فاکتور های مهم برای انتخاب کلینیک پوست خوب چیست؟

منبع: فوت و فن

87

1398/10/24

17:38


فاکتور های مهم برای انتخاب کلینیک پوست خوب چیست؟

سن فقط یک عدد است و مهم نیست که در چه سنی هستید، در هر سنی می توانید زیبایی خود را تقویت کنید. همانطور که همه شما می دانید سلولهای پوستی خود را تجدید و بازسازی می کنند، اما میزان آن بستگی به سن شما دارد. هرچه پیرتر می شوید، تولید کلاژن در پوست کاهش یافته که منجر به خاصیت ارتجاعی کمتر و ایجاد چین و چروک و خطوط ریز می شود. با این حال بسته به نوع نگرانی های پوستی که دارید کلینیک پوست و زیبایی برای هر یک از آن ها راه حل ویژه ای ارائه می دهد تا علاوه بر استفاده از محصولات پوستی ، به پوستی بهتر و سالم تر دست یابید.

همه افراد نگرانی هایی درباره پوست خوداز جمله آکنه، روغنی بودن، افتادگی پوست، تغییر رنگ، پیری، چین و چروک و موارد دیگر که می خواهند به آن بپردازند تا همیشه جوان و زیبا به نظر برسند. مهم نیست که چقدر ممکن است این چالش دشوار باشد، متخصصان کلینیک پوست می توانند به شما کمک کنند تا در مسیر درست و داشتن پوستی زیبا و سالم گام بردارید. مشاوره و تجزیه و تحلیل پوست در الویت برنامه های درمانی کلینیک پوست است. متخصص زیبایی جوانسازی، پوست شما را تمیز و لطیف کرده و آنچه را که در بالا و زیر سطح پوست انجام می شود را ارزیابی می کند.

بنابراین مشاوره با یک متخصص پوست می تواند حتما یک برنامه و روش درمانی درست را در اختیار شما قرار داده که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد. بسته به میزان تعهد ، سبک زندگی و بودجه شما ، زیبایی درمانی و جوانسازی پوست شما، روشی انتخاب خواهد کرد که به شما در دستیابی به سریعترین نتایج برای اهداف پوستی کمک می کند.

از آنجا که کلینیک زیبایی و جوانسازی پوست یک مرکز جامع مراقبت از پوست است، برنامه درمانی شما ممکن است شامل یک رژیم مراقبت در منزل، برنامه محافظتی صورت، گزینه های لیزر و IPL ، تزریقی، بوتاکس و یا حتی گزینه های جراحی باشد که متناسب با اهداف شما بوده و نیاز شما را برآورده سازد. سایت دیگر مرتبط با کلینیک پوست اینجا میباشد.

  • از اینجا شروع کنید

گزینه های خدمات بسیاری در این نوع از کلینیک پوست و زیبایی وجود دارد که پیشنهاد میشود با برنامه ریزی حتی یک ساعته وصحیح برای صورت امضای جوانی صورت خود را شروع کنید. کلیه خدمات صورت مطابق با نیازهای بی نظیر پوست شما تنظیم می شود.

روش های جوانسازی پوست به شما و زیبایی شما زمان لازم برای یک تجربه جامع زیبایی و جوانی را هدیه می دهد. اگر به خدمات اضافی نیاز دارید یا درخواست دیگری دارید، متخصص زیبایی در کلینیک پوست ممکن است وقت خود را برای ترکیب سایر روش های درمانی صرف کند تا شما رضایت بیشتری از روش درمانی خود داشته باشید.

  • خدمات جوانسازی صورت

در کلینیک پوست هدف این است که به افراد کمک کنند تا بهترین روش و کیفیت را جستجو کنید. خدمات تخصصی کلینیک زیبایی و جوانسازی از ابتکاری ترین تکنیک ها و محصولات استفاده کرده تا به شما در بهبود سلامت پوست کمک کند.

راز جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی با استفاده از لایه برداری شیمیایی می تواند باعث شود پوست شما و محصولات مراقبت از پوست با ایجاد واکنش در سلول های شما برای ترمیم و جوان سازی پوست شما بهتر عمل کنند. در کلینیک پوست ، خدمات لایه برداری شیمیایی می تواند برای رفع نیازهای بی نظیر پوست تنظیم شود و راه حل مناسبی برای حفظ و اصلاح پوست سالم ارائه شود.

DermaPlaningنیز از دیگر روش های جوانسازی پوست می باشد که بافت پوست شما را دگرگون می کند و به چهره شما زیبایی طبیعی می بخشد. این روش به صورت دستی توسط تکنسین آموزش دیده شده تا متخصص زیبایی با یک تیغه استریل کوچک انجام می شود. سپسیک تیغه بر روی سطح پوست شما کشیده می شود تا موهای زائد از بین برود. در حین حرکت ، سلولهای بسیار سطحی اپیدرم را نیز مختل می کند و باعث ترمیم، بازسازی و بهبود و جذب عناصر موضعی می شود.

اولتراسونیکیکی از بزرگترین پیشرفت ها در درمان زیبایی شناسی غیر تهاجمی است که اسید هیالورونیک و پپتیدها را به عمق لایه های پوستی تزریق می کند ، جایی که کلاژن و الاستین به بازسازی شبکه فیبر پوستی کمک می کنند. اغلب مراجعه کنندگان این روش را دوست دارد زیرا نتیجه ای فوری و طولانی مدت برای کاهش چین و چروک و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست ارائه می دهد.

میکرودرم نیز در کلینیک زیبایی به عنوان روش جوانسازی استفاده می شود که خطوط و چین و چروک ها را کاهش می دهد، رنگدانه ها را روشن تر کرده و با برنامه ریزی میکرون سلول های پوستی ، ظاهر زخم ها را کاهش می دهد. برای ترغیب سنتز کلاژن ، بهبود نفوذ مواد ضد چروک و ضد پیری باعث ایجاد زخم در سطح میکروسکوپی می شود و با تشویق گردش خون سطح پوست شما را از اکسیژن سرشار می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو