بارش برف و باران سه روزه در برخی استان‌ها

منبع: برترین ها

52

1398/10/24

12:24


سازمان هواشناسی با اعلام بارش برف و باران طی امروز، فردا و روز پنجشنبه در برخی استان‌ها از ورود سامانه بارشی به کشور طی شنبه هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سازمان هواشناسی با اعلام بارش برف و باران طی امروز، فردا و روز پنجشنبه در برخی استان‌ها از ورود سامانه بارشی به کشور طی شنبه هفته آینده خبر داد.

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 24 ساعت آینده بارش در غرب، جنوب غرب، جنوب، دامنه‌های زاگرس و همچنین سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت و بارش در مناطق سردسیر به شکل برف است.

فردا بارش پراکنده برای سواحل دریای خزر و بخش‌های جنوبی استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده است.

روز پنجشنبه با تقویت سامانه بارشی روی سواحل دریای خزر برای این مناطق رگبار باران، گاهی بارش برف و برای استان‌های خراسان شمالی و رضوی بارش پراکنده باران و برف روی می‌دهد.

جمعه در اکثر مناطق کشور جو آرامی پیش بینی شده است. شنبه با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور، برای نوار غربی کشور بارش باران و برف و در جنوب غرب بارش باران گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی سه روز آینده برای جنوب شرق، شرق و جنوب کشور وزش باد شدید موقتی پیش بینی شدهریال ضمن این‌که امروز خلیج فارس و فردا دریای عمان مواج خواهد بود.

 امروز آسمان تهران نیمه ابری با وزش باد جنوب غربی 11 تا 19 کیلومتری و احتمال بارش 12 درصدی پیش بینی شده است.آسمان پایتخت فردا نیمه ابری و روز پنجشنبه افتابی پیش بینی شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو