بهترین خودرو‌های هیبرید در بازار امروز را بشناسید! (قسمت دوم)

بهترین خودرو‌های هیبرید در بازار امروز را بشناسید! (قسمت دوم)


منبع: فوت و فن

195

1398/10/25

01:23


بهترین خودرو‌های هیبرید در بازار امروز را بشناسید! (قسمت دوم)

در حالیکه تمامی خودرو‌های هیبرید در مقایسه با همتایان غیر هیبرید خود از راندمان سوخت بهتری برخوردار هستند اما با این وجود برخی از این خودرو‌های هیبریدی نسبت به سایرین در این زمینه عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشته‌اند.

علاوه بر این برخی از خودرو‌های هیبرید برای دستیابی به راندمان سوخت بالا به فدا کردن پرفورمنس کلی، فضای حمل بار، و حتی فضای سرنشینان پرداخته‌اند.

با این حال خودرو‌های هیبریدی نیز وجود دارند که نسبت به اتومبیل‌های بنزین سوز عملکرد بهتری را به نمایش گذاشته و در عین حال فضا‌های نشیمن جادار، اتاق‌های دلپذیر، و امکاناتی جذاب را در اختیار شما قرار خواهند داد.

هنگامیکه پول اضافه‌ای را صرف خرید یک خودرو می‌کنید اطمینان از خرید بهترین خودرو در ازای پولی که پرداخت می‌کنید از اهمیت بالایی برخوردار است.

در صورتیکه خودرو هیبریدی بخرید که به لحاظ مصرف سوخت چندان هم بهینه نیست احتمالاً راهی برای بازگرداندن هزینه‌ی اضافه‌ای که صرف خرید آن کرده‌اید نخواهید یافت.

قطعاً صرفه جویی در هزینه‌های سوخت و کاهش میزان آلایندگی‌های تولیدی ارزشمند است اما این موضوع به این معنای سر کردن با خودرویی خسته کننده، ناخوشایند، و یا غیر کاربردی نخواهد بود.

ما به منظور کمک به شما در اتخاذ تصمیمی حساب شده تمامی خودرو‌های موجود در بازار امروز را رتبه بندی کرده‌ایم.

ادامه‌ی این مطلب شامل اطلاعاتی مرتبط با نقاط قوت، نقاط ضعف، امتیازات آزمایشات ایمنی، امتیاز قابلیت اطمینان پیش بینی شده، و امکانات پیش فرض هر خودرو می‌شود.

علاوه بر این از قیمت هر خودرو، راندمان سوخت ترکیبی خودرو در شهر و بزرگراه، و امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز در رابطه با هر خودرو نیز مطلع خواهید شد.

به یاد داشته باشید که امتیازات و رتبه بندی‌های ما طبق یک روال منظم و همزمان با انتشار اطلاعات و تحقیقات تخصصی جدید به روز رسانی خواهد شد.

در نتیجه امتیازات ذکر شده در این مطلب ممکن است به طور دقیق با امتیازات موجود در رتبه بندی‌ها و نقد و بررسی‌های مجزای هر خودرو مغایرت داشته باشند.

در ادامه‌ی این مطلب ما را همراهی کنید تا با جزئیات بهترین خودرو‌های هیبرید سال ۲۰۱۹ بیشتر آشنا شوید:

۶) تویوتا کرولا هیبرید ۲۰۲۰

راندمان سوخت ترکیبی: ۵۲ مایل بر گالن

قیمت: ۲۳,۱۰۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸.۱

کمپانی تویوتا مدل کرولا هیبرید را به عنوان خودرویی تماماً جدید برای سال ۲۰۲۰ معرفی کرد.

از نقاط قوت این خودرو می‌توان به راندمان سوخت چشمگیر، شروع قیمت معقول، و لیست بلندی از امکانات و سیستم‌‌های ایمنی پیش فرض اشاره کرد.

کرولا هیبرید از اتاقی جذاب به همراه فضای مناسب بر سرنشینان بهره می‌برد، اما با این حال فضای موجود در صندوق عقب این خودرو کوچک در نظر گرفته می‌شود.

این خودرو همچنین دارای سواری آرام و خروجی قدرت قابل قبولی نیز می‌باشد،‌ هر چند نبود شتابی چشمگیر در سرعت‌های بالا به خوبی احساس می‌شود.

این خودرو کامپکت نتایج درخشانی را در آزمایشات تصادف به خود اختصاص داده و در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده نیز امتیازات بی‌نقصی را بدست آورده است.

تویوتا کرولا هیبرید به صورت پیش فرض به امکاناتی مانند صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و آمازون الکسا، وای فای هات اسپات، سیستم جهت یابی Scout GPS، و مجموعه‌ی چشمگیری از امکانات کمک راننده‌ی مدرن تجهیز شده است.

۵) هوندا اینسایت ۲۰۲۰

راندمان سوخت ترکیبی: ۵۲ مایل بر گالن

قیمت: ۲۲,۹۳۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸.۱

هوندا اینسایت برای سال ۲۰۲۰ به عنوان خودرو‌یی کاملاً جدید عرضه می‌شود.

اینسایت هیبرید در حالیکه یک خودرو کامپکت به شمار می‌رود اما با این وجود این خودرو از فضای مناسب در ردیف دوم خود و همچنین یک صندوق عقب بزرگ بهره می‌برد.

با این حال این خودرو بیشتر بخاطر راندمان سوخت بی‌نقص، کسب امتیازات درخشان در آزمایشات تصادف، و مجموعه‌ی چشمگیر سیستم‌های ایمنی فعال پیش فرض خود برتری خود را نسبت به سایر رقبا به اثبات می‌رساند.

این مدل کمپانی هوندا همچنین از اتاقی باکیفیت، شتاب بالا، سواری راحت، و هندلینگی مطمئن نیز بهره می‌برد.

هوندا اینسایت برخلاف ارائه‌ی لیست بلندی از امکانات ایمنی، در زمینه‌ی عرضه‌ی امکانات پیش فرض عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است.

به طوریکه برای دستیابی به امکاناتی مانند سیستم ارتباطی مجهز به صفحه نمایش لمسی، قابلیت اتصال تلفن همراه هوشمند، و وای فای هات اسپات مستلزم ارتقاء خودرو از مدل پایه خواهید بود.

۴) تویوتا پریوس ۲۰۲۰

راندمان سوخت ترکیبی: ۵۲ مایل بر گالن

قیمت: ۲۴,۲۰۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸.۲

زمانیکه صحبت از راندمان سوخت می‌شود نام تویوتا پریوس به عنوان خودرویی افسانه‌ای شناخته شده است.

مدل ۲۰۲۰ این خودرو با برخورداری از یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی بزرگ‌تر به همراه قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و با مجهز شدن به یک وای فای هات اسپات سعی در ارتقاء امکانات خود داشته است.

تویوتا پریوس شاهد خودرو چندان جذابی برای رانندگی نباشد و از اتاق چندان چشمگیری نیز برخوردار نباشد اما با این حال دو ردیف صندلی جادار و همچنین فضای حمل باری بیشتر از اکثر رقبا در اختیار شما قرار خواهد داد.

علاوه بر این، این خودرو در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده امتیازات بالایی را به خود اختصاص داده و دارای سابقه‌ای طولانی در کسب امتیازات خوب در آزمایشات تصادف می‌باشد.

از جمله امکانات ایمنی پیش فرض در تویوتا پریوس هیبرید می‌توان به سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر به همراه سیستم کمک به هدایت خودرو، کروز کنترل منطبق شونده، ترمز اضطراری خودکار، و سیستم تشخیص عابرین پیاده اشاره کرد.

علاوه بر این سیستم سواری دو دیفرانسیل نیز به عنوان آپشن قابل خرید در تویوتا پریوس عرضه می‌شود که این آپشن پریوس را از دیگر خودرو‌های هیبریدی موجود در این لیست مجزا می‌کند.

۳) تویوتا آوالون هیبرید ۲۰۱۹

راندمان سوخت ترکیبی: ۴۴ مایل بر گالن

قیمت: ۳۶,۶۵۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸.۴

در صورتیکه به دنبال خرید یک خودرو هیبریدی سایز بزرگ هستید پیدا کردن خودرویی بهتر از تویوتا آوالون هیبرید ۲۰۱۹ که مجدداً به طور کامل طراحی شده دشوار خواهد بود.

در واقع تویوتا آوالون در میان خودرو‌های سایز بزرگ خودرو‌یی بی‌رقیب محسوب می‌شود.

تویوتا آوالون هیبرید از طرف وبسایت ما به عنوان برنده‌ی جایزه‌ی مقرون به صرفه‌ترین خودرو سایز بزرگ سال ۲۰۱۹ برگزیده شده که به این معناست که این خودرو نسبت به تمامی خودرو‌های سایز بزرگ بنزین سوز و ارزان قیمت‌تر برتری دارد.

از این گذشته این خودرو علاوه بر برخورداری از راندمان سوختی فوق العاده از نقاط قوتی همچون سواری بی سر و صدا،‌ هندلینگی مطمئن، اتاقی باکیفیت، صندلی‌های جادار، و صندوق عقبی بزرگ نیز بهره می‌برد.

این خودرو همچنین در زمینه‌های ایمنی و قابلیت اطمینان پیش بینی شده نیز به امتیازات فوق العاده‌ای دست یافته است.

تویوتا آوالون هیبرید به صورت پیش فرض به امکاناتی از قبیل صفحه نمایش لمسی ۹ اینچی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی، وای فای هات اسپات، پنج پورت یو اس بی، و مجموعه‌ی کاملی از سیستم‌های کمک راننده پیشرفته مجهز شده است.

۲) هوندا آکورد هیبرید ۲۰۱۹

راندمان سوخت ترکیبی: ۴۸ مایل بر گالن

قیمت: ۲۵,۳۲۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸.۴

هوندا آکورد هیبرید ۲۰۱۹ جایگاهی در نزدیکی صدر رتبه بندی خودرو‌های برقی و هیبریدی ما به خود اختصاص داده است.

از جمله نقاط قوت این خودرو می‌توان به جادار بودن، کارایی بالا، و مجهز بودن آن اشاره کرد.

هوندا آکورد در آزمایشات تصادف امتیازات فوق العاده‌‌ای را به نام خود به ثبت رسانده و به صورت پیش فرض به مجموعه‌‌‌ی Sensing کمپانی هوندا که از امکانات ایمنی فعال مدرن تشکیل شده نیز مجهز شده است.

این خودرو همچنین از ظرفیت حمل بار چشمگیر و دو ردیف صندلی جادار و فوق العاده راحت نیز برخوردار می‌باشد.

این سدان سایز متوسط همچنین سواری راحت و قدرتی کافی برای اکثر موقعیت‌های رانندگی در اختیار شما قرار خواهد داد، اگرچه نمی‌توان آن را خودرویی قدرتمند تلقی کرد.

هوندا آکورد برخلاف ارائه‌ی مجموعه‌ی ایمنی Sensing، در زمینه‌ِی ارائه‌ی امکانات پیش فرض عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشته است.

به طوریکه برای برخورداری از سیستم ارتباطی مجهز به صفحه نمایش لمسی و قابلیت اتصال تلفن همراه هوشمند نیاز به ارتقاء خودرو از مدل پایه خواهد بود.

۱) تویوتا کمری هیبرید ۲۰۱۹

راندمان سوخت ترکیبی: ۵۲ مایل بر گالن

قیمت: ۲۸,۴۰۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸.۷

زمانیکه صحبت از ایمنی و قابلیت اطمینان پیش بینی شده می‌شود تویوتا کمری هیبرید ۲۰۱۹ خودرویی قهرمان تلقی می‌شود.

از جمله نقاط قوت تویوتا کمری هیبرید می‌توان به راندمان سوخت استثنایی، سواری سرزنده، و سهولت رانندگی با این خودرو اشاره کرد.

به علاوه این خودرو از اتاقی باکیفیت، صندوق عقبی جادار، امکانات پیش فرض فراوان، و صندلی‌های راحت در هر دو ردیف نیز بهره می‌برد.

با این وجود لازم به ذکر است که این خودرو در مقایسه با بسیاری از رقبا با قیمت بالاتری روانه‌ی بازار خواهد شد.

تویوتا کمری هیبرید به صورت پیش فرض به همراه صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی، صندلی‌ راننده قابل تنظیم به صورت برقی، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و آمازون الکسا، وای فای هات اسپات, و مجموعه‌ی کاملی از تکنولوژی‌های کمک راننده‌ی پیشرفته عرضه می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو