واکنش‌ها به برنامه "افق" ادامه دارد/ خداحافظی تلویزیون با بازیگران پایتخت

منبع: ایران آرت

83

1398/10/25

11:31


در پی سخنان یک کارشناس در برنامه زنده شبکه افق، احمد مهرانفر و محسن تنابنده خبر از خداحافظی خود دادند.

ایران آرت،  در حالی که ساعاتی پیش محسن تنابنده از پایان همکاری خود با تلویزیون پس از خاتمه "پایتخت۶" خبر داد، احمد مهرانفر هم اعلام کرد که پس از پایان تصویربرداری این سریال او نیز از تلویزیون و صداوسیما خداحافظی خواهد کرد.

در حالی که ساعاتی پیش محسن تنابنده از پایان همکاری خود با تلویزیون پس از خاتمه "پایتخت۶" خبر داد، احمد مهرانفر هم اعلام کرد که پس از پایان تصویربرداری این سریال او نیز از تلویزیون و صداوسیما خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش فیلم نیوز، شاید مدیران صداوسیما فکرش را هم نمی‌کردند که پخش برنامه‌ای در شبکه "افق" تا این اندازه هزینه روی دست آنها بگذارد.

پس از انتشار این بیانیه‌ها، محسن تنابنده اعلام کرد با پایان "پایتخت ۶" دیگر در برنامه‌ها و سریال‌ های تلویزیونی حضور پیدا نخواهد کرد.

حال پس از محسن تنابنده، احمد مهرانفر هم گفت که "پایتخت۶" آخرین حضور او در تلویزیون خواهد بود و به دلیل توهین‌های که به سینماگران معتبر و محترم شده او نیز دیگر به هیچ عنوان در سریال‌های تلویزیونی و برنامه‌های صداوسیما حاضر نخواهد شد.

خداحافظی بازیگران اصلی مجموعه "پایتخت" از تلویزیون را می‌توان اینگونه برداشت کرد که صداوسیما که در این سالها با بحران مخاطب دست و پنجه نرم می‌کرد حالا باید با تنها سریال پرطرفدار و پرمخاطب خود نیز خداحافظی کند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو