علیرضا آرا بازیگر فصل دوم سریال از سرنوشت کیست؟

علیرضا آرا بازیگر فصل دوم سریال از سرنوشت کیست؟


منبع: کولاک

297

1398/10/27

14:03


در این مطلب، با علیرضا آرا بازیگر فصل دوم سریال از سرنوشت بیشتر آشنا خواهید شد! با ما همراه باشید. علیرضا آرا با نام اصلی ” علیرضا محمدی ” متولد ۳۰ آذر ماه سال ۱۳۵۴ شمسی در شهر تهران می باشد. او یک خواهر بزرگ تر از خود، به نام ” مرجان ” دارد. او فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران در مقطع کارشناسی می باشد. بد نیست بدانید علیرضا علاوه بر فعالیت در عرصه ی بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون، در عرصه ی طراحی صحنه و دستیاری کارگردانی نیز فعالیت دارد.

زندگینامه کامل علیرضا آرا

علیرضا دوره بازیگری را در حوزه هنری گذرانده است؛ او فعالیت خود را با حضور در تئاتر آغاز کرد. علیرضا آرا از جمله بازیگرانی است که تجربه و سابقه زیادی در عرصه تئاتر دارد! در کارنامه ی فعالیت های او حضور در چندین نمایش دیده می شود، نمایش هایی هم چون ” پرنده سبز ” ، ” شام آخر ” ، ” تعزیه زینب ” ، ” سیزده ” و…

وی در ادامه با ایفای نقش در سریال ” پشت بام تهران ” به نویسندگی سعید نعمت‌ الله، به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به تهیه‌ کنندگی زینب تقوایی و محصول شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در نقش ” عبد ” توانست اولین تجربه ی بازیگری خود را کسب نماید!

زندگینامه کامل علیرضا آرا

او در ادامه ی فعالیت های خود در عرصه ی بازیگری، در مجموعه تلویزیونی ” زیر پای مادر ” به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به تهیه‌ کنندگی زینب تقوایی و محصول شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در نقش ” صدرا ” ظاهر شد. وی سپس در سریال تلویزویونی ” عقیق ” به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به نویسندگی سعید نعمت‌ الله و محصول شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشت. همچنین او برای مدتی یکی از گویندگان برنامه ” رادیو هفت ” به تهیه‌ کنندگی منصور ضابطیان و محمد صوفی شبکه آموزش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانو با مضمون ادبی، هنری و موسیقی محور بود.

علیرضا آرا در جدیدترین فعالیت خود در عرصه ی بازیگری در فصل دوم سریال تلویزیونی ” از سرنوشت ” محصول شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در کنار بازیگرانی چون دارا حیایی، فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی و … به ایفای نقش پرداخته است. سریال ” از سرنوشت ” در سه فصل تهیه شده است که فصل دوم آن به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان در حال پخش می باشد.

آرا و همسرش شبنم مقدمی

در انتها بد نیست بدانید علیرضا آرا در سال ۱۳۸۳ شمسی با شبنم مقدمی، بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد! این زوج دارای یک فرزند دختر هستند. لازم به بیان است این هنرمند در سریال ” عقیق ” با همسر خود یعنی شبنم مقدمی همبازی بود!

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو