دشمنان با بازیگر برادرجان در جشنواره فجر

دشمنان با بازیگر برادرجان در جشنواره فجر


منبع: نمناک

93

1398/10/27

13:23


فیلم دشمنان اولین ساخته علی درخشنده با بازی ندا جیرئیلی بازیگر برادرجان و رویا افشار به جشنواره فجر میرود.

فیلم دشمنان در بخش نگاه نو جشنواره فجر

فیلم سینمایی دشمنان به کارگردانی علی درخشنده و تهیه کنندگی مجید برزگر یکی از فیلم های راه یافته به بخش نگاه نو در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است.

علی درخشنده در اولین تجربه ساخت فیلم بلند سینمایی با فیلم دشمنان راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر میشود و در بخش نگاه نو با دیگر فیلمسازان جوان به رقابت خواهد پرداخت.

علی درخشنده فیلم دشمنان را با مضمونی اجتماعی آذرماه امسال در تهران کلید خورد و با روایت داستانی از تنهایی انسان ها و حریم خصوصی راهی جشنواره فجر میشود.

علی درخشنده

در خلاصه داستان فیلم دشمنان آمده است:

«شیوا گفت:همه اش احساس می کنم شهاب هر شب داره از پشت این درخت ها بهمون نگاه می کنه! و زهره به آهستگی سرچرخاند سمت پنجره.»

بازیگران فیلم دشمنان عبارتند از:

رویا افشار، ندا جبرئیلی، مسعود دلخواه، قربان نجفی، علی بی غم، سینوهه دانشمند، توران یاقوتی و سعید آرمند و... در فیلم دشمنان به ایفای نقش پرداختند.

فیلم دشمنان

رویا افشار از بازیگران قدیمی کشورمان است که به تازگی در فیلم سینمایی سرکوب و سریال خانواده دکتر ماهان ایفای نقش کرده است.

رویا افشار

ندا جبرئیلی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که در سریال برادرجان ایفای نقش کرده است و علاوه بر فیلم دشمنان با فیلم مردن در آب مطهر هم در بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر امسال حضور دارد.

ندا جبرئیلی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو