بررسی ۵ محصول آرایشی و بهداشتی

منبع: فرزند

172

1398/10/24

20:39


بررسی ۵ محصول آرایشی و بهداشتی

در این مقاله اختصاصی قصد داریم ۵ محصول ویژه از سری محصولات آرایشی و بهداشتی را برایتان معرفی کنیم و به بررسی تخصصی آنها بپردازیم.

معرفی محصول شماره ۱

شامپو حجم دهنده مو فیتو مدل فیتودنسیا: به صورت کلی ، موهای نازک و کم حجم به مراقبت و توجه بیشتری نسبت به سایر موها نیاز دارند. معمولا این موها بیشتر در معرض بروز مشکلاتی مانند ریزش ، پیری و از دست رفتن طراوت و شادابی مو قرار دارند و دقیقا به همین علت ، درمان و رسیدگی به موهای نازک و کم حجم یک امر بسیار ضروری و مهم است و توصیه ما استفاده از شامپو حجم دهنده فیتو است. این شامپو که از محصولات معروف فیتو به حساب می آید ، با فرمول خاص خود موجب تحریک و بهبود رشد موهایتان می شود و استحکام را به موهایتان بر می گرداند. این محصول از موهایتان در برابر آلودگی ها و عوامل مضر دیگر ، کاملا محافظت می کند و به دلیل وجود عصاره انگور و گیاه ورونیا ، از پیری زودهنگام مو جلوگیری می کند و موهای آسیب دیده را بازسازی و تقویت می کند.

معرفی محصول شماره ۲

شامپو ضد ریزش و تنظیم کننده سبوم و تقویت کننده مو سپیژن: افزایش فعالیت غدد چربی پوست سر و البته ترشح بیش از حد چربی روی پوست سر ، زمینه لازم برای فعالیت قارچ ها و باکتری ها را فراهم می کند و حتی در برخی از موارد موجب بروز عفونت های شدید روی پوست سر می شوند و در نتیجه این چربی ها آلودگی های محیطی را جذب خود می کنند و روند رشد و بلند شدن موها را کند می کنند که توصیه می شود برای افرادی که مشکلات این چنینی دارند ، از شامپو ضد ریزش و تنظیم کننده سبوم و تقویت کننده مو سپیژن استفاده کنند. این محصول سپیژن با فرمولاسیون قوی و منحصر به فرد خود ، به راحتی می تواند چربی پوست سر را کنترل کند و از جمع شدن چربی های اضافی روی پوست سر جلوگیری کند. همچنین ، ترکیبات تقویت کننده و مغذی به کار رفته در ساختار شامپو ضد ریزش مو سپیژن ، باعث تغذیه ، بالا رفتن گردش خون و اکسیژن رسانی یه پیاز موها شده و رشد موها را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. این شامپو با تنظیم ph پوست از بروز بیش از حد شوره بر روی پوست سر و عوامل دیگری مانند خارش ، التهاب و زخم ها پیشگیری می کند.

معرفی محصول شماره ۳

ابتدا می خواهیم درباره دلایل خرید ماسک صورت و ضرورت آن برای پوست صحبت کنیم. بدون شک صورت انسان یک عضو بسیار مهم و حیاتی است و اهمیت دادن به پوست صورت و مراقبت از آن بسیار ضروری است و هر فردی در طول زندگی خود باید به آن توجه ویژه ای کند. پیشنهادهایی مثل استفاده از کرم های مختلف ، ژل های تقویت کننده و پن های تخصصی همیشه وجود دارد ولی خرید ماسک صورت یک پیشنهاد متفاوت است. به صورت کلی ، پوست هایی که چرب هستند یا حساس و ملتهب هستند ، با خرید ماسک صورت و استفاده از آن می توانند از بروز مشکلات احتمالی تا حد زیادی جلوگیری کنند. استفاده از ماسک ها می تواند در برنامه روزانه هر فردی قرار داشته باشند و با خرید ماسک صورت می توانید پوست هایی را که کدر و خسته هستند و معمولا در برابر آلودگی های محیطی قرار دارند ، دوباره جوان و با طراوت کنید.

ماسک ضد چروک و پیری صورت بیلکا : این محصول ویژه با ساختار ویژه خود ، بسیار کارآمد است و به دلیل استفاده از اسید هیالارونیک در این ماسک ، باعث تحریک بیشتر کلاژن می شود و علاوه بر اینکه رطوبت پوست را تا حد زیادی تامین می کند ، باعث از بین رفتن چین و چروک های صورت نیز می شود.

معرفی محصول شماره ۴

شاید اسم تونر صورت را شنیده باشید ولی آنچنان که باید با آن آشنایی نداشته باشید. تونر صورت نوعی از پاک کننده پوستی است که معمولا به عنوان تکمیل کننده سایر محصولات پاک کننده استفاده می شوند و معمولا متخصصان توصیه می کنند از تونر صورت در آخرین مرحله از پاکسازی پوست صورت استفاده کنید.

تونر کوچک کننده منافذ ویشی: با یکبار مصرف از این محصول ، منافذ پوست صورتتان به طور قابل توجهی کوچک می شود و همین امر باعث بهبود شدن بافت پوست صورت می شود. این تونر صورت با برطرف نمودن چربی اضافی و سلول های مرده پوست ، کم آبی پوست را جبران می کند و علاوه بر این ، از هرگونه ترکیبات حساسیت زا و مضر به دور است و هیچ گونه عوارضی برای پوست ایجاد نمی کند. این محصول نیازی به شستشو ندارد و از خشک شدن پوستتان تا حد زیادی جلوگیری می کند.

معرفی محصول شماره ۵

آخرین محصول که می خواهیم برایتان معرفی کنیم ، کرم لایه بردار است. با افزایش سن و بیشتر شدن سلول های مرده ، پوست انسان نیاز دارد تا این سلول های آزار دهنده را به هر شکل ممکنی پاک کند. کرم لایه بردار که به آن اسکراب نیز گفته می شود ، سلول های مرده پوست را تخریب می کند و این عملیات باعث می شود پوست دوباره شروع به سلول سازی کند و یک لایه جدید را تشکیل دهد. معمولا کرم لایه بردار با توجه به نوع پوست انواع مختلفی دارد که به دسته های پوست خشک – پوست چرب – پوست مختلط یا نرمال – تقسیم می شوند.

کرم لایه بردار ملایم اسکین کد: این محصول منحصر به فرد یکی از محصولات کمپانی اسکین کد است. به دلیل وجود عصاره های سیب ، خیار و جینسینگ در ساختار این کرم لایه بردار ، باعث افزایش نرمی پوست می شود و رطوبت رسانی را بیشتر می کند و همچنین ، بدون ایجاد کوچک ترین التهاب و آسیب روی پوست ، آلودگی ها و عوامل مخرب را از روی پوستتان پاکسازی می کند و شادابی را به پوستتان بازمیگرداند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو