میزبانی گربه‌ها برای علاقمندان کتاب/ اقدام جالب یک کتابفروشی در کانادا

منبع: ایران آرت

73

1398/10/26

12:00


یک کتابفروش حیوان‌دوست کانادایی در اقدامی جالب از گربه‌ها نیز در فضای کتابفروشی بهره می‌برد.

ایران آرت، یک کتابفروش حیوان‌دوست کانادایی بچه‌گربه‌های بی‌سرپرست را در کتاب‌فروشی‌ خود جمع کرده تا از میان مشتریانی که برای خرید کتاب وارد کتابفروشی‌اش می‌شوند سرپرستی برای گربه‌ها پیدا شود.

صاحب کتابفروشی اوتیس و کلمنتیس در شهر  نوا اسکوشیا کانادا روشی خلاقانه را برای پیدا کردن سرپرست و حامی برای بچه‌گربه‌های بی‌سرپرست کشورش پیدا کرده است.

او در جای‌جای کتابفروشی‌اش بچه‌ گربه‌های فراوانی را گرد هم آورده که آزادانه در میان قفسه‌های کتاب‌ها جرکت می‌کنند و گاه از در و دیوار کتابفروشی بالا می‌روند و امیدوار است افرادی که برای خرید کتاب وارد این کتابفروشی می‌شوند با دیدن گربه‌های ملوس و پشمالو یکی از آن‌ها را به طور رایگان به سرپرستی قبول کنند.

کتابفروشی

به گزارش ایبنا،  اگر چه خیلی از کتابفروشی‌های محلی در این کشور به داشتن یک گربه همیشه ساکن در کتابفروشی‌شان معروف هستند؛ اما اقدام جالب این کتاب‌فروشی در راستای حمایت از حیوانات بی‌سرپرست تحسین‌برانگیز است و بسیاری کار  این کتابفروشی را نشان از نوعی نبوغ در عرصه کسب‌ وکار دانسته‌‌اند.

این گربه‌ها که به طور شبانه‌روزی در این کتابفروشی زندگی می‌کنند، حضورشان سرگرمی جالب و جذابی را برای مشتریانی فراهم آورده‌ که در عین حال که در گوشه‌ای نشسته و کتابی را ورق می‌زنند بتوانند بچه‌گربه‌ زیبایی بازی کنند.

این اقدام خلاقانه و خیرخواهانه موجب ترغیب و جذب افراد بسیاری از جمله حیوان‌دوست‌ها به این مکان شده و حتی فروش کتاب را در این کتابفروشی به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

کتابفروشی

 صاحب این کتابفروشی پیش از این رویدادهای فرهنگی متعددی را از جمله برگزاری‌ جشن امضای کتاب، جلسات کتاب‌خوانی و کلاس‌های زبان  را در کتاب‌فروشی‌‌اش ترتیب داده بود اما معتقد است که آوردن بچه گربه‌ها به کتاب‌فروشی اگر چه در ابتدا با هدف حمایت از حیوانات بی‌سرپرست بوده اما بیش از هر اقدام دیگری پای مشتری را به کتابفروشی‌اش باز کرده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو