به گزارش وبسایت کول دانلود، برنامه در دست پخش شبکه نمایش خانگی اعلام شده و قرار است که در دی و بهمن ماه 98 به ترتیب شاهد این فیلم های جذاب و تماشایی باشیم: سرکوب، نبات، ایده اصلی، جانان و دختر شیطان. در ادامه به معرفی و همچنین فراهم کردن لینک دانلود این آثار خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که همگی این فیلم ها در سایت کول دانلود به مانند سایر آثار دیگر این سایت با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد.

 

دانلود فیلم سرکوب

سرکوب به تهیه کنندگی: حبیب اسماعیلی نویسنده و کارگردانی: رضا گوران از محصولات سال 97 می باشد که در 2 امرداد ماه 98 رنگ اکران به خود دید و با فروشی بالغ بر 1 میلیارد تومان به کار خود پایان داد و هم اکنون به پخش در شبکه نمایش خانگی رسیده است. 

اسامی بازیگران سرکوب به این شرح است: باران کوثری، سارا بهرامی، الهام کردا، پردیس احمدیه، رویا افشار و جمشید هاشم پور. خلاصه داستان سرکوب: یه کاری کرد وفاداری بشه عادت همه مون حالا همه مون وفاداریم اما اونی که بهش وفاداریم خیلی وقته که مرده

 

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم سرکوب

 

 

 

فیلم نبات

نبات عنوان فیلمی محصول 97 به کارگردانی: پگاه ارضی و تهیه کنندگی: هوشنگ نوراللهی می باشد. در این فیلم که شهاب حسینی, نازنین فراهانی و ستایش محمودی به ایفای نقش پرداخته اند، در خلاصه داستان می خوانیم که: سعید مرد ۴۴ ساله ای که همسرش را سال‌ ها پیش در یک سانحه از دست داده و با دختر ۱۲ ساله‌ اش نبات زندگی آرام و شیرینی را در تهران سپری می‌ کند. با ورود ناگهانی زنی به زندگی نبات، سرنوشت همه آن ها دستخوش تغییراتی می شود…

فیلم نبات از چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت 98 به سرگروهی پردیس زندگی اکران شده است و اکنون به شبکه نمایش خانگی می آید تا مهمان خانه های شما علاقمندان بشود.

شما کاربران عزیز را به تماشای این فیلم خوش ساحت و خانوادگی از سایت کول دانلود دعوت می نماییم. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

  

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم نبات

 

 

 

دانلود فیلم ایده اصلی

فیلم سینمایی ایده اصلی ساخته آزیتا موگویی که در سال 96 و محصول مشترک ایران و آلمان می باشد درباره فسادهای اقتصادی و افراد رانت خور می باشد. معضلی که هم اکنون به شدت مورد انتقاد است.

بازیگران ایرانی ایده اصلی: بهرام رادان, مریلا زارعی, هانیه توسلی, پژمان جمشیدی, حسن معجونی, مهرداد صدیقیان بازیگران خارجی: مانوس گاوراس (Manos Gavras ) – آندره آ ماچالکیدو (Andrea Machalekidou ) – ایرینا مانژوسوا (Iryna Manzhosova ) و با حضور افتخاری واروارا لارمو (Varvara Larmou )

در خلاصه داستان ایده اصلی می خوانیم که: فیلمی اجتماعی که موضوع اصلی آن درباره جاه طلبی و زیاده خواهی افراد طبقه متوسط جامعه است که این روزها بسیار فراگیر شده است. مربوط به فساد مالی و پشت پرده مناقصات بین‌المللی و بزرگ در سطح کشور است.

شما می توانید این فیلم را نیز از لینک زیر با تعرفه دانلودی نیم بها، دریافت نمایید:

 

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم ایده اصلی

 

دانلود فیلم جانان

فیلم جانان یک اثر کاملا عاشقانه که قطعا به دل شما نیز خواهد نشست. کاری از کارگردان باسابقه ای که همواره ثابت کرده حرف های بسیاری برای گفتن دارد. کامران قدکچیان، سازنده کوچه شمرون.

امین حیایی, مژگان بیات, پروانه معصومی, بیژن بنفشه خواه, سحر زکریا, مهران رجبی, چنگیز وثوقی در حالی کستینگ جانان را تشکیل داده اند که به عنوان خلاصه داستان آمده است که: جانان روایت عشق و وفاداری است. عشقی ناب از گذشته‌های دور و تلاقی این عاشقانه با داستان عشق دختر و پسری از نسل امروز…

 

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم جانان

 

 

فیلم دختر شیطان

و می تونیم بگیم سوپرایزی که برای شما داریم فیلم دختر شیطان یا همان سلام بمبئی 2 می باشد. کاری از قربان محمدپور با انبوهی از ستارگان ایرانی و سینمای بالیوود، از جمله: حمید فرخ نژاد، جکی شروف، سیمران میشکروتی، گلشن گروور، ایشا روات، فردین حفیظی و محمدرضا شریفی‌ نیا.

در توضیحات این فیلم آمده است که سری دوم سلام بمبئی، داستان یکی از بچه های ابلیس است که نمی خواهد راه پدرش را ادامه دهد. از سویی خداوند برای پذیرفتن توبه این دختر شیطان شرط می گذارد تا وی به زمین رفته و به یک انسان بی گناه سجده کند. دختر شیطان وارد زمین شده و دنبال یک آدم بی گناه می گردد… .

 

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم دختر شیطان