بیوگرافی مهدی یغمایی و آشنایی با ماجرای ازدواج و مسیر هنری وی

بیوگرافی مهدی یغمایی و آشنایی با ماجرای ازدواج و مسیر هنری وی


منبع: آرگا

153

1398/10/27

21:34


در این مطلب به بیوگرافی مهدی یغمایی و فراز و نشیب های زندگی او پرداخته ایم، مهدی یغمایی یکی از خوانندگان محبوب ایرانی به شمار می آید که با تمرکز بر علاقه و استعدادش توانست راه موفقیت را طی نماید.

مهدی یغمایی خواننده ی معروف ایرانی در روز ۲۱ مرداد ۱۳۵۵ در شاهرود، تولد یافت، وی در دو سبک پاپ و سنتی خوانندگی می نماید، او با برنامه «شب کوک» که در آن خوانندگی و داوری می نمود، توانست به شهرت برسد.

مهدی یغمایی خواننده محبوب کشورمان می باشد که در شاهرود به دنیا آمد، او تحصیلات خود را در رشته شیمی کاربردی از دانشگاه شاهرود به پایان رساند، او دارای سه آلبوم و تک آهنگ های جالبی می باشد که در کارنامه هنری او ثبت گردیده است.

قرائت قرآن تا علاقه اش به خوانندگی

مهدی یغمایی در مقطع ابتدایی به قرائت قرآن و همچنین تک خوانی گروه سرود فعالیت داشت، او توانست در سن ۸ سالگی در این زمینه رتبه استانی به دست آورد، ادامه فعالیت های او در دوران راهنمایی اش بود که به واسطه ی ساز ملودیکایی که پدرش برای او تهیه نموده بود، اولین قدم آشنایی با موسیقی را برداشت.

این آشنایی سرانجام منجر به ایجاد علاقه ی بیشتر او نسبت به موسیقی شد، و در سن ۱۷ سالگی با پیانو و موسیقی پاپ راه خود را در مسیر موسیقی باز نمود.

بیوگرافی مهدی یغمایی خواننده ی محبوب و معروف ایرانی

همکاری با صدا و سیما

او هنگامی که جوان تر شد و در سن ۲۲ سالگی با سبکی جدید و متمایز از موسیقی سنتی فعالیت خود را با همکاری با صدا و سیمای سمنان گسترش داد.

ممنوع الکار شدن مهدی یغمایی

او به مدت ۶ سال به دلیل تهیه ویدیویی به اسم «صدای آخری» برای شبکه های ماهواره ای، « MITV» و «ایران موزیک» ممنوع الکار گردید.

و اما پس از ۶ سال، با اتمام دوره ممنوع الکاری اش مجددا به طور مجاز به دنیای موسیقی ایرانی پا گذاشت، و با آلبوم «سلام» توانست در مارکت موسیقی حضور یابد.

بیوگرافی مهدی یغمایی و خانواده او

مهدی یغمایی دارای خانواده ای ۶ نفره است که سه خواهر و برادر دارد، یک برادر که در شاهرود مشغول به خوانندگی می باشد و دو خواهر که هر دو ازدواج کرده اند، شغل پدرم مداحی بوده و ۴۰ سال مداح می باشد.

شرح زندگی مهدی یغمایی خواننده مشهور و محبوب موسیقی ایرانی

شهرت او

در سال ۱۳۹۰ در برنامه «ماه عسل» احسان علیخانی تیتراژ این برنامه را به اسم « حس می کنم» موجبات شناخته شدن او را فراهم آورد با خوانندگی و داوری در برنامه «شب کوک» باربد بابایی سال ۱۳۹۴ مورد توجه قرار گرفت و مشهور شد.

داور برنامه استعدادیابی خوانندگی

همچنین باید در بیوگرافی مهدی یغمایی ذکر کنیم که وی در برنامه های کشف استعداد و صدا «آوانو» و «شب کوک» یکی از داوران این مسابقه بود، دیگر داوران برنامه “پوریا حیدری” و “فریدون آسرایی” بودند.

زندگینامه مهدی یغمایی خواننده ی معروف موسیقی سنتی و پاپ

تدریس آواز

یغمایی خواننده ی پاپ ایرانی علاوه بر خوانندگی به عنوان حرفه دوم، آوازخوانی را نیز تدریس می کند، برخی از علاقه مندان و خوانندگان جوانی که هنوز در ابتدای راه موسیقی هستند؛ برای کسب تجربه و برطرف شدن ایرادات خود در دوره های آموزشی او حضور می یابند.

علاقه اش به مطالعه

مهدی یغمایی علاقه ی زیادی به مطالعه دارد، او اغلب اوقات فراغت خود را صرف خواندن کتاب های مختلف، از جمله کتب «بوستان؛ غزل، گلستان، مولانا، دیوان حافظ و البته کتاب تقویت فکر» می کند، او جدیدا آموزش نقاشی را نیز آغاز نموده است.

بیوگرافی مهدی یغمایی داور برنامه شب کوک و آوانو

به متاهلین پیوستن مهدی یغمایی

بنا به گفته خود او مدتی بود که مادرش اصرار داشت که او ازدواج نماید، و او در زمستان سال ۱۳۹۷ خبر ازدواج خود را در برنامه تلویزیونی اعلام نمود.

شعار مهدی یغمایی و دوستی با خوانندگان

مهدی یغمایی شعاری دارد که می گوید:« ناامیدی ممنوع» ، به گفته خود او رابطه اش با برخی بسیار خوب و با برخی دیگر بسیار عادی می باشد، از رابطه های صمیمی او می توان به رابطه او با فریدون آسرایی، حمید حامی و محمد اصفهانی در بین خوانندگان اشاره نمود.

زندگینامه مهدی یغمایی خواننده ی با استعداد و همچنین مشهور ایرانی

اصالت مهدی یغمایی و کاوه یغمایی

افرادی که نام خانوادگی آنها دارای پسوند یغمایی می باشد، وابسته به شهر جندقِ استان اصفهان که میان شهرهای نائین و یزد قرار دارد، می باشند. که به نسل یغمای جندقی شاعر مرثیه سرای قرن ۱۳ هجری قمری مربوط می شوند.

شاعر مرثیه سرا دارای «۳» فرزند به اسامی اسماعیل یغمایی، میرزا ابوالحسن یغمایی، محمدعلی یغمایی بودند که هر سه آنها در زمینه شعر و شاعری فعالیت داشتند، مهدی یغمایی اصالتش باز می گردد به پسر دوم ایشان به نام “میرزا ابوالحسن یغمایی” و کاوه یغمایی تبارش به پسر سوم به اسم “محمدعلی خطر” باز می گردد.

آلبوم مذهبی مهدی یغمایی

مهدی یغمایی نخستین آلبوم خود و آلبوم مذهبی خویش را به مناسبت ماه محرم با نام «سلام آقا» در سال ۱۳۸۸ با تهیه کننده ی ایرانی “رامین بصیرت نیا” و همکاری تعدادی از خوانندگان مطرح از جمله: محمد علیزاده، محسن چاوشی، رضا صادقی به بازار عرضه نمود ، که ۴ قطعه را در این آلبوم مهدی یغمایی اجرا نمود.

شرح زندگی مهدی یغمایی خواننده ی معروف و مشهور کشورمان

 آثار موسیقیایی وی

آلبوم های او:

  • سلام آقا
  • یه دنیا حرف
  • چمدون تو

بیوگرافی مهدی یغمایی خواننده ی محبوب و با استعداد ایرانی

تک آهنگ های او:

  • اگه بد شد
  • خاص
  • اتفاق
  • پاییز تنهایی
  • بخواب آروم” به یاد مرحوم مرتضی پاشایی”
  • تو بردی
  • حال عجیب
  • خاطره
  • برادر
  • منو آروم کن
  • تو با منی
  • چه کردی
  • شب های جنون من
  • سیب دنیا
  • حس می کنم تو رو «تیتراژ برنامه تلویزیونی ماه عسل ۱۳۹۰»
  • من عاشقت شدم« برنده جایزه برترین تیتراژ ۳ ستاره سال ۱۳۹۵»
  • مهمون شب «تیترا/ز برنامه آن دم که شب شود – رادیو »
  • صبح فروردین «عید نوروز سال ۱۳۹۲»
  • خاک تن خسته «به یاد روز آزادی خرمشهر»
  • تیتراژ سریال ستاره های سربی

شرح زندگی مهدی یغمایی خواننده ی موفق موسیقی کشورمان

زندگینامه مهدی یغمایی خواننده ی تیتراژ برنامه ی ماه عسل

بیوگرافی مهدی یغمایی خواننده دارای پدرمداح

زندگینامه مهدی یغمایی خواننده ی ترانه منو آروم کن و خاص

زندگینامه مهدی یغمایی خواننده ی موسیقی سنتی و پاپ کشورمان

بیوگرافی مهدی یغمایی خواننده ی تیتراژ برنامه ی ماه عسل احسان علیخانی

شرح زندگی مهدی یغمایی خواننده ی تیتراژ برنامه ی شب کوک باربد بابایی

شرح زندگی مهدی یغمایی خواننده ی ایرانی دارای پدر مداح

بیوگرافی خواندنی و جذاب مهدی یغمایی خواننده

شرح زندگی مهدی یغمایی خواننده ی تیتراژ برنامه ی ماه عسل احسان علیخانی

شرح زندگی مهدی یغمایی خواننده ی محبوب و مطرح ایرانی

بیوگرافی مهدی یغمایی خواننده ی ترانه بخواب آروم به یاد مرحوم مرتضی پاشایی

در این متن بیوگرافی مهدی یغمایی خواننده ی موفق و محبوب موسیقی پاپ و سنتی کشورمان را مطالعه می نمایید، تا با فراز و نشیب ها، و ناشناخته های خواننده ی مورد علاقه خود بیشتر دانسته و پرده از هویت مبهم او برداریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو