جلسه گزارش روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، دژپسند وزیر اقتصاد، آذری جهرمی وزیر ارتباطات، شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای سازمان های خصوصی سازی و بورس در دفتر معاون اول برگزار شد.

معاون اول رییس جمهور با قابل قبول خواندن تلاش های وزارت ورزش و جوانان و سازمان های  خصوصی سازی و بورس برای واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس گفت: سیاست دولت و شخص دکتر روحانی رییس جمهور واگذاری هر چه سریعتر شرکت‌های دولتی و از جمله این دو باشگاه است. رضایت هوادران پر شمار استقلال و پرسپولیس و مردم باید مدنظر باشد و البته وزیر ورزش و جوانان به این مورد توجه زیادی دارد و مایه خرسندی است. 

معاون اول رییس جمهور افزود: امیدوارم با خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شاهد رشد بیشتر فوتبال باشگاهی و در نهایت ارتقای کیفیت بازیهای تیم ملی فوتبال ایران باشیم. وزارت ورزش و جوانان با سازمان های بورس و خصوصی سازی در اجرای قانون خصوصی سازی برای واگذاری این دوباشگاه همکاری خوبی دارند.

جهانگیری ادامه داد: واگذاری هر چه سریعتر دو باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال و پرسپولیس مورد تاکید دولت است و امیدوارم بزودی و با طی مراحل کارشناسی و فنی این اتفاق خوب بیفتد.