توئیتی که کتابفروشی را به حراج برد

منبع: ایران آرت

70

1398/10/26

18:00


یک کتاب فروشی محلی واقع در انگلستان پس از انتشار پیامی درباره به فروش ‌نرفتن کتاب‌هایش، با موجی از سفارشات آنلاین علاقه‌مندان کتاب مواجه شد.

ایران آرت، "‌رابرت سامون" که یک کتاب‌فروش در "‌هامپشیر" انگلستان است، ‌چندی پیش در صفحه توئیتر خود نوشت  : برای نخستین روز در ۱۰۰ سال گذشته این کتاب فروشی در طول روز حتی یک کتاب هم نفروخت.

این کتاب‌فروش عکس‌هایی از قفسه‌های مملو از کتاب‌ کتاب‌فروشی خود درحالی که حتی یک خریدار هم در آنجا وجود ندارد، ‌منتشر کرد.

 اما زمانی که "‌نیل گیمن" نویسنده مشهور پیام این کتاب‌فروش را دید و آن را در صفحه توئیتر خود بازنشر کرد، این کتاب فروشی ظرف مدت یک ساعت سفارشات آنلاینی به مبلغ هزار پوند دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، این کتاب فروش روز گذشته اعلام کرد صدها پیام برای سفارش کتاب دریافت کرده و در صفحه توئیتر خود نوشت :"عجب شبی! ما غرق در سفارشات شما شده‌ایم."

حالا این کتاب فروشی که در کنار کتاب‌های دسته دوم، نسخه‌ها و نقاشی‌های قدیمی را نیز به فروش می‌رساند،‌ عکس‌هایی از قفسه‌های خالی مغازه‌اش منتشر کرده است.

 بسیاری از علاقه‌مندان کتاب اعلام کرده‌اند قصد دارند جلسات مختلفی را به منظور جذب مشتری‌های بیشتر در این فروشگاه برگزار کنند. این درحالی است که این فروشگاه پیش‌تر میزبان یک جلسه شعرخوانی در هر ماه بوده است.

 حدود ۱,۱۰۰ نفر  ظرف مدت ۱۵ ساعت حساب صفحه مجازی این کتاب‌فروش را دنبال کردند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو