منبع: دکوراسیون

1,114

1398/10/26

03:21


مدل تخت خواب تاشو

طراحان تختخواب های تاشو را معجزه ای برای فضاهای کوچک دانسته اند و اگر شما تمایل دارید از انواع مدل تخت خواب تاشو در فضای اتاق خواب خود یا اتاق خواب مهمان استفاده نمایید بهتر به نکاتی که در ادامه این مطلب ذکر می شوند توجه داشته باشید تا بتوانید تختخوابی با طراحی بی نظیر و کاربردی را انتخاب کنید.

مدل تخت خواب تاشو با طراحی شیک و کاربردی

تختخواب های تاشو مانند سایر تختخواب ها در انواع طرح های تک نفره و دو نفره موجود می باشند که انتخاب هر یک از این مدل ها به نیاز شما بستگی دارد. در ادامه با انواع طرح های تخت تاشو آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

تخت تاشو زیبا و بی نظیر

طرح های تخت تاشو دو نفره

در هنگام انتخاب این طرح تخت خواب ها بهتر است از استحکام بدنه تخت مطمئن شود زیرا تختخواب های تاشو به طور معمول روزانه یک یا دو بار باز و بسته می شوند و باید جنس همه یراق آلات و پمپ های نگهدارنده آن ها از بین متریال های با کیفیت انتخاب شود همچنین نگهدارنده های این طرح تختخواب ها باید به اندازه کافی باشند تا کیفیت تختخواب بیشتر شود.

در طراحی تخت خواب های تاشو یک نفره و دو نفره از متریال های مختلف نظیر چوب و ام دی اف و فلز و نئوپان استفاده می شود که تختخواب های ام دی اف و چوبی از نظر کیفیت مناسب تر هستند و دارای تنوع زیادی نیز می باشند.

اجرای دکوراسیون داخلی

ابعاد تختخواب های تاشو در هنگام بسته شدن به نصف کاهش پیدا می کند همچنین در طراحی برخی از آن ها از چرخ استفاده می شود که این مدل ها به تخت های متحرک نیز معروف می باشند.

مدل تخت خواب تاشو یک نفره

تخت یک نفره تاشو

مدل تخت خواب تاشو شیک

تخت تاشو شیک و کاربردی

مدل تخت خواب تاشو نوجوان

تختخواب تاشو

تخت زیبا و شیک تاشو

مدل تخت تاشو یک نفره

مدل تخت خواب تاشو شیک و زیبا

مدل تخت خواب تاشو یک نفره

تختخواب تاشو ام دی اف

مدل تخت خواب تاشو شیک و جدید

تختخواب تاشو ام دی اف

تخت تاشو تک نفره

از تختخواب های تاشو در اتاق مهمان و هتل ها و اتاق خواب اصلی می توانید استفاده نمایید همچنین اگر شما تمایل دارید اتاق خواب مشترکی را برای فرزندان خود طراحی نمایید این مدل ها می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.

انتخاب تشکی مناسب برای این طرح تخت ها از اهمیت زیادی برخودار می باشد و امروزه برای تخت های تاشو ، تشک ها با ضخامت های متنوعی موجود می باشند همچنین برای جذابیت بیشتر این طرح تختخواب ها بهتر است از کوسن و بالش و روتختی شیک و مناسبی استفاده نمایید تا در هنگام باز بودن تخت فضای اتاق خواب تان جذاب و زیباتر به نظر برسد.

تخت های تاشو در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند که انتخاب هر یک از این رنگ ها به رنگ سایر وسایل موجود در اتاق خواب بستگی دارد همچنین اگر اتاق خواب شما دارای متراژ کوچکی می باشد بهتر است تخت های تک نفره تاشو با رنگ های روشن را برای قرار دادن در فضای اتاق خواب انتخاب نمایید.

تختخواب تاشو یک نفره

تخت تاشو یک نفره

تختخواب تاشو شیک و سفید

  

تختخواب تاشو زیبا و جدید

 

تخت تاشو یک نفره

تختخواب تاشو کودک

مدل تخت تاشو یک نفره

طرح های تخت تاشو دونفره

مدل تخت خواب های تاشو مانند تخت خواب های دو نفره از تنوع زیادی برخوردار می باشند و با توجه به اینکه تخت های دو نفره روتین فضای زیادی را در اتاق خواب اشغال می کنند از این رو بهتر است برای اتاق خواب های کوچک این طرح ها انتخاب شوند.

تختخواب های تاشو بسیار کاربردی و راحت هستند و در طراحی برخی از آن ها شلف دیواری و کمد و میز تحریر و … دیده می شود که شما می توانید با بستن تختخواب در فضای اتاق خواب تان کمد و کتابخانه و … نیز داشته باشید.

تخت های تاشو موقتی هستند و برای استفاده دائمی مناسب نمی باشند بنابراین اگر فضای اتاق خواب شما بزرگ است و تمایل دارید از تختخواب به صورت دائمی استفاده نمایید بهتر است از انتخاب این طرح ها خودداری نمایید.

برای انتخاب تخت های تاشو باید متراژ دقیق اتاق خواب را اندازه گیری نمایید تا در هنگام نصب آن ها دچار مشکل نشوید همچنین اتاق خواب باید فضای کافی برای باز کردن این تخت ها را داشته باشد.

تختخواب تاشو شیک و بی نظیر

مدل تخت خواب تاشو جدید

مدل تخت خواب تاشو

تختخواب تاشو دونفره

تختخواب تاشو دونفره

مدل تختخواب دونفره

مدل تختخواب تاشو دونفره

تختخواب تاشو دونفره

تخت خواب تاشو دونفره

مدل تختخواب تاشو دونفره

طرح تخت خواب تاشو دونفره

تختخواب تاشو دونفره زیبا و جدید

تختخواب تاشو دونفره زیبا و جذاب

مدل تخت خواب تاشو دو نفره

تخت خواب تاشو زیبا و جذاب

تختخواب تاشو دونفره مدرن

تختخواب تاشو زیبا و جدید

مدل تخت خواب تاشو زیبا و خاص

طرح تخت خواب تاشو زیبا و جذاب

تخت خواب تاشو مدرن و شیک

مدل تخت خواب تاشو جدید

تخت خواب تاشو دو نفره

تخت تاشو

تخت خواب شیک تاشو

تخت خواب تاشو جدید

مدل تخت خواب تاشو زیبا

تخت خواب تاشو زیبا و جدید

مدل تخت خواب تاشو دو نفره

 

مدل تخت تاشو جذاب و شیک

تختخواب تاشو شیک و زیبا

مدل تخت خواب تاشو جدید

تخت خواب تاشو مدرن و ساده

تختخواب تاشو دونفره

برای نصب مدل تخت خواب تاشو باید از افراد متخصص نمایید زیرا اگر این طرح تخت ها اگر بدرستی نصب نشوند در هنگام باز و بسته کردن دچار مشکلات زیادی می شوند و ممکن است به تختخواب آسیب هایی وارد شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو