فیبی والر بریج

Zarin

آقا این روزها منم مثل شما حال و حوصله درست و حسابی ندارم. اما دیگه ستونه و هی یه مدت ننوشتیم و خالی موند گفتیم حالمون بهتر میشه که نشد و هی بدتر و بدتر شد. بهرحال دیگه الان برگشتیم و گفتیم خالی نمونه اینجا و کارمون رو بهرحال انجام بدیم. با بی حال و حوصلگی کامل، لوح و تمشک های این هفته رو تقدیم می کنیم.

در هفته ای که گزینه های لوح بگیر نداشتیم، خبر رسید که خانم فیبی والر بریج ، بازیگر سریال « فلیبگ » بعد اینکه جایزه گلدن گلوبش رو دریافت کرد، لباسی که در این مراسم پوشیده بود رو به حراج گذاشته که پولش رو برداره بده به خسارت دیدگان آتش سوزی استرالیا. این حرکت ارزشمند و جالب در هفته ای که خیلی اتفاق درست و حسابی نفتاد یه لوح زرین داره.

از این رو، به دلیل آنچه که « مسئولیت پذیری سلبریتی خارجی جماعت » می نامیم، لوح زرینی ر ا به سرکار خانم فیبی والر بریج که هر بار موقع خواندن نامشان دچار کمر درد می شویم تقدیم می کنیم و البته باید بگیم که ایشون تنها سلبریتی آن ور آبی نبودند که از این کارها کردند اما چون این هفته اقدام ایشان ثبت شد، ما هم آوردیمش در ستون لوح بگیرهامون که دیگه لوح های زرین مون رو دستمون باد نکنه!

 

پژمان بازغی

68466

در هفته ای که گذشت، جناب آقای محسن محسنی‌ نسب مصاحبه ای انجام دادند که در آن حسابی از خجالت پژمان بازغی درآمدند. جناب محسنی نسب در این مصاحبه گفتند: « هرچی بدبختی سر فیلم « شاخ کرگدن » کشیدیم زیر سر پژمان بازغی بود. ایشون هر نقشی بهش بدی بازی میکنه! یه بار تو تلویزیون برنامه اجرا میکنه، یه بار میبینی تو سریاله..یه بار اینوره..یه بار اونوره.. همین باعث شد که هیچ سینماداری با ما قرارداد نبنده و بگه اخه این چه بازیگریه که همه جا هست خب! » جناب محسنی نسب در انتها تاکید کردند که در زمان ساختن فیلم جدیدش از این اشتباهات نمیکنه و از " عناصر خاص " استفاده میکنه و حواسش به همه چیز هست!

از این رو، به دلیل آنچه که « تهیه کننده بی اعصاب » می نامیم، تمشک زرینی را به محسن محسنی نسب تقدیم می کنیم که دو خط درباره بازیگر فیلم قبلی اش صحبت کرد و هرچی وصله بود چسبوند بهش! والا ما که فیلم مورد نظر ایشون رو ندیدیم فقط یه پوستر ازش یادمونه که اونم کپی برابر اصل یه فیلم آمریکایی بود و خیلی بد هم طراحی شده بود! حالا اینکه خود فیلم چی بوده رو ما نمی دونیم ولی پوسترش که خیلی بد بود!

 

شقایق دلشاد

68466

در هفته ای که گذشت مصاحبه ای با خانم شقایق دلشاد انجام شد که اصلا نفهمیدیم کی به کیه!

در این مصاحبه خانم دلشاد عنوان کردند مدل هستند و موفقیت های بسیاری کسب کرده اند و اصلا روی هوا ایشونو میزنن و این داستانها. در ادامه مصاحبه هم بزرگوار گفتند که مردم ایران باید ایشون رو روی سرشون بگذارند و به وجودشون افتخار کنند چون کار مدلینگ با حجاب انجام میدن و البته فرم بدنشون رو هم ترکیه تایید کرده که نفهمیدیم این یکی دیگه چیه!

بهرحال این هفته خیلی حوصله نداریم شرح نداریم و به همین جهت، به دلیل آنچه که « نمی دانیم چه چیز را روی سرمان بگذاریم » می نامیم، تمشک زرینی را به سرکار خانم دلشاد بابت این مصاحبه تقدیم می کنیم و معتقدیم که ایشون فارغ از توانایی هایی که خودشون بهش اشاره کردند، می توانند ورکشاپی در حوزه اعتماد به نفس و مسائلی از این دست برگزار کنند و مطمئن باشند که کارشون به مراتب بیشتر از بازیگری می گیره.

 

4bsd7c9e4217181c8uw 800C45022

68466

آقا در هفته ای که گذشت یک مورد " پاشن جمع کنن برن " داشتیم که تو تلویزیون گفته شد و اینقدر در موردش تو فضای مجازی صحبت شده که دیگه بازگو کردنش فقط پر کردن الکی صفحه محسوب میشه.

به همین جهت، ما به دلیل آنچه که « سند زدن مملکت به اسم خود » می نامیم،تمشک زرین را به سرکار خانمی که این مطلب را بیان کرده تقدیم می کنیم و معتقدیم که تلویزیون باید سنجش بیشتری برای انتخاب افرادی که به مقابل دوربین میان انجام بده تا همینجوری دستی دستی بساط چند دستگی در جامعه مهیا نشه. هرچقدر که ما و ملت داریم سعی میکنیم که اتحاد ایجاد کنیم و بگیم همه کنار هم زندگی خوبی داشته باشیم، یکدفعه یه موردی پیدا میشه که اینجوری کاسه و کوزه ها رو بهم میریزه.

 

رخشان بنی اعتماد

68466

در ادامه مورد قبلی، باز هم به فاصله بسیار کوتاهی از مورد " پاشن جمع کنن برن " ، یک کارشناس دیگر در تلویزیون ظاهر شد که در مقابل چشم میلیون ها بیننده تلویزیونی گفت که خانم رخشان بنی اعتماد ( کارگردان ) احتمالاً خوششون میاد که داعش بیاد تو کشور و تجاوزی صورت بگیره اما ملت خوششون نمیاد!

والا و بلا ما موندیم که چی داریم می شنویم. پدر ما که داشت از کنار تلویزیون رد می شد یکدفعه گوشاش تیز شد و بعدش یه نگاهی به ما انداخت که یعنی « بلند شو برو تو اتاقت تا نزدم شبیه کالباس دودی نشدی!». آخه آقای کارشناس محترم، این چه حرفیه شما رو آنتن زنده تلویزیونی می زنی! الان یکی بیاد همین حرف های تو رو به یه آدم غریبه ای که ایران رو نمیشناسه نشون بده چه فکری راجع به ایران میکنه؟ اصلا غریبه رو ولش کن، آدمها یه احترامی دارن و موقع گفتگو ادب رو رعایت می کنند؛ دیگه همینم باید بشه آرزو!؟

آقا ما اعصاب نداریم، از این رو به دلیل آنچه که « کلمات کنتور نداره! » می نامیم، تمشک زرینی را به کارشناس مورد اشاره تقدیم می کنیم و امیدواریم که رسانه ملی ما به خودش بیاد و یه سنجشی، چیزی بکار بگیره که دیگه حواسمون باشه وقتی داریم تلویزیون نگاه می کنیم یکدفعه توهین های بالای هجده سال نشنویم و نبینیم که یکی رو آنتن زنده تلویزیونی به یه خانم دیگه میگه از تجاوز خوشت میاد! خدا آخر و عاقبت همه ما رو بخیر کنه!

ذره بین            

* شما می توانید گزینه های " لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر"  سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم! 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت " مووی مگ " به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید