خلاصه داستان و بازیگران فصل دوم سریال ترکی استانبول ظالم Zalim Istanbul

منبع: کولاک

198

1398/10/26

12:13


در این مطلب به خلاصه داستان و بازیگران فصل دوم سریال ترکی استانبول ظالم پرداخته ایم. سریال ترکیه ای zalim istanbul در بین سریال های جدید ترکی یکی از پرطرفدارترین مجموعه ها بوده است. این سریال در سال ۲۰۱۹ پخش شده و دو فصل دارد. فصل دوم استانبول ظالم نیز در سال ۲۰۲۰ پخش می شود.

فصل دوم سریال ترکی استانبول ظالم

فصل دوم سریال ترکی استانبول ظالم

این سریال در ژانر درام ساخته شده است. این سریال به کارگردانی Cevdet Mercan، نویسندگی Sırma Yanık و تهیه کنندگی Şükrü Avşar از Canal D turk پخش می شود. نویسنده این سریال، قبلا سریال فضیلت خانم را هم نویسندگی کرده است.

سریال استانبول ظالم روزهای دوشنبه ساعت ۲۰ به وقت Turky از Kanal D پخش می شود که هر قسمت آن ۱۳۰ دقیقه می باشد. تکرار این سریال روز بعد ساعت ۲۱ از همین شبکه است.

سریال استانبول ظالم ( Zalim Istanbul ) تولید شرکت Avşar Film ، به نویسندگی سیرما یانیک و با بازی فکرت کوشکان، دنیز اوئور، مینه توگای و اوزان دولونای که دوشنبه ها از شبکه Kanal D پخش میشود و با وجود رقبای سرسختی همچون گودال و عهد توانست بینندگان بسیاری را پای تلویزیون میخکوب کند برای فصل دوم تمدید شد. فصل اول این سریال محبوب در تاریخ دوشنبه ۲۷ می و در قسمت ۹ به پایان خواهد رسید و فصل دوم آن در ماه سپتامبر شروع خواهد شد.

بازیگران استانبول ظالم

Fikret Kuskan در نقش  Agah Karaçay آقا کاراچی

Deniz Ugur در نقش Seher Yilmaz سحر ییلماز

Mine Tugay در نقش Seniz Karaçay سنیز کاراچی

Ozan Dolunay در نقش Cenk Karaçay چنک کاراچی

Sera Kutlubey در نقش Cemre Yilmaz جمره ییلماز

Berker Güven در نقش Nedim Karaçay ندیم کاراچی

Simay Barlas در نقش Damla Karaçay داملا کاراچی

Bahar Sahin در نقش Ceren Yilmaz سرن ییلماز

Idris Nebi Taskan در نقش Civan Yilmaz سیوان یلماز

Aysen Sezerel در نقش Nermin نرمین

Gamze Demirbilek در نقش Nurten نورتن

خلاصه داستان استانبول ظالم

داستان سریال ترکی استانبول ظالم درباره مردی معلول است که پس از مراجعه خانواده ای از یک شهر کوچک به استانبول ، زندگی او به طرز چشمگیری تغییر می کند.

پس از فهمیدن اینکه مادر شوهرش با آقا کاراکای توافق کرده است ، چگونه رفتار خواهد کرد؟ چه کار خواهد کرد که کرن هنگامی که یاد می گیرد که قرار است به جای سنک با نادیم معلول ازدواج کند؟

آیا Cemre با مراقبت و معالجه خود موفق به نجات جان نادیم خواهد شد؟ آیا سنیز موفق خواهد شد اسرار خود را حفظ کند؟ آیا سرن در نهایت رویاهای خود را برای ثروتمند شدن برآورده می کند؟ آیا سنک یک عشق واقعی پیدا خواهد کرد؟ زندگی خانواده کاراکای بعد از آمدن سیر و فرزندانش چگونه تغییر خواهد کرد؟ آیا ندیم دوباره سلامتش را باز می یابد؟

 


برای دیدن مطالب مرتبط به روز شده به لینک برچسب های سریال ترکیه ای و سریال ترکی جدید مراجعه کنید

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو