دانلود بازی Mad Tower Tycoon برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

دانلود بازی Mad Tower Tycoon برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0


منبع: دانلود ها

134

1398/10/25

03:54


بازی Mad Tower Tycoon برای عاشقان معماری ساخته شده است و افراد در آن می توانید آسمان خراش های دلخواه خود را بنا کنند. بیش از ۱۰۰ طبقه می توانید بالا بروید و از گیم پلی کلاسیک بازی لذت ببرید. همه چیز به شما بستگی دارد و می توانید کاملا آزادانه رفتار کنید. آپارتمان ها یا مغازه های مختلف را گسترش دهید و اقتصاد را در این آسمان خراش ها برقرار کنید. همه چیز به استراتژی های معماری شما بستگی دارد و باید رضایت بازدید کنندگان را جلب کنید. بدین ترتیب حتی می توانید سینما و مراکز تفریحی در این سازه ها ایجاد کنید و بازدید ها را افزایش دهید. این کار را می توانید در دیگر نقاط شهر هم انجام دهید و ستاره برج های خود را بالا ببرید. یک برج شش ستاره می تواند نهایت هدف شما باید و باید مراکز زیادی را در آن برقرار کنید. سعی کنید واقع گرایانه عمل کنید و تنظیمات لازم را انجام دهید. رویدادهای مختلف را انجام دهید و کمک کنید که برج مراحل سخت اولیه خود را بگذراند.

Mad Tower Tycoon PC-DARKZER0

دانلود-بازی-Mad-Tower-Tycoon

در بازی Mad Tower Tycoon باید مراقب حوادث غیرمطرقبه هم باشید و نگذارید که رو به نابودی بگذارد. باید در هنگام آتش سوزی و زلزله تصمیم های درستی را اتخاذ کنید و قبل از آن سازه ها را بادوام و اصولی بسازید. مستاجران ناراضی را راضی کنید و بگذارید که مشکلاتشان را برای شما مطرح کنند. بازی از سیستم لول آپ استفاده می کند و باید کم کم به یک حرفه ای تبدیل شوید. این کار سختی است و شاید روزها طول بکشد. منتهی ابزارهای لازم به شما داده شده است و نباید نگران محدود بودن خلاقیت خود باشید. حتی زیبایی و معماری کلاسیک و مدرن هم می تواند روی بازدید کنندگان تاثیر داشته باشد و سوای ایجاد مراکز مختلف تاثیر دارد.

info

In “Mad Tower Tycoon” you can build your own skyscraper with more than 100 floors. The classic construction gameplay leaves you all the freedom. Rent offices, apartments or shops and build a financially lucrative skyscraper. Build restaurants, cinemas, zoos or underground garages to satisfy your visitors. There are countless ways to get the coveted “six-star award” for your skyscraper.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP

Processor: Intel Core2 Duo 2.4Ghz or Higher / AMD 3Ghz or Higher

Memory: 4 GB RAM

Graphics: DirectX 10 compatible with 1GB or better

DirectX: Version 10

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10

Processor: 2.8 GHz quad core or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: DirectX 10 compatible with 2GB or better

DirectX: Version 10

Storage: 2 GB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Mad Tower Tycoon-DARKZER0 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو