اولین پست اینستاگرام زینب سلیمانی فرزند سردار قاسم سلیمانی بعد از شهادت پدر

منبع: کولاک

168

1398/10/24

17:32


در این مطلب، اولین پست اینستاگرام زینب سلیمانی فرزند سردار قاسم سلیمانی بعد از شهادت پدر را خواهیم دید؛ با ما همراه باشید. زینب سلیمانی، دختر شهید سردار قاسم سلیمانی در اولین پست اینستاگرام خود، بعد از شهادت پدر، تصویری از دست حاج قاسم سلیمانی را منتشر کرد و نوشت: ” ما رأیت الا جمیلا “

لازم به بیان است زینب سلیمانی که ظاهرا دختر کوچک سردار قاسم سلیمانی است، در اینستاگرام برای مدتی فعال بوده است و حتی صفحه او، پس از واکنش ” به صبا کمالی ” در جریان ماجراهای مربوط به دختر آبی ، توسط اینستاگرام بسته شده است! زینب سلیمانی ، دختر سردار قاسم سلیمانی با انتشار یک استوری در صفحه ی اینستاگرام خود، به اظهارنظر صبا کمالی بازیگر، سینما و تلویزیون درباره امام حسین (ع) و ماجرای فوت سحر خدایاری واکنش نشان داده بود. دختر آبی ماجرای دختر هوادار فوتبال است که وقتی وی برای گرفتن تلفن همراه خود به دادسرا مراجعه می کند، متوجه می شود که بایستی برای تحمل ۶ ماه حبس به زندان برگردد. او بعد از شنیدن این خبر برآشفته می شود و از دادسرا خارج می شود و به گفته شاهدان، در حالی که فریاد می‌ کشید و از موضوعی اعتراض داشت، اقدام به خودسوزی می نماید! او در ادامه با ۹۰ درصد سوختگی از نوع درجه ۳ به بیمارستان منتقل می شود.

اما او جدیدا و پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی، فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده است.

در انتها لازم به بیان است روز جمعه ۱۳ دی ماه ، پنتاگون به دستور رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ به کاروان سردار قاسم سلیمانی در نزدیکی فرودگاه بغداد اقدام به حمله موشکی نمود که در نتیجه آن فرمانده نیروهای قدس سپاه، سردار قاسم سلیمانی به شهادت رسید. به گفته دولت ایالات متحده آمریکا ، این عملیات تدافعی بوده است و به هدف محافظت از نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه ی خاورمیانه صورت گرفته است.

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو