فال و طالع بینی هفتگی تاروت، فرشتگان، قهوه و احساسی هفته 4 دی

فال و طالع بینی هفتگی تاروت، فرشتگان، قهوه و احساسی هفته 4 دی


منبع: ناز وب

191

1398/10/26

21:06


فال و طالع بینی هفتگی تاروت، فرشتگان، قهوه و احساسی هفته 4 دی

فال و طالع بینی؛ در این بخش با انواع فال هفتگی با شما عزیزان همراه هستیم اگر جمله یا بند منفی در Horoscope and prophecy فال و پیشگویی ها می خوانید سعی کنید بدون توجه از کنار آن رد شوید و تنها نکات مثبت آن را بگیرید. با آروزی موفقیت، شادابی و کامیابی همه شما کاربران عزیز ناز وب.

 

فال و طالع بینی هفتگی تاروت کائنات

عزیزان کارتهای تاروت در وقت مناسب با تمرکز برای شما عزیزان مناسب هر ماه گرفته شده است سعی کنید روی نکات مثبت آن تمرکز داشته باشید.

 

فال و طالع بینی هفتگی تاروت، فرشتگان، قهوه و احساسی هفته 4 دی

 

فروردین
محرومیت – زنی مصمم
– بانویی تیز و زیرک
– زنی بیوه یا تنها که از دوری عزیزانش دلتنگ و غمزده است
– متانت ، مهربانی توام با قاطعیت و قدری سخت گیری
توضیح :
مشکلات گذشته شما را نسبت به مسایل عاطفی و تعهدات، محافظه کار نموده است. با اینکه مصاحبت های عمیق و صمیمانه به شما زندگی می بخشد، قدری از زندگی کناره گرفته اید تا نسبت به خود و جهت آینده خود بیشتر تامل کنید. از اینکه تنها بمانید هراسی ندارید، زیرا الزاما احساس تنها بودن نمی کنید.
بانوی شمشیر به شما توصیه می کند که رفتار محتاطانه ای نسبت به روابط خود اتخاذ نمایید.

 

اردیبهشت

بهم خوردن نقشه ها
– اتفاق غیره منتظره
– سقوط از مقام
– فهمیدن یک جریان به طور ناگهانی
– ضربه ناگهانی
توضیح :
شما در شرف یک جریان تبدیلی نیرومند و قریب الوقوع هستید. آنچه را که قصد دارید به آن بیاویزید، بوسیله این قدرت دگرگون کننده، ویران خواهد شد. ویرانی وضعیت های فرسوده ای که مانع رشد واقعی شما می گردد یک جریان شفادهنده را در سراسر ارگانیسم بدن شما آغاز می کند. اینکه دیگران را مورد سرزنش قرار دهید کاری از پیش نمی برید. با پذیرش مسئولیتی جدید، خواهید توانست دوباره اقتدار خود را در دست بگیرید.

 

خرداد
پیشرفت، رقابت، دادخواهی و منازعه

اختلاف و مشاجره – موانع
– اختلاف و بگو مگو
– رقابت
– پیش رفتن اوضاع بر خلاف میل شما
– موانع در کاری که انجام میدهید
– محاکمه
– مخالفت خانواده با ازدواج
توضیح :
هم اکنون زمانی است که احساس می کنید همه چیز در اطرافتان با شما سر ناسازگاری دارد. اگر در اطراف خود توافق و هماهنگی به چشم نمی خورد، بدانید که موقتا می بایست بردبار و مقاوم باشید تا زمانی که بتوانید دوباره کنترل کارها را بدست گیرید. اینگونه تضادها در عین آزاردهندگی، جزیی و کوتاه مدت هستند.

 

تیر
پدرانه – علاقه به امور معنوی
– شخصیتی پدرانه و حمایتگر آماده قبول مسئولیت
– شخصی که در امور اجتماعی ، خدمات انسانی یا روانشناسی فعالیت دارد
– مهارت در قانون و تجارت
توضیح :
حاکم جام در این رابطه به شما پیشنهاد می کند که نقش یک رهبر خیرخواه و دلسوز را به عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره نمایید. با نیروی مقتدر ولی آرام پیش بروید. در بحران ها سر خود را بالا نگاهدارید و مسئولانه قدم بردارید. تجربیات به شما آموخته اند که چیزها همیشه آنگونه که به نظر می رسند، نیستند. کنترل وضعیتهای عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.

 

مرداد
تلاش بسیار، رشد

نگرانی
– نا امیدی و افکار بیهوده
– شخص که با داشتن امکانات زیاد باز هم منتظر اتفاق جدید است
– اگر بدهی دارید از ولخرجی بپرهیزید و آن را بپردازید
توضیح :
هم اکنون فرصتی است که با صبر و بردباری قدری کنار بایستید و دست از فعالیت بردارید و هرگونه نگرانی، کشمکش فکری یا احساسی را برطرف نمایید.به خود اعتماد کنید. رفتار و حالات شما می بایست مثبت و سرشار از امید و انتظار باشد. تشویق کسانی که شما را باور دارند بپذیرید. به زودی رشد و ثمرات تلاش های خود را مشاهده خواهید کرد. این کارت شما را تشویق می کند که پول، وقت، انرژی و امکانات خود را در جهت نظرگاه خود به جریان بیاندازید و خود را تماما نسبت به کارتان متعهد سازید.

 

شهریور
بانوی جوان – استعداد
– یک دوست مددکار
– یار و یاور
– توان مالی
توضیح :
این کارت برای تلاش های تجاری و مادی و اموراتی که با طبیعت سروکار دارد پیغام موفقیت می دهد. شما طی سفر یا گذران زندگی خود یک دوره ممتد و بی روحی را گذرانده اید و هم اکنون به موقعیت و محیط پرثمرتری رسیده اید. حالا زمانی است که می توانید به نیازهای جسمانی خود، سلامتی، ورزش و رژیم غذایی خود و اطرافیانتان بیشتر توجه کنید. اگر از کاری که هم اکنون انجام می دهید لذت نمی برید، در جستجوی کاری باشید که به شما حس تمامیت و رضایت درونی بدهد.
اگر نسبت به انجام تعهدات خود بی میل هستید و کارها را نیمه کاره رها می کنید یا در خرج کردن اسراف می ورزید و از اوقات خود بخوبی بهره نمی برید، بهتر است در وضعیت خود توازن لازم را برقرار نموده و از انرژی مثبت این شخصیت در جهت ثبات قدم و وظیفه شناسی الگوبرداری کنید.

 

مهر
بانوی خونگرم – پیشرفت
برای خانم ها :
– بانویی خونگرم و معاشرتی ، مغرور و اصیل
– شخصی صاحب اختیار ثروتمند و موفق
برای آقایان :
– موفقیت در تعهدات و پیشرفت
– سخاوت و مهربانی
توضیح :
شما در جهت پیشرفت و رشد شخصی خود گام برمیدارید. به آنچه که انجام می دهید اعتقاد دارید و آنچه را که انجام می دهید موجب تشخیص اهداف شما می گردد. بانوی چوبدست ترسیمگر زنی است با افکار مستقل و متعالی، مثبت و حمایتگر که به آزادی عمل و انتخاب خود علاقمند است. در هر شکلی که بانوی چوبدست در زندگی شما ظاهر می گردد، از انرژی مثبت و کیفیات نیرومند او تاثیر و الهام بپذیرید.

 

آبان
وضعیت مشکوک
– خطرات پیش بینی نشده
– دوست را از دشمن تشخیص دهید
– دشمنان پنهان
– ضربه خوردن از طرف کسی که اصلا انتظارش را ندارید
توضیح :
شما صدای ناشناخته را شنیده اید و در آستانه ی تجربه جدیدی قرار دارید. احتیاط کنید! طی راه وسوسه ها و ادراکات واهی در کمین هستند تا شما را گمراه کنند. همه چیز اسرارآمیز و مشکوک به نظر می رسد. چیزها کاملا آنطور که به نظر می رسند یا می بینید، نیستند. احتیاط کنید! در این مرحله آگاهی عظیمی مورد نیاز است تا بتوانید خطاها را تبدیل به موقعیت های مناسب کنید. یافتن یک راهنمای مورد اعتماد در این برهه از زندگی بسیار حائز اهمیت است.

 

آذر
– مردی مسئولیت پذیر ، زحمتکش و صبور
– شخصیتی آرام و قابل اعتماد و مهربان
– مذاکره در مورد یک موضوع مهم مالی
توضیح :
شما برای رسیدن به اهداف خود به سختی تلاش می کنید و نسبت به وظایف خود جدی هستید. دلاور سکه نمایانگر مسئولیت پذیری و بردباری است و به شما پیشنهاد می کند برای دریافت نتیجه و حصول اهدافتان خود را با شرایط طولانی مدت هماهنگ سازید و انتظارات خود را به تعویق بیاندازید.

برای به حداقل رساندن مشکلات و خطرات، استوار و با احتیاط گام بردارید. جهت پیگیری اقدامات خود از روش های نو و ابتکاری یا تصمیمات عجولانه چشم پوشی کرده و در عوض به روش های شناخت شده و آزموده متکی باشید.
اگر برای مشاوره وضعیت خود این کارت را کشیده اید لازم است از انرژی مثبت این شخصیت در جهت صبر و بردباری و اندیشه گری بهره برداری نمایید. در صورت تلاش پیگیر و مداوم پاداش سرشاری نصیبتان خواهد شد.

 

دی
زیان – پشیمانی
– نا امیدی
– غصه برای یک عشق نافرجام
– ضرر و زیان در تجارت
– از دست دادن کسی که به شما علاقه مند بوده و قدرش را نمی دانستید
توضیح :
شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می بایست با حقایق روبرو گردید. از حوادثی که برایتان رخ داده احساس ناامیدی می کنید. وابستگی احساسی و اتکاء شما نسبت به وعده های دیگران بیش از اندازه بوده است. پنج جام نمایانگر ناامیدی ناشی از چنین شکستی است.
حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد. ارزش خود و تجربیات خود را نادیده نگیرید. به هر حال زمانی که از این خیال آسوده شوید و زخم هایتان شفا یابند قادر خواهید بود آنچه را که برای شما باقی مانده است به درستی مشاهده کنید.

 

بهمن
پریشانی – دلتنگی
– افکار پریشان و بی خوابی
– رنج وزیان
– دلتنگی و ناامیدی
– غم یک گمشده یا از دست رفته
توضیح :
رفتاری را که با خود در پیش گرفته اید تکذیب کننده و ظالمانه است. نه شمشیر غربت و رنجی است که از درون اشاعه می یابد و گاه موجب کابوس، سردرد و یا مشکلات کم خوابی در شما می گردد. می بایست درمورد آنچه که شما را متوقف ساخته است صحبت کنید و در صورت نیاز دست به اعتراف بزنید. رویاهای شبانه می توانند ابزار ارزنده ای برای دسترسی به ناخودآگاهی شما باشند. شاید ناخودآگاهی شما سعی دارد چیزی را به شما بیاموزد. به رویاهای خود توجه کنید.

 

اسفند
شیرینی و ملاحت، دلبستگی به هنر و شعر

جوان عاشق – تولد یک عشق
– یک جوان پر شور ، احساساتی و خیال پرداز
– پیغام
– خبر یک تولد
– برای شخص جوان به معنی شخصیتی حساس با استعدادهای قوی هنری
توضیح :
هم اکنون تحت تاثیر یک پیشنهاد جدید هستید. این پیشنهاد می تواند در رابطه با یک موضوع کاری و یا احساسی باشد که موجبات پیشرفت و خلاقیت شما را فراهم می سازد. پیامی را بزودی دریافت می کنید و مرحله جدیدی از یک ارتباط را تجربه خواهید کرد. از یک اتفاق غیرمنتظره شاد و مسرور خواهید شد!

 

فال و طالع بینی فرشتگان یا اوراکل

 

 

فال و طالع بینی هفتگی تاروت، فرشتگان، قهوه و احساسی هفته 4 دی

 

پیامهایی که فرشتگان نگهبان برای ما به ارمغان می آورند.

🎆 فروردین 🎆
🔱فرشته کراک و آنتویینیه Crac & Antoinette
موفقیت را باور داشته باشید و انرژی های منفی را از خود دور کنید سعی کنید هیچ گاه به خاطر اطرافیانتان تغییراتی در کار خود ایجاد نکنید کارهایتان را به طور مرتب و منظم به انجام برسانید.

🎆 اردیبهشت 🎆
🔱فرشته روچل Rochelle
سعی کنید به ندای قلبتان گوش دهید گاهی اوقات احساسات به انسان ها حقیقت را میگویند و راه درست و موفقیت را برای انسان ها به وجود می آورند و شادی و خوشبختی را در وجود آنها ایجاد می کنند.

🎆 خرداد 🎆
🔱فرشته اپال Opal
کانون خانوادگی شما گرم و صمیمی خواهد بود سعی کنید احترام به افراد خانواده تان را واجب بدانید تا همیشه سربلند و موفق در جامعه شوید و آرامش و آسایش را در خانواده خود به دست بیاورید.

🎆 تیر 🎆
🔱فرشته لیلا Leila
مدتی است در فکر فرو رفته اید و دلتنگ شخصی شده ولی غرور و تکبر به شما اجازه نمی‌دهد این دلتنگی خود را از بین ببرید بهتر است بر غرور و تکبر تان غلبه کنید و خودتان را به آرامش برسانید.

🎆 مرداد 🎆
🔱فرشته دزیره Desiree
به زودی شخصی از راه دور به دیدارتان میآید که باعث خوشحالی و شادکامی در شما می شود بهتر است به خوبی از آن شخص پذیرایی کنید و استقبال گرمی با او داشته باشید.

🎆 شهریور 🎆
🔱فرشته ایندریل Indriel
اگر به دنبال کار مناسب برای خود هستید به زودی با تلاش و کوشش می توانید به موفقیت برسید و آرامش را در امورات زندگی تان به وجود بیاورید شما فردی شجاعی هستید این را از یاد نبرید.
🎆 مهر 🎆
🔱فرشته میس تی کیو Mystique
به زودی خبرهای خوشحال کننده از راه دور به گوشتان خواهد رسید که موفقیت و سربلندی را در آینده برایتان به وجود می آورد و شما را به هدف ها و خواسته های تان می رساند.

🎆 آبان 🎆
🔱فرشته زانا Zanna
به زودی تمام غم و اندوه زندگیتان از بین می‌رود و شما به شادی و آرامش دست پیدا خواهید کرد بهتر است امیدتان در زندگی به خداوند باشد تا خوشبختی سر راه شما قرار بگیرد.

🎆 آذر 🎆
🔱فرشته سارنا sarena
به زودی به ثروت بزرگ دست پیدا خواهید کرد که تمام مشکلات زندگیتان را ازبین می برید می توانید خوشبختی آرامش را در زندگی خود به وجود بیاورید و شادی را در امورات کاری خود ایجاد کنید.
🎆 دی 🎆
🔱فرشته رایه Raye
بهتر است برای تقویت کردن عضلات بدنی خود ورزش کنید و کمی از وقت خود را صرف پیاده روی کردند کنید تا بتوانید تنی سالم و تندرست داشته باشید و موفقیت و سربلندی را خیلی زودتر به دست بیاورید.

🎆 بهمن 🎆
🔱فرشته آستارا Astara
به زودی به آرزوها و خواسته های قلبی تان خواهید رسید فرشته آستارا در زندگی شما را راهنمایی میکند تا در مسیرهای درست گام برداری کنید و خود را به آرامش و آسایش برسانید.

🎆 اسفند 🎆
🔱فرشته مرلینا Merlina
این فرشته در زندگی به شما کمک می کند تا بتوانید موفقیت و سربلندی را در زندگی برای خود به وجود بیاورید و خودتان را به آرامش و آسایش در امورات زندگی برسانید شادی را برای خود به دست بیاورید.

فال وطالع بینی قهوه ویژه متولدین ماه های سال

 

فال و طالع بینی هفتگی تاروت، فرشتگان، قهوه و احساسی هفته 4 دی

 

فروردین
* ساعت: نشان قلب است، معنای احساسات و عواطف انسانی را میدهد.
* فرم تخم مرغی: بدست آوردن ثروت بسیار بزودی
* پاکت: دریافت خبری شاد – از راه دور خبر مسترت بخشی خواهید شنید.
* انسان در حال دعا کردن: دعای خیر والدین یا عزیزی – بر آورده شدن حاجت
* مگس: نشان مردم فرومایه است، از طرف آنها اذیت میشوید، با دور اندیشی رفع مزاحمت کنید.

اردیبهشت
* قلم: رفع نگرانی – بزودی نگرانی و دلهره از سر راه شما برداشته خواهد شد.
* حلقه: خواستگاری – ازدواج – خوشبخت شدن در دوران زندگی و زناشوئی – انجام یك معامله – خواستگاری و نامزدی
* شلوار: آبرو و حیثیت – سعی کنید خود را حفظ کنید در غیر این صورت مشکلات شما دوچندان می شود.
* سر انسان با دو دست دراز: جسارت – باهوشی – دارای مقام ارجمند
* خط مستقیم بلند: زندگی طولانی گاهی با برخی مشکلات – مسافرت های سودمند

خرداد
جعبه: داشتن همسری همدم و معاشر که کمتر ناسازگاری میکند.
* چتر: احتمالا از طرف همسر یا نامزدتان مورد غضب قرار میگیرید ولی تصمیم آنی نگیرید – به محافظت و ایمنی در برابر مشکلات اشاره دارد.
* میخ: سمبل پایداری و مقاومت – اگر به کار خود واقف هستید آن را رها نکنید – تصمیمی ناعادلانه و یا حقه بازی
* V (انگلیسی): پیروزی و موفقیت
* گل: شادی بزرگ – دوستی واقعی – جوان حساس و خجالتی – خوشحالی بزرگ – دوستان شفیق – دختر یا پسر مطلوب

تیر
نان: سمبل سرور و خوشحالی است – برکت – در حد توانائی انفاق کنید مالتان برکت پیدا میکند.
* کرم: گرفتاری های کوتاه و کوچک، سعی کنید از شرش خلاص شوید.
* خنجر: گرفتاری – کسالت – از دوستان ناباب بپرهیزید.
* آسیاب: نشانگر جنگ و دعوا و دشمنی میباشد – با کسی به نزاع بر خواهید خواست.
* دست در دست بودن دو مرد: رسیدن به سازگاری – توافق

مرداد
ریسمان: عمر طولانی – سفر طولانی رفتن و نعمت فراوان بدست آوردن.
* پروانه: در خیال و اندیشه بر سر می برید که این باعث ضعف شما خواهد شد – ماجرای عشقی معصوم – شادی های روزانه – بلند پروازی – حساس و ظریف بودن – مهربانی
* اسب سوار: فرد تازه ای در زندگی – خبر خوش – نامزدی – برطرف شدن دلتنگی و آرزوها – مهمان – دوستی
* کفش: برای مرد: زن کدبانو و زیبائی میگیرید – برای زن: قوت و نیرومندی می باشد، ارثیه – مهمانی – دریافت خبرهای تعجب انگیز – مهمان ناخوانده – خواستگار
* پلنگ: دشمن قوی و تواناست، خیال دارد ضربه ناگهانی بزند.

شهریور
* جاده: به اهداف و مقاصدتان میرسید و حاجت تان بر آورده خواهد شد.
* صخره: خیر و روزی – مسئله بزرگ قابل حل
* خط مشخص و واضح: موفقیت آمیز بودن موضوع و پروژه
* زنبور عسل: مال و نعمت – خیر و برکت – ارث و میراث از راه صحیح.
* قفل: موانع – سد – برای رسیدن به مقصود، با سعی و کوشش باید از آنها بگذرید – گرفتاری

مهر
* عصا: دیدار خوش – ملاقات با اقوام و دوستان – شنیدن خبر خوش از خویشاوندان – تکیه گاه – یاور – متکی به چیزی بودن
* گلابی: نجات پیدا کردن از مشکلات مالی – به فکر اندوخته باشید، سهل انگار نباشید.
* هیزم: سخن چینی و بد عملی، توام با جنگ و دعوا ولی زیانی نمی بینید.
* ظرف غذا: روزی و برکت – مهمانی
* استخوان: نشان موضوعی مالی است که معیشت و زندگی شما از طریق آن می گذرد.

آبان
* اتومبیل: دلیل بر آن باشد که سفری دور و دراز در پیش دارید.
* خط منکسر (شکسته): کار های در هم – فقر اقتصادی – بی پولی
* نان: سمبل سرور و خوشحالی است – برکت – در حد توانائی انفاق کنید مالتان برکت پیدا میکند.
* گلابی: نجات پیدا کردن از مشکلات مالی – به فکر اندوخته باشید، سهل انگار نباشید.
* تخت: به سفری بزرگ میروید و به جاه و مقام خواهد رسید و بر دشمنان غالب می شوید.

آذر
ابر: خداوند به شما علم و حکمت عطا می فرماید و مردم از علمتان بهره مند خواهند شد – ممکن است مشکلاتی در کارتان پیش بیاید
* دیگ: صاحب خانه – کدبانوی خانه – خدمتگذار به افراد نیازمند و تهیدست.
* چنگال: در کسب معاش موفق و نیرومند هستید و بر دشمنان غلبه می کنید مخصوصا بر دوستان ناباب.
* تپه های منفرد: گرفتاری های موقت – دوستان ناباب
* جناغ: رسیدن به آرزوی دیرینه – پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی – رسیدن به معشوق.

دی
* زن: رسیدن به کسی که دلتنگ او هستید – شادی
* فشنگ: مواظب اعمال و رفتار خود باشید – یکدندگی نکنید – صبور باشید.
* ستاره: مقام و منزلت – با علما و دانشمندان ملاقات میکنید. بردن در یک مسابقه – درخشش در جمع دوستان – دوست داشتنی بودن – به معنی شانس و خوشبختی است – به انتظار طولانی نیز تعبیر می شود.
* آدم: ملاقات کننده ای خواهیدداشت – گاهی ممکن است همراه با اختلاف با اطرافیان باشد.
* سنجاب: جمع کردن مایحتاج برای روز مبادا – زرنگی

بهمن
لامپ: به سوی روشنی و خوشبختی گام بر میدارید – در ازدواج خوشبخت خواهید شد.
* دهان: سخنان نیکو و سودمند شنیدن – دلالت بر خوشی زندگی است – گفتگو – بازگو شدن ناگفته ها
* نیزه: به مسافرت کوتاهی خواهید پرداخت – مسافرت دریائی.
* انگور: بیش از حد انتظار به شما خیر و نعمت میرسد، اصراف نکنید.
* انگشتری: از صاحب مهر و نقش و نشان به شما ثروتی خواهد رسید.

اسفند
* سپر: پناه دهنده از امور ناپسند – محافظت شده از جائی.
* گل: شادی بزرگ – دوستی واقعی – جوان حساس و خجالتی – خوشحالی بزرگ – دوستان شفیق – دختر یا پسر مطلوب
* شتر مرغ: مسافرتی بیاد ماندنی به خارج از کشور در انتظار شماست ،آماده باشید.
* چنگال: در کسب معاش موفق و نیرومند هستید و بر دشمنان غلبه می کنید مخصوصا بر دوستان ناباب.
* آفتاب: سمبل دانش، هوشیاری و دلالت بر کامل بودن عقل و هوش میباشد.

 

فال وطالع بینی شمع

 

 

فال و طالع بینی هفتگی تاروت، فرشتگان، قهوه و احساسی هفته 4 دی

 

وقتی اشک های شمع نکاتی بسیار جالب و شنیدنی در خود پنهان دارد!

 فروردین:
امروز روز متفاوتی برای شما می باشد، پس هر پروژه ای که رویش کار می کرده اید را تمام کنید
تا برای دریافت پروژه های جدید آماده باشید. جرقه های شروع کار قبلاً روشن شده اند،
اما سعی نکنید به منظور روشن نگهداشتن آتش آنها را کنترل کنید.
بهترین حرکت برای شما اکنون این است که به سمت برنامه های کاری شخصی تان رفته
و تا جایی که امکان دارد سریع حرکت کنید.

 اردیبهشت:
شما اختیار برنامه کار امروز خود را دارید اما باهوشتر از آن هستید که اجازه بدهید
روزگار چیزی را به شما تحمیل کند. یک راه عاقلانه برای روبرو شدن با شرایط تغییر یافته مثلاً حزب باد بودن وجود دارد.
هر چه به خودتان سخت نگیرید و وابسته به زمان نباشید شانس شما هم در بدست آوردن موقعیت‌ها بیشتر خواهد بود.

خرداد:
امروز به شما پیشنهاد می‌شود که آنچه را احساس می‌کنید دقیقاً شرح دهید،
برای اینکه هرچقدر که شما انسان خاص‌تری می‌شوید، سخنان شما نیات اصلی شما را تحریف و پیچیده می‌کنند.
اما وقتی که شما زیاد تلاش می‌کنید و در مورد ایده‌های بزرگ و مفاهیم گسترده صحبت می‌کنید،
سپس همه چیز مثل یک شعر روان می‌شود. اگرچه در بعضی از روزها باید روی جزئیات تمرکز کنید،
ولی امروز یکی از آن روزها نیست.

تیر:
فقط زمانی که شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می‌شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می‌شود.
اما باز هم ممکن است که شما به اندازه‌ای که آرزو داشتید احساس راحتی نکنید.
خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد کافی خودتان را مطرح کنید در حالی که برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته‌اید.
مقاومت کردن در برابر اکثر رازهای ارزشمند هنوز می‌تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.

مرداد:
امروز شما نباید هر حرفی که به شما زده می‌شود را باور کنید، برای اینکه ممکن است
کسی فکر کند که شما آنقدر زودباور هستید که هر چیزی را باور می‌کنید.
اما این سخن به معنی این نیست که شما بی‌تجربه و زود باور هستید؛
بلکه بدین معنی است که شما فقط می‌توانید توانایی‌های هر چیزی که دیگران ممکن است
به راحتی ازش گذشته باشند را کشف کنید. نگرش مثبت داشتن اصلاً ویژگی بدی نیست؛
فقط قبل از اینکه مشخص کنید چه جیزی بهترین است مطمئن شوید که قبلاً یک بررسی کامل رویش انجام داده‌اید.

شهریور:
هشدار انباشتگی احساسات! مراقب باشید. همه چیز را در دل خود نریزید.
از این همه محدودیت که برای خود تعریف کرده اید بیرون بیایید.
سعی کنید بیشتر با اطرافیان تعامل داشته باشید این به شما کمک می کند تا روحیه بهتری داشته باشید.
در ضمن، برنامه ها و طرح های بیشتری برای کارهای خود پیدا خواهید کرد.
امشب با دوستان به مهمانی بروید و خوش باشید. اگر متاهل هستید،
با نیمه دیگر خود در جمع های دوستانه یا خانوادگی حاضر شوید.
در خلال تنهایی هایتان هم می توانید در مورد مسایل مالی همفکری داشته باشید. برای آینده خود برنامه بریزید.

مهر:
شما همیشه کارهای گروهی را بیشتر از تک‌روی دوست دارید.
امروز نیز این علاقه شما بیش از گذشته است و دوست دارید در مورد همه افکار و طرح های خود حرف بزنید.
ایده هایتان را مطرح کنید. این عالی است. فقط اگر با مخالفت یا انتقاد یروبه رو شدید، به هیچ عنوان واکنش منفی نشان ندهید. طوری رفتار کنید که نه تنها خودتان که اطرافیان نیز خوشحال باشند.
رابطه عاطفی شما به سمت بهبود پیش خواهد رفت. از انرژی های امروز برای برنامه ریزی و تعیین هدف استفاده کنید. شما هر دو می توانید به هم کمک کنید تا موانع از بین بروند. اگر هم تنها هستید،
مراقب باشید انتخاب نادرست نداشته باشید.

 آبان:
از محدودیت خارج شوید. از پیله تنهایی بیرون بیایید. چقدر برای خودتان محدودیت تعیین می کنید! از این روند دست بردارید. بهترین لباس های خود را بپوشید و حسابی به سر و ظاهر خود برسید و در جمع های دوستانه یا خانوادگی حاضر شوید. بیشتر روی کیفیت کارها، رابطه ها و … تاکید داشته باشید تا کمیت آنها. این فرصت را دارید تا تغییرات اساسی در زندگی ایجا کنید و استارت آن را از همین امروز بزنید.
در مسایل عاطفی، به خاطر داشته باشید که دوستی و عشق همانند آینه است. یعنی هرطور رفتار کنید، همان طور بازخورد خواهید گرفت.

آذر:
امروز بهترین زمان برای ساختن ایده های بزرگ برای پیشرفت است. در جمع افرادی که به نظرتان صلاحیت نظر دادن دارند حاضر شوید و در مورد طرح هایتان با آنها حرف بزنید. اگر به مهمانی دعوت شدید حتما بپذیرید.
برای خود برنامه های بزرگ داشته باشید. از اینکه آرزوهای بزرگ داشته باشید نهراسید این به شما کمک می کند تا به جایگاه های ارزشمندی دست پیدا کنید.
خوش بین باشید. به جای فوکوس کردن روی مسایل منفی ارتباط ها، به خوبی های آنها فکر کنید.

 دی:
امروز باید بزرگ فکر کنید. باید سعی کنید آرزوهای بزرگی برای خود ترسیم کنید.
در ضمن، روابط اجتماعی خود را نیز بیشتر کنید. هر چه بیشتر دوست و آشنا داشته باشید، روحیه بهتری خواهید داشت. بهتر می توانید ایده پردازی کنید و در کار و زندگی شخصی نیز موفقیت های بیشتری را شاهد خواهید بود.
اگر به مهمانی یا جمعی دعوت شدید، حتما موافقت کنید. با عشقتان هماهنگ باشید.
با هم در میان دوستان یا خانواده باشید. در فرصت تنها بودن نیز می توانید در مورد برنامه های آینده خود حرف بزنید.

 

 بهمن:
خودتان را برای سال آینده آماده کنید. از همین امروز برای سه ماهه آخر سال برنامه ریزی کنید تا مقدمات پیشرفت و تغییر در سال آینده را مهیا کنید.
از فرصت های امروز برای تعامل و معاشرت با اطرافیان استفاده کنید.
دوست دارید حرف بزنید و نظرات و ایده های خود را بیان کنید. همین کار را انجام دهید.
اما در عین حال مراقب حرف هایی که به زبان می آورید باشید و خیلی از جزئیات زندگی خود برای دیگران نگویید.

اسفند:
زندگی اجتماعی شما، احساسات شما را به دو فاز مختلف کشانده است.
تا اندازه ای استرس انجام کارها را دارید اما از طرفی هم دلتان می خواهد شاد باشید و خوش بگذرانید.
بهتر است همه افکار خود را روی کاغذ بنویسید و آنهایی که ارزشی ندارند و فقط حجم اضافه ای از مغز شما را اشغال کرده اند، پاک کنید.
البته این کار شاید به زمان نیاز داشته باشد. اما از امروز این پروژه را استارت بزنید.

 

❤️ فال و طالع بینی احساسی، تک ورق عشق

 

 

فال و طالع بینی هفتگی تاروت، فرشتگان، قهوه و احساسی هفته 4 دی

 

فروردین❤️

مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می‌باشد.
اردیبهشت❤️
از اینکه مژده ی رسیدن به مقصود را به تو داده اند مغرور نشو . مالت را بیخود به کسی نبخش. کمی خوددار باش. به دست آوردن هر چند آسان نیست ولی نگه داشتن آن سخت تر می باشد.

خرداد❤️
در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.

تیر❤️
خبری را که مدت ها در اتظارش بودی رسیده است. زمان وصال نزدیک است. قصه عشق شروع شده و زمان جدایی پایان یافته است. تو هم به کمال و جمال می رسی. میدان برای نشان دادن هنرهایت خالی است پس مرد میدان باش.

مرداد❤️
کسانی هستند که محتاج تو می باشند و دست نیاز به سویت دراز کرده اند دست آنها را رد نکن آنها مثل پروانه به دورت می چرخند و از وجودت استفاده می کنند. عهدی را که بسته ای نشکن زیرا باعث می شود که رقیبان تو را از میدان بدر کنند. خداوند تو را یاری می کند. رازت را به کسی نگو.

شهریور❤️
تصمیم شما باعث سربلندی تان و نیز مایه ی افتخاربرای همگان خواهد شد. دنیای مادی و معنوی تان تضمین می شود. درهای بسته به رویتان باز می شود و شما خیلی زود به مراد دلتان می رسید.

مهر❤️
مطمئن باش هر خوبی که می‌کنی بدون اجر نمی‌ماند. هر غصه و دعایی که در دلت می‌کنی و هر اشکی که می‌ریزی تا عرش و هفت آسمان می‌رسد. تدبیری برای چاره ی کار خود نداری، فقط از خدا خواسته ای که دل بیمارت را التیام بخشد. به آنچه که می‌خواهی می رسی و به هر چیزی که دست بزنی تبدیل به طلا می‌شود.

آبان❤️
دل به دریا زده‌اید و از افشای رازتان هراسی ندارید. دیگر خسته شده اید و می خواهید همه کارها را یکسره کنید. تنها خودتان هستید که می توانید به اهدافتان برسید. برای کاری که انجام می‌دهید دلیل و مدرک دارید. حق کسی را هم پایمال نمی کنید. یکرنگ باشید تا مانعی سر راهتان سبز نشود و زودتر به مقصود خود برسید.

آذر❤️
سعادت و نیکبختی در انتظار تو است. به خاطر موفقیتهایت مورد توجه دیگران قرار خواهی گرفت. مراقب باش کبر و غرور تو را از راهی که در پیش داری منحرف نکند.

دی❤️
خبری را که برایش انتظار کشیده‌اید بزودی می‌رسد که سرشار از سعادت و سلامت و خوشبختی می‌باشد. انتظار به سر رسید و الان وقت سلام و خیر مقدم است نه گریه کردن. قدوم یار برای شما بسیار پر خیر و برکت است. دلتان شاد می شود. امیدتان که به یار می‌نشیند دولت به سراغ تان می‌آید.

بهمن❤️
با خیال روی یار زندگی می‌کنید و امیدتان به جوابی است که او می‌دهد. دیگر از انتظار خسته شده‌اید و دلتان محزون شده و از آتش عشق می‌سوزید. ناامید شده‌اید و حاضرید برای رسیدن به یار هر کاری انجام دهید. امیدوار باشید رضایتان به رضای خدا باشد زیرا به آنچه که طلب کرده اید می رسید.

اسفند❤️
خواهان زیادی دارید کسانی هستند که محتاج شما می‌باشند آنها را از خودتان دور نکنید. شما هم از کسی دور افتاده اید و تنها امیدتان وصال یار می‌باشد و تنها چیزی که زندگیتان را دوباره تضمین می کند همین است. دست به دعا برداشته اید امید داشته باشید که انشاالله به وصال می‌رسید.

 


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو