اگر به فیلم‌های ترسناک علاقه دارید و دنبال فهرست بهترین فیلم‌های ترسناک ۲۰۲۰ می‌گردید، مسیر را درست پیدا کرده‌اید. طبق رسم هر سال، لیست ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۲۰ را برای شما آماده کرده‌ایم. مجموعه‌ای از ۳۵ فیلم ترسناک جدید و آثار ژانر وحشت که قرار است تا پایان سال ۲۰۲۰ اکران شوند.

به گزارش مووی مگ به نقل از دیجی کالا، با شروع سال ۲۰۲۰، فصل جدیدی از فیلم‌های سینمایی پیش روی مخاطبان خواهد بود. با این تفاوت که امسال نه تنها شروع یک سال جدید بلکه آغاز یک دهه‌ی جدید است. این به معنی تولد فیلم‌های جدیدی است که تعدادی از آن‌ها بخش پرسروصدای صنعت سینما و تصویر‌های ماندگار دهه‌ی سوم قرن ۲۱ را خواهند ساخت.

از استودیو‌های غول‌پیکر گرفته تا کمپانی‌های مستقل و از چهره‌های جدید گرفته تا نویسندگانی که طرفداران پروپاقرص خود را دارند همگی در تلاشند تا با ساخت فیلم‌های ترسناکی که این روز‌ها بازار داغ‌تری هم پیدا کرده‌اند جایی در سرگرمی‌های مردم پیدا کنند. حتی ممکن است سال ۲۰۲۰ یکی از متنوع‌ترین مجموعه آثار را در ژانر وحشت برایمان به همراه داشته باشد. با دیجی‌کالا مگ همراه باشید تا در ادامه بهترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۲۰ را با هم مرور کنیم.

برای خواندن بخش اول این مقاله اینجا کلیک کنید.


۱۸. اهداکننده‌ی عضو (از مجموعه‌ی اره)

عنوان اصلی: The Organ Donor

محصول: ۲۰۲۰

اهداکننده‌ی عضو (از مجموعه‌ی اره)  عنوان اصلی: The Organ Donor


کمپانی انتشار: لاینز گیت

کارگردان: Darren Lynn Bousman

تاریخ انتشار: ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹)

بازیگران: Chris Rock, Samuel L. Jackson, Max Minghella, Marisol Nichols

داستان: داستان فیلم جدید اره حول شخصیت زیک که کریس راک آن را بازی می‌کند می‌چرخد. او یک بازپرس پرونده‌ی قتل است و قتل‌هایی مثل قتل‌های جیگ‌ساو را دنبال می‌کند، اما جزئیات دیگری درباره‌ی پلات این فیلم منتشر نشده است.

درباره‌ی فیلم: این فیلم نهمین اثر در مجموعه فیلم‌های «اره» است و توسط دارن لین بوسمن کارگردانی شده. فیلم‌نامه براساس طرحی از کریس راک، کمدین و بازیگر خوش‌قریحه، نوشته شده و همان داستان فیلم «اره» اصلی را دنبال می‌کند که توسط جیمز ون و لی ونل خلق شد.

راک به گفته‌ی خودش از همان سال ۲۰۰۴ که فیلم اره اصلی منتشر شد به این فیلم علاقمند بوده و حالا بانی نگارش داستان و خلق دنباله‌ی جدیدی برای آن شده است و به نظر می‌رسد با ورود به دنیای فیلم ترسناک ریسک بزرگی کرده است. با همه‌ی این‌ها هنوز کاملا مشخص نیست که آیا این فیلم ارتباط محکم و مستقیمی به داستان اصلی اره دارد یا خیر و آیا با توجه به حضور راک قرار است مایه‌های کمدی سیاه داشته باشد یا صرفا یک فیلم ترسناک تریلر است. در این فیلم کریس راک، ساموئل جکسون، مکس مینگلا و ماریسول نیکولز بازی می‌کنند.


۱۹. خیابان وحشت (خیابان ترس)

عنوان اصلی: Fear Street

محصول: ۲۰۲۰

خیابان وحشت (خیابان ترس)  عنوان اصلی: Fear Street


کمپانی انتشار: فاکس

کارگردان: Leigh Janiak

تاریخ انتشار: ۵ ژوئن (۱۶ خرداد ۱۳۹۹)

بازیگران: Gillian Jacobs, Ashley Zukerman, Charlene Amoia, Emily Brobst

داستان: گروهی از نوجوان که سال ۱۹۹۴ در شهر شیدی‌ساید در ایالت اوهایو زندگی می‌کنند متوجه می‌شوند اتفاقات هولناکی که در شهرشان رخ داده به ترتیبی همه به هم مرتبط است و احتمالا آن‌ها قربانی‌های بعدی خواهند بود.

درباره‌ی فیلم: فیلم «خیابان وحشت» فیلم ترسناکی به کارگردانی لی جانیاک است که در بر اساس مجموعه داستان‌های آر. ال. استاین نوشته شده که مجموعه‌ای برای نوجوانان و بسیار محبوب است. اولین کتاب این مجموعه در سال ۱۹۸۹ نوشته شد. بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر این فیلم اولین قسمت از یک سه‌گانه است و قرار است بخش‌های دوم و سوم آن پشت سر هم و با فاصله‌ی یک ماه منتشر شوند. از جمله بازیگران فیلم جیلیان جیکوبز، اشلی زوکرمن، شارلین آمویا، سیدنی سینک و امیلی برابست هستند.


۲۰. کندی‌من

عنوان اصلی: Candyman

محصول: ۲۰۲۰

کندی‌من  عنوان اصلی: Candyman


کمپانی انتشار: یونیورسال

کارگردان: Nia DaCosta

تاریخ انتشار: ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد ۱۳۹۹)

بازیگران: Yahya Abdul-Mateen II, Teyonah Parris, Nathan Stewart-Jarrett, Colman Domingo,Tony Todd, Rebecca Spence

داستان: نسخه‌ی قبلی فیلم داستان دانشجویی است که برای پایان‌نامه روی موضوع افسانه‌های محلی کار می‌کند و نظرش به افسانه‌ی کندی‌من جلب شده. افسانه درباره‌ی پسرک سیاه‌پوستی است که یکی از دست‌هایش را بریده‌اند و جای آن قلابی به بازویش وصل است. در فیلم جدید کندی‌من به محله‌ای در شیکاگو که حالا نوسازی شده و داستان اولیه در آن رقم خورده باز می‌گردد.

درباره‌ی فیلم: فیلم دنباله‌ای است برای فیلم موفق و محبوبی به همین نام که در سال ۱۹۹۲ ساخته شد. نسخه‌ی قبلی به کارگردانی برنارد رز و بازی تونی تاد و ویرجینیا مادسن فیلم بسیار موفقی بود که بر اساس داستانی به نام «تبعید شده» اثر کلایو بارکر ساخته شده بود. با توجه به جایگاه فیلم قبلی جالب است که ببینیم آیا فیلم می‌تواند انتظار مخاطبان قدیمی‌اش را تامین کند یا خیر. از نکات جالب دیگر در نسخه‌ی قبلی فیلم حضور فیلیپ گلس آهنگساز بزرگ امریکایی برای ساخت موسیقی متن آن است. یحتی عبدالمتین دوم، تیونا پاریس، ناتان استوارت جرت، کلمن دومینگو، تونی تاد و ربکا اسپنس از جمله بازیگران فیلم هستند.


۲۱. نامشخص (از مجموعه‌ی پاکسازی)

عنوان اصلی: Untitled ‘Purge’ Sequel

محصول: ۲۰۲۰

نامشخص (از مجموعه‌ی پاکسازی)  عنوان اصلی: Untitled ‘Purge’ Sequel


کمپانی انتشار: یونیورسال

کارگردان: Everardo Gout

تاریخ انتشار: ۱۰ جولای (۲۰ تیر ۱۳۹۹)

بازیگران: Ana de la Reguera, Susie Abromeit, Tenoch Huerta, Gregory Zaragoza, Edward Gelhaus

داستان: هنوز هیچ اطلاعاتی از پلات این فیلم گزارش نشده است.

درباره‌ی فیلم: این فیلم قسمت پنجم و آخر مجموعه فیلم‌های «پاکسازی» است. اولین فیلم سال ۲۰۱۳ به کارگردانی جیمز دموناکو منتشر شد و تاکنون سه فیلم دیگر و یک سریال دو فصلی در این مجموعه تولید شده‌اند. جیمز دموناکو گفته است این فیلم آخرین دنباله‌ای است که برای این مجموعه نوشته می‌شود.

داستان فیلم اولیه که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد این است که طبق قوانین دولتی مردم اجازه دارند یک روز در سال از ساعت ۷ شب تا ۷ صبح به هر جنایتی که دوست دارند بپردازند تا به این ترتیب خشونت و عقده‌گشایی از آن‌ها دور شود و یک سال آتی را بدون خشونت زندگی کنند. در این روز یک خانواده شخصی را گروگان می‌گیرند. از جمله بازیگران سرشناس و مهمی که در فیلم اولیه نقش‌آفرینی می‌کرد ایتن هاک بود. در فیلم جدید پاکسازی آنا دلا رگوئرا، سوزی ابرومایت، گرگوری سرگوزا و ادوارد گلهاس بازی می‌کنند.


۲۲. مرد خالی

عنوان اصلی: The Empty Man

محصول: ۲۰۲۰

مرد خالی  عنوان اصلی: The Empty Man


کمپانی انتشار: فاکس

کارگردان: David Prior

تاریخ انتشار: ۷ اگوست (۱۷ مرداد ۱۳۹۹)

بازیگران: Stephen Root, Joel Courtney, Aaron Poole, Samantha Logan, Marin Ireland

داستان: در محاکمه بر سر دختری که گم شده است یک پلیس سابق به گروهی سری برمی‌خورد که تلاش می‌کنند موجودی فرازمینی و هولناک را احضار کنند.

درباره‌ی فیلم: این درام ترسناک که داستانی بر اساس قصه‌های فرازمینی دارد توسط دیوید پرایر نوشته شده و بر اساس سری کتاب‌های کمیک با نام مشابه از کالن بان و تصویرسازی ونسا آر. دل ری است. در این فیلم هنرپیشگانی مثل جیمز بج، استیون روت، ارون پول، جوئل کورتنی، سامانتا لوگان و مارین ایرلند بازی می‌کنند.


۲۳. بدخواه

عنوان اصلی: Malignant

محصول: ۲۰۲۰

بدخواه  عنوان اصلی: Malignant


کمپانی انتشار: وارنر

کارگردان: James Wan

تاریخ انتشار: ۱۴ اگوست (۲۴ مرداد ۱۳۹۹)

بازیگران: Annabelle Wallis, Jake Abel, George Young, Maddie Hasson, Michole Briana White, Jacqueline McKenzie

داستان: درباره‌ی پلات این فیلم هنوز هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است.

درباره‌ی فیلم: این فیلم ترسناک امریکایی را جیمز ون از جمله خالقان فیلم «اره» کارگردانی کرده است. ون که کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده‌ی استرالیا و زاده‌ی مالزی است آثار موفق دیگری مثل «احضار» و «آکوامن» را در کارنامه‌ی خود دارد و دو فیلم «Furious» و «اکوامن» از او موفق به فروش یک میلیادری شده‌اند و با این حساب او یکی از ده کارگردان جهان است که به این موفقیت رسیده بعلاوه با توجه به این که او امسال «احضار» جدید را کارگردانی نمی‌کند فیلم بدخواه از جمله آثاری است که مخاطبان زیادی منتظر اکران آن خواهند بود تا ببینند این هنرمند خوش ذائقه و موفق این بار چه ارمغانی برای آن‌ها خواهد داشت. در این فیلم آنابل والیس، جیک ایبل، جرج یانگ، مدی هسن، میکول برایانا وایت و ژاکلین مکنزی بازی می‌کنند.


۲۴. احضار: شیطان مرا وادار کرد

عنوان اصلی: The Conjuring: The Devil Made Me Do It

محصول: ۲۰۲۰

احضار: شیطان مرا وادار کرد  عنوان اصلی: The Conjuring: The Devil Made Me Do It


کمپانی انتشار: وارنر برادرز

کارگردان: Michael Chaves

تاریخ انتشار: ۱۱ سپتامبر (۲۱ شهریور ۱۳۹۹)

بازیگران: Patrick Wilson, Vera Farmiga, Ruairi O‘Connor, Sarah Catherine Hook, Julian Hilliard

داستان: این فیلم که سومین قسمت فیلم «احضار» است طبق گزارش‌های منتشر شده از تولید، قرار نیست مانند قسمت‌های پیشین درباره‌ی خانه‌ای تسخیرشده باشد. اد و لورین وارن شخصیت‌هایی که در فیلم قبلی هم نقش‌های اصلی را برعهده داشند در این داستان تلاش می‌کنند حقایق اصلی را درباره‌ی قاتلی که در محاکمه‌اش ادعا می‌کند در زمان قتل توسط شیطان تسخیر شده برملا سازند.

درباره‌ی فیلم: «فیلم احضار: شیطان مرا وادار کرد» که به نام «احضار ۳» هم شناخته می‌شود بعد از موفقیت زیاد فیلم‌های احضار اول و دوم که توسط جیمز ون کارگردانی شده بودند شروع به تولید کرد. ون درباره‌ی فیلم گفته است «به نظرم این اولین داستان در تاریخ سینمای امریکاست که در ان قاتلی از تسخیر به عنوان دفاع از خود استفاده می‌کند». این فیلم هشتمین اثر از مجموعه آثار احضار است که به دلیل مشغله‌ی ون به پروژه‌های دیگر توسط مایکل چاوز کارگردانی شده. در این فیلم پاتریک ویلسون، ورا فارمیگا، استرلینگ جرینز، سارا کاترین هوک و جولین هیلارد بازی کرده‌اند.


۲۵. شب آخر در سوهو

عنوان اصلی: Last Night in Soho

محصول: ۲۰۲۰

شب آخر در سوهو  عنوان اصلی: Last Night in Soho


کمپانی انتشار: فوکوس فیچرز

کارگردان: Edgar Wright

تاریخ انتشار: ۲۵ سپتامبر (۴ مهر ۱۳۹۹)

بازیگران: Thomasin McKenzie, Anya Taylor-Joy, Matt Smith, Diana Rigg, Terence Stamp, Rita Tushingham

داستان: داستان این فیلم حول دختری است که در زمان سفر می‌کند و به دهه‌ی شصت لندن برمی‌گردد. براساس گزارش‌ها تیلور جوی نقش اصلی را در دهه‌ی شصت و مک‌کنزی نقش دختر دانش‌اموزی مد روز را در صحنه‌های فیلم مربوط به زمان حال بازی می‌کند.

درباره‌ی فیلم: «شب آخر در سوهو» یک فیلم ترسناک با تم روانشناسی است که توسط ادگار رایت، که آثار محبوبی مثل «هات فاز» و «شان مرده» را در کارنامه‌اش دارد، کارگردانی می‌شود. گفته شده فیلم از فیلم‌های ترسناک دیگری مثل «حالا نگاه نکن» فیلم نیکلاس روگ و «انزجار» فیلم رومن پولانسکی الهام گرفته است.

خود رایت درباره‌ی فیلمش می‌گوید: «من متوجه شدم که هیچ‌وقت فیلمی ردباره‌ی مرکز لندن نساخته‌ام مخصوصا سوهو که بخش عمده‌ای از بیست و پنج سال گذشته را در آن گذرانده‌ام. با فیلم‌هایی مثل هات فاز و شان مرده درباره‌ی مکانی که در آن زندگی کرده‌ام فیلم ساخته‌ام و این فیلم هم درباره‌ی لندنی است که من در آن زندگی می‌کنم.» در این فیلم توماسین مک‌کنزی، آنیا تیلور جوی، مت اسمیت، دایانا ریگ و ترنس استمپ بازی می‌کنند.


۲۶. هالووین می‌کشد

عنوان اصلی: Halloween Kills

محصول:۲۰۲۰

هالووین می‌کشد  عنوان اصلی: Halloween Kills


کمپانی انتشار: یونیورسال

کارگردان: David Gordon Green

تاریخ انتشار: ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر ۱۳۹۹)

بازیگران: Jamie Lee Curtis, Nick Castle, James Jude Courtney, Judy Greer, Andi Matichak, Anthony Michael Hall, Kyle Richards

داستان: هنوز جزئیات پلات این فیلم مشخص نیست، اما آنچه در این مراحل از تولید واضح است این که مایکل مایرز از تله‌ی اتشی که برای او در انبار لاری استروید گذاشته شده به نحوی جان سالم به در می‌برد تا قتل دیگری را در هادونفیلد در شب هالووین رقم بزند.

درباره‌ی فیلم: در این فیلم که دنباله‌ای برای فیلم «هالووین» (۲۰۱۸) است بسیاری از بازیگران از جمله جیمی لی کرتیس و نیک کسل در نقش‌های قبلی خود حضور می‌یابند. این فیلم که دوازدهین اثر از مجموعه فیلم‌های هالووین است، توسط دیوید گوردن گرین کارگردان نسخه‌ی ۲۰۱۸ فیلم، کارگردانی شده و جان کارپنتر هم از تیم قبلی فیلم حضور دارد و موسیقی متن را نوشته است.

اگر این فیلم هم مانند نسخه‌ی ۲۰۱۸ باکس آفیس موفقی داشته باشد به احتمال زیاد باید منتظر دنباله‌های بیشتری برای این داستان قدیمی باشیم. در این فیلم بازیگرانی مثل جیمی لی کرتیس، نیک کسل، جیمز جود کورتنی، جودی گریر، اندی ماتیچاک، انتونی مایل هال و کایل ریچارد بازی می‌کنند.


۲۷. پیچ اشتباه: بنیان

عنوان اصلی: Wrong Turn: The Foundation

محصول: ۲۰۲۰

پیچ اشتباه: بنیان  عنوان اصلی: Wrong Turn: The Foundation


کمپانی انتشار: کنتستانتین فیلم

کارگردان: Mike P. Nelson

تاریخ انتشار: نامشخص

بازیگران: Matthew Modine, Charlotte Vega, Emma Dumont, Valerie Jane Parker, Chaney Morrow

داستان: داستان درباره‌ی گروهی از دوستان است که تصمیم می‌گیرند به مسیر پیاده‌روی آپالاچین بروند. آن‌ها در مسیرشان با فاندیشن برخورد می‌کنند که یک جمعیت ساکن در کوه‌های منطقه هستند و صد‌ها سال است که آنجا زندگی می‌کنند.

درباره‌ی فیلم: این فیلم در مجموعه فیلم‌های «پیچ اشتباه» قرار می‌گیرد که تا کنون شش فیلم در آن جای گرفته است و فیلم‌هایی در ژانر ترسناک اسلشر هستند. تمام این شش فیلم داستان خانواده‌ی آدم‌خواری را روایت می‌کند که مردم را شکار می‌کنند و آن‌ها را به طرز وحشیانه‌ای به قتل می‌رسانند. پیچ اشتباه اول در سال ۲۰۰۳ ساخته شد و حالا قرار است در سال ۲۰۲۰ شاهد قسمت هفتم آن باشیم. این فیلم تولید مشترک امریکا و آلمان است و توسط آن بی مک‌الروی خالق مجموعه نوشته شده است. از جمله بازیگران فیلم متیو موداین، شارلوت وگا، اما دومان، والری جین پارکر و چینی مارو هستند.


۲۸. کسی در خانه‌ی توست

عنوان اصلی: There’s Someone Inside Your House

محصول: ۲۰۲۰

کسی در خانه‌ی توست  عنوان اصلی: There’s Someone Inside Your House


کمپانی انتشار: نتفلیکس

کارگردان: Patrick Brice

تاریخ انتشار: نامشخص

بازیگران: Sydney Park, Theodore Pellerin, Asjha Cooper, Dale Whibley, Jesse LaTourette, Burkely Duffield

داستان: دختر نوجوانی شاهد مجموعه قتل‌هایی است که بین هم‌کلاسی‌های در دبیرستانش اتفاق می‌افتد. قاتل مردی با نقاب است و هر قتلی که اتفاق می‌افتد اخبارش در اینترنت منتشر می‌شود.

درباره‌ی فیلم: فیلم «کسی در خانه‌ی توست» به کاگردانی پاتریک پرایس از دیگر فیلم‌هایی است که نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد کرد. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام از استفانی پارکینز ساخته می‌شود و جیمز ون هارور ساز معروف از جمله تهیه‌کنندگان این فیلم است. فیلم در سبک فیلم‌های ترسناکی است که داستانشان در مدرسه‌های دهه هشتاد و نود اتفاق می‌افتد و تعدادی نوجوان مدرسه‌ای قربانی قتل‌ها می‌شوند. از جمله بازیگران این فیلم سیدنی پارک، تئودور پلرین، آشیا کوپر، دیل ویبلی، جسی لا تورت و برکلی دافیلد هستند.


۲۹. مثبت کاذب

عنوان اصلی: False Positive

محصول:۲۰۲۰

مثبت کاذب  عنوان اصلی: False Positive


کمپانی انتشار: A۲۴

کارگردان: John Lee

تاریخ انتشار: نامشخص

بازیگران: Ilana Glazer, Justin Theroux, Pierce Brosnan, Zainab Jah, Gretchen Mol, Sophia Bush

داستان: هنوز اطلاعاتی درباره‌ی پلات این فیلم منتشر نشده است.

درباره‌ی فیلم: فیلم ترسناک «مثبت کاذب» به کارگردانی جان لی توسط کارگردان و یکی از هنرپیشه‌های فیلم، ایلانا گلیزر که استندآپ کمدین و بازیگر است نوشته شده است. تاکنون جزئیات کمی از اطلاعات مربوط به فیلم منتشر شده است و فقط هالیوود ریپورتر درباره‌ی آن گفته قرار است از جمله فیلم‌های ترسناک با تم روانشناسی باشد و پروداکشن ویکلی هم فیلم را «نسخه‌ی به‌روزشده‌ی رزماری بیبی» نامیده است. در این فیلم ایلانا گلیزر، جاستین ترو، پیرس بروسنان، زینت جا، گرچن مول و سوفیا بوش بازی می‌کنند.


۳۰. جمع‌آوری شده

عنوان اصلی: The Collected

محصول: ۲۰۲۰

جمع‌آوری شده  عنوان اصلی: The Collected


کمپانی انتشار: احتمالا ال‌دی اینترتینمت (کمپانی انتشار فیلم‌های قبلی این مجموعه)

کارگردان: Marcus Dunstan

تاریخ انتشار: نامشخص

بازیگران: Josh Stewart, Dot-Marie Jones, Navi Rawat, Julia Vasi, Tom Atkins

داستان: هنوز اطلاعاتی درباره‌ی پلات این فیلم منتشر نشده است.

درباره‌ی فیلم: این سومین فیلم از مجموعه‌ا‌ی است که به «Collector» معروف است. فیلم اول این مجموعه به همین نام در سال ۲۰۰۹ و فیلم بعدی به نام «Collection» در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. فیلم‌نامه‌ی فیلم اول به نام «مرد نیمه‌شب» در ابتدا پیشنهاد شد که به عنوان پیش‌درآمدی برای مجموعه فیلم‌های «اره» ساخته شود، اما تهیه‌کنندگان فیلم با این ایده مخالفت کردند و مجموعه‌ی جدیدی به وجود آمد.

هر سه فیلم توسط دانستن کارگردانی شده و او در نوشتن فیلم‌نامه هم سهیم بوده. داستان فیلم اول درباره‌ی زن و شوهری بود که وقتی به خانه‌شان می‌رسند متوجه می‌شوند برق قطع است و بعد جعبه‌ی بزرگی را بالای پله‌ها پیدا می‌کنند و با دیدن محتوای آن شوکه می‌شوند. در این فیلم جاش استوارت، دات مری جونز، ناوی راوات، جولیا واسی و تام اتکینز بازی می‌کنند.


۳۱. جدایی

عنوان اصلی: Separation

محصول: ۲۰۲۰

جدایی  عنوان اصلی: Separation


کمپانی انتشار: نامشخص

کارگردان: William Brent Bell

تاریخ انتشار: نامشخص

بازیگران: Rupert Friend, Mamie Gummer, Madeline Brewer, Brian Cox

داستان: دختر جوانی سعی می‌کند آرامشش را در پدر هنرمند و روح مادرش جستجو کند.

درباره‌ی فیلم: فیلم «جدایی» در مراحل پس از تولید است، اما اطلاعت زیادی از آن منتشر نشده. در این فیلم روپرت فرند، مامی گامر، مدلین بروئر و برایان کاکس بازی می‌کنند.


۳۲. خانه‌ی او

عنوان اصلی: His House

محصول: ۲۰۲۰

خانه‌ی او  عنوان اصلی: His House


کمپانی انتشار: نامشخص

کارگردان: Remi Weekes

تاریخ انتشار: نامشخص

بازیگران: Matt Smith, Javier Botet, Wunmi Mosaku, Robert Ryan

داستان: زن و شوهری از سودان که گرفتار جنگ است فرار می‌کنند و به انگلستان پناهنده می‌شوند. آن‌ها تلاش می‌کنند خود را با زندگی جدیدشان در یکی از شهر‌های انگلستان وفق دهند، اما در این شهر راز‌های شیطانی‌ای نهفته است.

درباره‌ی فیلم: جزئیات بیشتری درباره‌ی این فیلم منتشر نشده است.


۳۳. باید می‌رفتی

عنوان اصلی: You Should Have Left

محصول:۲۰۲۰

باید می‌رفتی  عنوان اصلی: You Should Have Left


کمپانی انتشار: نامشخص

کارگردان: David Koepp

تاریخ انتشار: نامشخص

بازیگران: Kevin Bacon, Amanda Seyfried, Dove Cameron, Camila Cabello

داستان: فیلم‌نامه‌نویسی همراه خانواده‌اش به خانه‌ای در آلپ سفر می‌کند تا آنجا ادامه‌ای برای فیلم اولش که فیلم موفقی بوده بنویسد. اما قادر به نوشتن ادامه‌ی داستان نیست و از تصمیمش پشیمان می‌شود.

درباره‌ی فیلم: این فیلم در ژانر ترسناک روانشناختی و به کارگردانی دیوید کوپ است که بر اساس کتابی به همین نام از دانیل کلمان نوشته و ساخته شده است. در این فیلم کوین بیکن، آماندا سیفرید، داو کامرون و کامیلا کابیلو بازی می‌کنند.


۳۴. در رنگ‌پریده

عنوان اصلی: The Pale Door

محصول: ۲۰۲۰

در رنگ‌پریده  عنوان اصلی: The Pale Door


کمپانی انتشار: نامشخص

کارگردان: Aaron B. Koontz

تاریخ انتشار: نامشخص

بازیگران: Devin Druid, Zachary Knighton, Melora Walters, Bill Sage, Pat Healy, Stan Shaw

داستان: یک گروه از کابوی‌ها بعد از حادثه‌ی دزدی از قطار همراه زنی که به دنبال سرپناهی است وارد شهر خالی از سکنه‌ای می‌شوند که به دست جادوگران افتاده است.

درباره‌ی فیلم: فیلم The Pale Door به کارگردانی ارون بی. کونتز یک فیلم ترسناک وسترن است که دومین فیلم بلند کارگردانش محسوب می‌شود. فیلم اول او فیلم ترسناکی به نام Camera Obscura بود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. او درباره‌ی این فیلم گفته است «ایده‌ی ترکیب دو دنیای متفاوت فیلم ترسناک و وسترن برایم خیلی جالب است».


۳۵. به پایان دادن چیز‌ها فکر می‌کنم

عنوان اصلی: I’m Thinking of Ending Things

محصول: ۲۰۲۰

به پایان دادن چیز‌ها فکر می‌کنم  عنوان اصلی: I’m Thinking of Ending Things


کمپانی انتشار: نتفلیکس

کارگردان: Charlie Kaufman

تاریخ انتشار: نامشخص

بازیگران: Jesse Plemons, Jessie Buckley, Toni Collette, David Thewlis, Hadley Robinson, Abby Quinn

داستان: در زندگی دختری که به فکر قطع رابطه با دوست پسرش است اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد و او را به تعمق دوباره درباره‌ی زندگی می‌کشاند.

درباره‌ی فیلم: فیلم «به پایان دادن چیز‌ها فکر می‌کنم» درام ترسناکی است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته‌ی این رید ساخته می‌شود. در این فیلم چارلی کافمن صاحب آثار شاخصی مثل «جان مالکویچ بودن» و «اقتباس» کارگردانی و نگارش فیلم‌نامه را برعهده داشته است. جسی پلمونس، جسی باکلی، تونی کولت، دیوید تیولیس، هادلی رابینسون و ابی کوئین از جمله بازیگران فیلم هستند.