سه روز برفی و بارانی در پیش است

منبع: برترین ها

44

1398/10/25

13:35


کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که تا آخر این هفته هوای برفی و بارانی در بیشتر مناطق کشور غالب است و از روز شنبه دوباره سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می‌شود که با تاثیر آن بارندگی‌ها در نقاط مختلف کشور ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که تا آخر این هفته هوای برفی و بارانی در بیشتر مناطق کشور غالب است و از روز شنبه دوباره سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می‌شود که با تاثیر آن بارندگی‌ها در نقاط مختلف کشور ادامه خواهد داشت.

فریبا گودرزی افزود: امروز برای جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و بخش هایی از کرمان بارش های پراکنده داریم، بعدازظهر بر روی غرب و مرکز سواحل دریای خزر جریانات شمالی حاکم می شود که بر این اساس بیشتر در گیلان و قمست های غربی مازندران بارش باران و در ارتفاعات برف رخ خواهد داد همچنین اردبیل و شمال آذربایجان شرقی نیز بارش پراکنده دارند.

وی اظهارداشت: فردا پنجشنبه این سامانه بارشی تقویت می شود و سواحل دریای خزر به ویژه غرب سواحل بارش باران خواهند داشت و مناطقی از اردبیل ، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز نیز بارش برف دارند و در بخش هایی از غرب کشور نیز بارش پراکنده رخ می دهد.

به گفته وی جمعه سواحل، بخش هایی از غرب و مرکز آن بارش پراکنده دارند و شنبه دوباره از سمت غرب سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می شود.

گودرزی اظهار داشت: دو روز آینده جنوب شرق، شرق و استان هرمزگان وزش بادهای شدید دارند و امروز آبهای جنوب کشور مواج است.

غبار محلی در آسمان تهران

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران غبار محلی دارد اما بعدازظهر کمی وزش باد خواهد داشت، کیمنه دمای امروز صبح پایتخت صفر درجه بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۸ درجه بالای صفر می رسد.

گودرزی گفت: همدان با دمای ۱۲ درجه زیر صفر، شهرکرد و ارومیه ۱۱ درجه زیر صفر و بندر عباس ۲۱ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو