درخواست ضد ایرانیِ نتانیاهو از اروپایی‌ها

منبع: برترین ها

55

1398/10/25

00:28


نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کشورهای اروپایی توصیه کرد تحریم‌های سازمان ملل متحد علیه ایران را احیا کنند.

خبرگزاری فارس: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب در یک پیام ویدئویی به کشورهای اروپایی توصیه کرد تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه ایران را احیا کنند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل در این ویدئو، گفت: «ما به طور دقیق می‌دانیم در برنامه هسته‌ای ایران چه اتفاقی می‌‌افتد. اسرائیل امکان دستیابی ایران به سلاح‌های هسته‌ای را نمی‌دهد.»

درخواست ضد ایرانیِ نتانیاهو ار اروپایی‌ها

نتانیاهو در ادامه از کشورهای اروپایی حاضر در برجام خواست تا ساز و کار بازگشت خودکار تحریم‌ها علیه ایران در سازمان ملل متحد را فعال کند.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد نیز سه شنبه با استقبال از تصمیم اتحادیه اروپا برای فعال کردن ساز و کار حل اختلاف در برجام، از اروپایی‌ها خواست به «کارزار فشار حداکثری» علیه ایران ملحق شوند.

«دنی دانون» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در این مورد در توییتر نوشته است: «رهبران اروپایی امروز با فعال کردن ساز و کار اختلافات توافق با ایران، تصمیمی درست اتخاذ کرده‌اند.»

آلمان، انگلیس و فرانسه امروز با انتشار بیانیه‌ای در بروکسل، ساز و کار حل اختلاف در برجام را فعال کردند. این ساز و کار در نهایت می‌تواند به احیای تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران و بازگشت طرفین به وضعیت پیش از برجام منتهی شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو