شرکت آسیاسفر تبریز چه سفرهایی به شما پیشنهاد می کند؟

منبع: همگردی

118

1398/10/26

23:18


آسیا سفر تبریز یکی از معتبر ترین شرکت های مسافربری تبریز است که در ترمینال مرکزی تبریز واقع شده است و سرویس دهی می کند. شما مسافران عزیز می توانید بلیط اتوبوس سفر خود از مبدا تبریز به شهرهای همدان، قم، تهران، کرمانشاه، رشت و اسلامشهر را از شرکت مسافربری آسیا سفر تبریز بخرید. شرکت مسافربری آسیا سفر تبریز با بهره گیری از اتوبوس های به روز و مدرن از قبیل VIP تخت شو و مانیتور دار در جهت سیستمی هماهنگ و مطمئن در حمل و نقل کشور تلاش کرده است و گسترۀ خدمات خود را به مسافران ارائه می دهد. مسافران می توانند به راحتی بلیط سفر خود را به صورت رفت و برگشت از این شرکت خریداری کنند.
سایت های معتبر بازارگاه و پایانه ها، همراه با نماد الکترونیک و نماد ساماندهی پایگاه های اینترنتی، وظیفه فروش اینترنتی بلیط اتوبوس شرکت مسافربری آسیا سفر تبریز را برعهده دارد. خرید بلیط اتوبوس از این شرکت بسیار راحت است، کافیست وارد صفحه آسیاسفر تبریز شوید و پس از انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ حرکت، اتوبوس های پیشنهادی که برای شما نمایش داده می شود، مشاهده کنید. قیمت هر سرویس بسته به نوع اتوبوس و میزان تخفیف بلیط متفاوت است. بعد از انتخاب اتوبوس مورد نظر به صفحه انتخاب صندلی و ورود مشخصات مسافر وارد شده و در نهایت مشخصات مسافرین را وارد نموده تا به صفحه پرداخت اینترنتی و تکمیل خرید هدایت شوید. پس از پرداخت، بلیط برای شما صادر می شود. کافیست شناسه بلیط را در هنگام حرکت همراه داشته باشید.

شرکت آسیاسفر تبریز

این شرکت سرویس های منظمی به شهرهای تهران، قم، همدان، کرمانشاه و رشت دارد و کاملا تخصصی و همراه با راننده های عالی و مجرب در مسیرهای یاد شده به صورت رفت و برگشت سرویس دهی می کند. شما می توانید با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از آسیاسفر تبریز از طریق وب سایت بازارگاه، از 5 درصد تخفیف برخوردار شوید. برای دریافت این تخفیف، باید در هنگام خرید بلیط اتوبوس تبریز قم و بلیط اتوبوس تبریز رشت کوپن bazargah98 را وارد کنید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

بازارگاه بازاری برای رفاه مسافران

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو