی و قابلیت اطمینان پیش بینی شده به عنوان خودرویی مطمئن شناخته شده است.

این خودرو همچنین یکی از ارزان قیمت‌ترین اتومبیل‌های هیبرید موجود در بازار امروز خودرو نیز به شمار می‌رود.

هیوندا آیونیک شتابی چابک و قدرت کلی کافی را در اختیار مالکین خود قرار می‌دهد اما با این وجود در مقایسه با بیشتر همتایان خود به لحاظ سواری و هندلینگ عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشته است.

این خودرو از اتاقی باکیفیت برخوردار است که از مواد بازیافت شده و سازگار با محیط زیست ساخته شده است.

علاوه بر این هیوندا آیونیک از صندلی‌های جلویی جادار و فضای نشیمن مناسب در ردیف عقب نیز بهره می‌برد، اگرچه فضای موجود در ردیف دوم این خودرو برای سرنشینان بالغ کمی کوچک خواهد بود.

این مدل کمپانی هیوندا به صورت پیش فرض به یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو تجهیز شده است.

علاوه بر این چندین تکنولوژی کمک راننده‌ی پیشرفته نیز در ورژن‌های بالاتر این خودرو به چشم می‌خورد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو