قسمت 22 سریال تماشایی مانکن، قسمت 11 کرگدن و همچنین قسمت هشتم سریال دل به مرحله پخش رسیده اند. در این پست این دو سریال محبوب را برای شما کاربران گرامی آماده دانلود کرده ایم. در ضمن با مراجعه به وبسایت کول دانلود افزون بر این دو سریال به آرشیو بسیار کاملی از فیلم ها و سریال های جذاب و دیدنی دسترسی خواهید داشت. لازم به ذکر است که لینک های دانلود سریال دل و همچنین دانلود سریال خواب زده به مانند همه آثار دیگر این سایت با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد.

 

دانلود قسمت 22 مانکن

در قسمت های اخیر این سریال دیدیم که ارتباط کاوه با خانواده اش لو می رود و کتی پس از پی بردن به این مساله به خانه پدری کاوه می رود و دعوایی را با آن ها ترتیب می دهد. کاوه از این اتفاقات خشمگین می شود و کتی را از خانه اخراج می کند. در ادامه همسر اخگر نیز پی به کارهای پشت پرده و خلاف همسرش می برد و به محل کار وی رود، سپس بین آن ها مشاجره ای رخ می دهد و در حالی که وی در حال عبور از خیابان بوده است، با یک اتوموبیل تصادف می کند.

پس از این اتفاقات ناگوار، از سویی شاهد یک سری اتفاقات شاد نیز هستیم که از جمله آن ها می توان به مراسم خواستگاری (خیابانی) بهرام از ژیلا اشاره کرد که با رضایت ضمنی وی نیز همراه می شود. دوست بهرام که مسوولیت باز کردن گاوصندوق اخگر بود پی به یک سری فایل های مخفی و اسناد مهم اخگر می برد و در پی باج گرفتن از وی می شوند. در طرف دیگر ماجرا افسون و وکیل کتی می خواهند به کتی نارو بزنند که کاوه این توطیه را خنثی می کند به این امید که کتی را کمی نرم کند و سفته های او را به اجرا نگذارد. از اتفاقات مهم دیگر این قسمت باخبر شدن همتا از پدر واقعی خود و داشتن معدن و ثروت فراوان می باشد.

فرزاد فرزین، لیندا کیانی محمدرضا فروتن, مریلا زارعی, نازنین بیاتی, امیرحسین آرمان, حسین پاکدل و الهام پاوه نژاد در حالی کستینگ و ستارگان این سریال را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان آن آمده است: "همیشه عشق های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته اند".

اکنون باید منتظر ادامه این سریال در قسمت 22 شد. شما را به دیدن این قسمت از سریال جذاب مانکن در سایت کول دانلود دعوت می کنیم. شما می توانید قسمت بیست و دوم مانکن را با 5 کیفیت گوناگون و با ترافیک نیم بها دانلود کنید.

 

دریافت قانونی این اثر: دانلود قسمت 22 سریال مانکن

 

 

دانلود قسمت هشتم دل

 در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که رستا پس از ناپدید شدن از مراسم عقد خود و سپس به خانه برگشتن وی به هیچ  کس حاضر نیست که پاسخی درباره این که چه اتفاقی برایش افتاده، نیست و به طور مداوم از پاسخگویی طفره می رود. رستا حتی از پاسخ دادن به کسی که قرار بود شریک زندگیش باشد یعنی آرش نیز سرباز می زند و در حالی که آرش با انبوهی از سوالات و با حالی پریشان و مضطرب به خانه آن ها آمده است، می گوید که “از خونه پدرم برو بیرون”.

از سویی در آن سمت داستان رابی قرار دارد که به یک باره از آلمن به ایران می آید تا به آرش نزدیک شود!! داستان های ناهمگون و نچسب سریال به همین جا خاتمه پیدا نمی کند. در جایی دیگر پس از این همه ماجرا، آرش با هماهنگی با خواهر رستا، وی را به طور مخفیانه و جوری که رستا وی را نبیند به یک تفریح دریایی و قایق سواری دعوت می کند تا از زبان خواهرش حرف هایش را به رستا بگوید که رستا فورا متوجه این صحنه سازی می شود!

بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر نیز لیست بازیگران سریال دل را تشکیل داده اند. در خلاصه داستان دل می خوانیم که: "جهان دل، جهان ناشناخته ای است. از تاریکی و نور تا کینه و بخشش و از عشق و تنفر تا شوق وصال و حسرت و جدایی در آن رفت و آمد می کنند و گاه دل را تصاحب می کنند و …"

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت هشتم از سریال دل از لینک زیر دعوت می نماییم. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

  

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت هشتم سریال دل

 

دانلود قسمت 20 کرگدن

 

داستان سریال کرگدن حول زندگی پنج جوان می گردد. جوانانی که به واسطه مهارت‌ هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این سرآغاز رفاقت بین آن هاست؛ فارغ از این که چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیرقابل پیش‌ بینی را رقم می زنند. در این سریال مصطفا زمانی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، شراره دولت آبادی، پوریا رحیمی سام، هدی زین العابدین، کاظم سیاحی، بانیپال شومون، نادر فلاح، معصومه قاسمی پور، الهام کردا، مجید آقاکریمی، محمد امین و مهدی کوشکی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت 11 سریال کرگدن