دانلود Password Security Scanner 1.55 – پیدا کردن پسورد برنامه های ویندوز

منبع: پی سی دی

107

1398/10/25

23:38


دانلود Password Security Scanner 1.55 - پیدا کردن پسورد برنامه های ویندوز

Password Security Scanner نرم افزاری بسیار کارآمد و مفید به منظور مشاهده پسوردهای ذخیره شده در ویندوز است ، این نرم افزار میتواند تمامی پسوردهای ذخیره شده درون نرم افزارهای Microsoft Outlook, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome و پسوردهای کانکشن های vpn/dialup ویندوز ، Windows Live Mail و MSN/Windows Messenger را به کاربر نمایش دهد و آنها را مورد آنالیز قرار دهد. قابلیت نمایش یوزرنیم مربوط به هر پسورد وجود دارد و پارامترهایی نظیر قدرت پسورد،تعداد حروف بزرگ و کوچک به کار رفته درون پسورد،تعداد اعداد به کار رفته درون پسورد،تعداد حروف تکرار شدن در پسورد و تعداد کل کاراکترهای پسورد از امکانات جالب این نرم افزار می باشد. همچنین این نرم افزار توانایی نمایش اینکه پسورد مورد نظر مربوط به چه سایتی یا نرم افزاری است را نیز دارا می باشد.

به این ترتیب ضمن اینکه میتوانید کل پسوردهای ذخیره شده در ویندوزتان را مشاهده کنید ، پسوردهای ذخیره شده توسط دیگر کاربران را نیز میتوان شناسایی نمود.این نرم افزار میتواند تمامی پسوردهای ذخیره شده درون نرم افزارهای Microsoft Outlook, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome و پسوردهای کانکشن های vpn/dialup ویندوز ، Windows Live Mail و MSN/Windows Messenger را به کاربر نمایش دهد و آنها را مورد آنالیز قرار دهد. قابلیت نمایش یوزرنیم مربوط به هر پسورد وجود دارد و پارامترهایی نظیر قدرت پسورد،تعداد حروف بزرگ و کوچک به کار رفته درون پسورد،

تعداد اعداد به کار رفته درون پسورد،تعداد حروف تکرار شدن در پسورد و تعداد کل کاراکترهای پسورد از امکانات جالب این نرم افزار می باشد. همچنین این نرم افزار توانایی نمایش اینکه پسورد مورد نظر مربوط به چه سایتی یا نرم افزاری است را نیز دارا می باشد. به این ترتیب ضمن اینکه میتوانید کل پسوردهای ذخیره شده در ویندوزتان را مشاهده کنید ، پسوردهای ذخیره شده توسط دیگر کاربران را نیز میتوان شناسایی نمود.

با این برنامه می توانید پسورد نرم افزار های زیر را بدست آورید:

Internet Explorer 4.0 – 6.0
Internet Explorer 7.0 – 11.0
Mozilla Firefox All Versions
Google Chrome
Dialup/VPN passwords of Windows
MSN/Windows Messenger
Microsoft Outlook
Windows Live Mail
SeaMonkey Web browser.
Opera Version 15 or greater

تبلیغات
دانلود
دانلود

دانلود Password Security Scanner

نسخهحجمسرور پی سی دی
64bit250KBDOWNLOAD
32bit250KBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را نصب کنید.
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو