پیکر ۱۱۰ قربانی ۷۳۷ تحویل خانواده‌هایشان شد

منبع: برترین ها

44

1398/10/26

13:57


مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به تحویل پیکر ۱۱۰ شهید سقوط هواپیمایی اوکراینی به خانواده‌های آنها، گفت: تاکنون خانواده‌های ۱۶۶ شهید این سانحه به پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به تحویل پیکر ۱۱۰ شهید سقوط هواپیمایی اوکراینی به خانواده‌های آنها، گفت: تاکنون خانواده‌های ۱۶۶ شهید این سانحه به پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند.

دکتر مهدی فروزش گفت: تاکنون خانواده‌های 166 شهید این سانحه به پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند و تمام پیکرهای عزیزان این افراد شناسایی شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با بیان اینکه هنوز خانواده 10 نفر از قربانیان این سانحه به پزشکی قانونی مراجعه نکرده‌اند، گفت: خانواده پنج نفر از قربانیانی که هنوز به پزشکی قانونی مراجعه‌ای نداشته‌اند ایرانی و مابقی جزو اتباع خارجی هستند.

به گفته وی، تاکنون حدود 110 پیکر از جمله پیکر چندین اتباع افغانستانی جان‌باخته در این سانحه تحویل خانواده‌های آنها شده که اکثر پیکرهای تحویل داده شده مربوط به شهدای ایرانی سقوط هواپیما بوده است.

فروزش خاطرنشان کرد: احتمالا پیکر اتباع اوکراینی این حادثه نیز امروز تحویل خانواده‌های آنها شود.

گفتنی است، تمام سرنشینان هواپیمای اوکراینی روز 18 دی بر اثر سانحه هوایی جان خود را از دست دادند.

از 176 جان‌باخته این حادثه، 147 نفر ایرانی، 11 نفر اوکراینی (9 خدمه و دو مسافر)، 12 نفر افغانستانی، چهار نفر سوئدی و دو نفر کانادایی بودند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو