سفر به پرتغال در زمستان | 5 دلیل برای بازدید از پرتغال در زمستان

سفر به پرتغال در زمستان | 5 دلیل برای بازدید از پرتغال در زمستان


منبع: همگردی

124

1398/10/27

11:20


در مورد سفر در زمستان به پرتغال فکر کرده اید؟ در حالی که این کشور برای سواحل و آفتاب تابستانی بی انتهایش مشهور است، اما ارزش بازدید در دیگر فصول سال را نیز دارد. اگر شما در زمستان از آنجا بازدید کنید، قیمت های ارزان تر، جمعیت کمتر، غذای عالی خواهید یافت! در اینجا پنج دلیل برای اینکه شما چرا سفر به پرتغال در زمستان را تجربه کنید، مطرح شده است. در ادامه با مجموعه اطلاعات سفر به پرتغال با همگردی همراه باشید.

سفر به پرتغال در زمستان

سفر به پرتغال در زمستان: پرتغال زمستان ها نیز آفتابی است.

برخلاف بسیاری از سایر نقاط اروپا، اکثر پرتغالی ها از آسمان خاکستری یا دمای هوای سرد در اواسط زمستان رنج نمی برند. در حالی که در آن موقع از سال در کشورهای دیگر به طور منظم برف می بارد، پرتغال که در خط ساحلی اقیانوس اطلس قرار دارد، دارای آفتاب و آسمان آبی به ویژه در جنوب است. این امر غیرمعمول نیست که دمای هوا در ژانویه یا فوریه به شصت درجه در "الگارو" (منطقه ای در پرتغال) برسد و هوا به اندازه ای که شما بتوانید در فضای باز بنشینید و از خوردن یک لیوان نوشیدنی خنک زیر نور خورشید لذت ببرید، گرم است فقط لیسبون اغلب کمی سردتر است. یک گزینه دیگر در مجموعه اطلاعات سفر در زمستان به پرتغال این بوده که برای لذت بردن از آفتاب زمستانی، بازدید از یکی از دو جزیره پرتغال الزامی است. "مادریا" در سواحل شمالی آنجا قرار دارد و درجه حرارت آنجا به طور متوسط شصت درجه است. در حالیکه احتمال بارش باران در اواخر زمستان وجود دارد، شرایط آب و هوایی مساعد آنجا فرصت انجام پیاده روی و سایر فعالیت ها در فضای باز را فراهم می کند و این لذت بخش تر از انجام آن ها در گرمای اواسط تابستان است. اگر در شب سال نو به اینجا بیایید، شاهد یکی از بزرگترین و بهترین جشن های آتش بازی در جهان خواهید بود. پایتخت این جزیره، "فونالال"، یک رکورد جهانی گینس را در سال 2007 برای نمایش بزرگترین نمایش آتش بازی به نام خود ثبت کرد. "ازورس" که در اواسط سواحل اقیانوس اطلس واقع شده، در ماه های زمستان بسیار شگفت آور خواهد بود. از ماه دسامبر تا ماه مارس حداکثر دمای روزانه شصت درجه است اگرچه دوباره مانند "مادریا" احتمال بارش باران های کوتاه مدت وجود خواهد داشت.

 پرتغال زمستان ها نیز آفتابی است.

سفر به پرتغال در زمستان: پرتغال بسیار خلوت است

در حالیکه "الگارو" در طول دهه ها مورد علاقه بریتانیایی ها و دیگر مسافران اروپایی بوده، سایر نقاط پرتغال تا فصل بهار مانند یک یک منطقه متروک باقی می ماند. با این حال،"لیسبون" و "پورتو" در حال حاضر از اواسط بهار تا اواسط پاییز مقصد بسیاری از توریستان و بازدیدکنندگان است. در ماه های تابستان که اوج حضور توریستان است، حرکت چه در جاذبه های مهم توریستی چه در بزرگراه های بی اهمیت شهر در هر دو دشوار است. از آنجایی که بسیاری از رستوران ها و بارها کوچک هستند، آن ها نیز اغلب مملو از توریستان می شوند که با خواسته های بی حد و حصرشان نیازمند صبر و شکیبایی کارکنان است. ترکیب این شلوغی با درجه حرارت بالا باعث می شود که حضور توریستان در ماه ژوئیه یا اوت کمتر جذاب به نظر برسد. با این حال، زمستان، یک داستان کاملا متفاوت است. با کاهش دما شاهد کاهش قابل توجهی در تعداد بازدیدکنندگان هستیم. سرعت زندگی کاهش می یابد، امکان رفتن به بسیاری از رستوران ها بدون رزرو وجود دارد و هنوز هم یک صندلی خالی برای شما وجود خواهد داشت.

پرتغال بسیار خلوت است

سفر به پرتغال در زمستان: در پرتغال پول کمتری خرج می کنید

در مجموعه اطلاعات سفر در زمستان به پرتغال در نظر داشته باشید که از آنجایی که تعداد بازدیدکنندگان در زمستان بسیار کاهش می یابد، ظرفیت های خالی برای استفاده از همه خدمات وجود دارد. هواپیماها، قطارها، اتومبیل های اجاره ای و محل های اقامت همه در ماه های نوامبر تا مارس رزرو شده اند و به این معنی است که تخفیف های بزرگی در اختیار شما قرار می گیرد در حالیکه قیمت هتل ها در لیسبون و پورتو در فصل تابستان در سال های اخیر افزایش یافت، ولی هنگام سفر در زمستان افت می کند. این غیر معمول نیست که در ماه ژانویه و فوریه با تخفیف 50٪ و یا بیشتر مواجه شوید زیرا هتلداران و صاحبخانه ها به شدت سعی می کنند اتاق های خالی خود را پر کنند. پس از کریسمس، قیمت پرواز نیز به مراتب ارزانتر از ایالات متحده و سایر نقاط اروپا است. هنگامی که شما در آنجا هستید، سفر با قطار، اتوبوس یا ماشین ممکن است به شدت ارزان باشد مخصوصا اگر شما از قبل رزرو کرده باشید. به طور مثال، قطار سه ساعته از لیسبون به پورتو اغلب می تواند هزینه ای کمتر از ده یورو داشته باشد. پرتغال یکی از کم هزینه ترین کشورهای اروپایی در تمام دوران سال بوده، اما سفر در زمستان به آن بسیار ارزان است!

در پرتغال پول کمتری خرج می کنید

سفر به پرتغال در زمستان: فصل زمستان، فصل اوج پرتغال است

اگر شما علاقمند به گشت و گذار هستید یا دوست دارید که مناظر آنجا را تماشا کنید، قطعا سفر خود را به پرتغال برای ماه های خنک تر برنامه ریزی کنید."نازاری" در فاصله ای 90 دقیقه ای شمال لیسبون قرار دارد، برای امواج بلند خود مشهور بوده و اوج آن در زمستان است. رکورد جهانی برای بزرگترین موج در جهان برای این منطقه است. اگر به دنبال مشاهده موج های بلند 100 پایی هستید به این مکان بیایید. مهم نیست که به کجای این کشور می روید، زمستان باعث می شود شرایط بهتر و گشت و گذار جذاب تری در تمام نقاط کشور داشته باشید و می توانید با آرامش بیشتری از مکان های مختلف دیدن کنید. البته، اقیانوس اطلس برای درجه حرارت آب شیرین خود مشهور بوده و این امر در اوسط زمستان واقعا صادق است! اگر قصد دارید زمانی را در اقیانوس سپری کنید، حتما یک لباس ضخیم همراه خود داشته باشید.

فصل زمستان، فصل اوج پرتغال است

سفر به پرتغال در زمستان: از غذاهای زمستانی سنتی و نوشیدنی های پرتغال لذت خواهید برد

غذاهای پرتغالی در سایر نقاط جهان به خوبی شناخته نشده، اما کاملا شگفت انگیز است. در حالیکه در تابستان های طولانی و گرم، غذاهای سبک تر پر طرفدارتر است، اما در زمستان این غذاها گران تر است. یکی از معروف ترین غذاها "کوزیدو" بوده که یک نوع خورشت است و با محصولات حیوانی درست می شود که شامل برش های مختلف گوشت خوک، مرغ و گوساله همراه با سبزیجات و سیب زمینی پخته شد. هر منطقه دارای یک دستورالعمل متفاوت هست، بنابراین امکان ندارد که دقیقا یک چیز را در دو رستوران دریافت کنید. انتظار نداشته باشید که آن را در رستوران های توریستی یا مکان های لوکس مشاهده کنید، چرا که "کوزیدو" یک غدای ساده و محلی است. ماه های سردتر نیز زمان خوبی برای خوردن " کادو ورده" (سوپ سبز) است. زمستان زمانی بوده که این غذا در منوها ظاهر می شود هرچند احتمالا شما می توانید چندین مکان را برای سرو این غذا پیدا کنید.

از غذاهای زمستانی سنتی و نوشیدنی های پرتغال لذت خواهید برد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو