مرضیه موسوی بازیگر فصل دوم سریال از سرنوشت کیست؟

مرضیه موسوی بازیگر فصل دوم سریال از سرنوشت کیست؟


منبع: کولاک

565

1398/10/25

19:44


در این مطلب، با مرضیه موسوی بازیگر جوان و خوش آینده فصل دوم سریال از سرنوشت بیشتر آشنا خواهید شد! با ما همراه باشید. مرضیه موسوی متولد ۱۷ اسفند ماه سال ۱۳۷۷ شمسی در شهر تهران می باشد. مرضیه دانشجوی مقطع لیسانس رشته ی میکروبیولوژی است. شاید جالب باشد که بدانید مادر مرضیه، دوبلور و گوینده است!

زندگینامه کامل مرضیه موسوی

مرضیه موسوی فعالیت خود را به صورت جدی در عرصه ی بازیگری از سال ۱۳۹۷ شمسی و وقتی ۲۰ سال، سن داشت با حضور در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه و گذراندن دوره های تخصصی در این رشته آغاز کرد! مرضیه علاوه بر فعالیت در حرفه ی بازیگری، ترانه سرا و نیز طراح لباس می باشد.

مرضیه موسوی برای اولین بار و در سال ۱۳۹۷ شمسی، بازیگری را در جلوی دوربین با حضور در فیلم سینمایی ” چارلی در تهران ” به کارگردانی مهدی آقا بابایی تجربه کرد؛ مرضیه توانست با مهارت خود در ایفای آن نقش در این فیلم سینمایی و حضور در کنار بازیگرانی چون در کنار بازیگرانی نظیر امیر غفارمنش، سیامک اشعریون، رضا مرتضوی و محمد شاهرخی نام خود را میان مخاطبان سینما مطرح نماید!

زندگینامه کامل مرضیه موسوی

تا اینکه با حضور در سریال ۱۰ قسمتی اجتماعی و تاریخی ” خط تماس ” به کارگردانی جواد شمقدری در سال ۱۳۹۷ شمسی وارد دنیای تلویزیون شد! داستان سریال ” خط تماس ” به نفوذ ایالات متحده آمریکا در ایران چه در دوران رژیم پهلوی و چه در ماه های آغازین انقلاب تا واقعه تصرف سفارت آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام می پردازد…

مرضیه موسوی در جدیدترین فعالیت خود در عرصه ی بازیگری در فصل دوم سریال تلویزیونی ” از سرنوشت ” محصول شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در کنار بازیگرانی چون دارا حیایی، فاطیما بهارمست و … به ایفای نقش پرداخته است. سریال ” از سرنوشت ” در سه فصل تهیه شده است که فصل دوم آن به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان در حال پخش می باشد.

داستان سریال تلویزونی ” از سرنوشت ” ، از داستان رفاقت هاشم و سهراب ، دو پسربچه‌ پرورشگاهی آغاز می‌ شود. آن‌ ها از دوره ی کودکی در این مرکز زندگی می‌ کنند تا به مرحله ی نوجوانی و جوانی می‌ رسند. آن‌ ها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌ پرورانند، فراز و نشیب‌ های زندگی‌ آن ها، محور روایت‌ اتفاقات این سریال قرار می‌ گیرد.

زندگینامه کامل مرضیه موسوی

در انتها لازم به بیان است مرضیه در عرصه ی ترانه سرایی نیز کارنامه ی درخشانی دارد! او بیشتر اوقات خود را صرف ورزش می کند،؛ وی به صورت حرفه ای در رشته یوگا و شنا فعالیت دارد.

 

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو