ماندگارترین سریال های شقایق دهقان

ماندگارترین سریال های شقایق دهقان


منبع: نمناک

312

1398/10/27

13:13


شقایق دهقان از بازیگران پرطرفداری است که نقش های ماندگاری را در کارنامه هنری اش دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

پربیننده ترین سریال های شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است که نقش های ماندگاری را در دنیای هنر ایفا کرده و بسیاری از مخاطبان تلویزیون او را با این نقش ها می شناسند.

یاسمن سریال پاورچین تا سحرناز شب های برره و خانم شیرزاد سریال ساختمان پزشکان همگی از نقش های ماندگار شقایق دهقان هستند که در ادامه اشاره ای مختصر به آنها خواهیم داشت.

شقایق دهقان و همسرش

شقایق دهقان بازیگری را از حدود سال 76 آغاز کرد و در اولین تجربه همکاری اش با تلویزیون مشغول کار کودک و نوجوان شد. بازی در سریال قطار ابدی نقطه آغاز فعالیت های این بانوی هنرمند در تلویزیون بود و بعدها در فیلم و سریال های زیادی ایفای نقش کرد که برخی از آنها ماندگارتر شدند.

بازی در سریال پاورچین به کارگردانی مهران مدیری در سال 81 نقطه عطفی در زندگی شخصی و هنری شقایق دهقان بود چرا که با نقش یاسمن و بازی در مقابل بازیگرانی چون مهران مدیری و جواد رضویان بیشتر از پیش شناخته شد و آشنایی با مهراب قاسمخانی در این سریال منجر به ازدواج آنها شد.

شقایق دهقان و جواد رضویان

شقایق دهقان بعد از بازی درخشان در سریال پاورچین در سریال کوچه اقاقیا و این سه نفر به ایفای نقش پرداخت اما سریال بعدی او به نام شب های برره به کارگردانی مهران مدیری باز هم با درخششی برای خانم بازیگر در تلویزیون همراه بود.

سریال شب های برره یکی از ماندگارترین مجموعه های تلویزیونی بود که سال 84 روی آنتن شبکه سه سیما رفت. شقایق دهقان در این سریال ایفاگر نقش سحرناز دختر سالارخان، خان پایین برره بود.

این سریال شقایق دهقان از سریال های ماندگار او بود که به دلیل بازی های درخشان و به کار بردن کلمات و اصلاحات خاص حسابی در میان مردم جا باز کرد.

شقایق دهقان و سیامک انصاری

شقایق دهقان بعد از بازی در سریال شب های برره در سریال هایی چون و خداوند عشق را آفرید، باغ مظفر، مرد هزار چهره، شب میگذرد و مسافران ایفای نقش کرد. بازی در سریال مسافران به کارگردانی رامبد جوان که در سال 88 از شبکه سه سیما پخش شد یکی دیگر از نقش های ماندگار خانم بازیگر است.

مسافران داستان موجودات فضایی است که برای تسخیر زمین با برنامه ای قبلی به زمین می آیند و در خانه دو برادر با بازی رامبد جوان و حمید لولایی ساکن میشوند. شقایق دهقان ایفاگر نقش ستاره آنالیزور فضایی است در داستان این سریال و کنار بازیگران دیگری چون سحر دولتشاهی، حسن معجونی و نصرالله رادش خوش درخشید.

بازیگران سریال مسافران

شقایق دهقان بعد از بازی در سریال مسافران مقابل دوربین سریال زن بابا ، نون و ریحون و ساختمان پزشکان رفت. بازی در سریال ساختمان پزشکان یکی از ماندگارترین نقش های کارنامه هنری خانم بازیگر است.

کمتر کسی از مخاطبان سریال های تلویزیون پیدا میشود که خانم شیرزاد معروف سریال ساختمان پزشکان را نشناسد. پرستو شیرزاد منشی دکتر نیما افشار و هومن ملکی در ساختمان پزشکان بود که به دلیل ویژگی های خاص این کاراکتر حسابی در میان مردم به محبوبیت رسید و بعد از گذشت چندین سال هنوز هم یکی از بهترین نقش های شقایق دهقان است.

شقایق دهقان

شقایق دهقان بعد از بازی موفق و درخشان در سریال ساختمان پزشکان در سریال محرمانه مقابل دوربین رفت و بعد از آن ایفاگر نقشی در سریال دزد و پلیس به کارگردانی سعید آقاخانی شد و در سال 91 مهمان شبکه سه سیما شد.

این بانوی هنرمند در سریال دزد و پلیس ایفاگر نقش فریبا سوزمانی خواهر داوود با بازی هومن برق نورد بود و با بازی در نقشی متفاوت مهمان خانه های مخاطبان تلویزیون شد.

بازیگران دزد و پلیس

شقایق دهقان در سریال های دیگری چون پژمان ، مهرآباد ، سر به راه و یادداشت های یک زن خانه دار به ایفای نقش پرداخته است. شقایق دهقان که پیش از این با بازی در نقش های طنز شناخته میشد این بار در سریال یادداشت های یک زن خانه دار در نقشی اصلی و متفاوت مقابل دوربین رفت.

شیوا شخصیت اصلی قصه یادداشت های یک زن خانه دار است که با هنرنمایی متفاوت شقایق دهقان همراه بود.

شقایق دهقان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو