در کیش؛ برگزاری کارگاه «فیلمسازی خلاق» توسط محمدعلی سجادی

منبع: سینما پرس

73

1398/10/27

22:33


سینماپرس: محمدعلی سجادی کارگاه آموزش فیلمسازی خلاق را از تاریخ ۴ تا ۱۰ بهمن ماه در منطقه آزاد کیش برگزار می کند.

دوربین فیلمبرداری

سینماپرس: محمدعلی سجادی کارگاه آموزش فیلمسازی خلاق را از تاریخ ۴ تا ۱۰ بهمن ماه در منطقه آزاد کیش برگزار می کند.

به گزارش سینماپرس، محمدعلی سجادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران درجهت ارتقای کیفی آموزش سینما، کارگاه فیلمسازی خلاق را برای علاقمندان به این هنر و صنعت در جزیره کیش برگزار می کند.

کارگاه آموزش «فیلمسازی خلاق» در کیش برگزار می‌شود

رشد و پیشرفت فناوری دیجیتال در سطح جهان، فیلمسازی برای علاقه‌مندان به سینما را ساده کرده است و به تبع دیجیتال این امکان را فراهم کرده که هرکسی دغدغه‌ها و نظریاتش را با هزینه‌ای اندک و قابل‌دسترس به تصویر بکشد. محمدعلی سجادی کارگردان سینما درباره علاقمندی خود به برپایی این کارگاه های سینمایی گفت: هنوز دوست دارم یاد بگیرم. شما چطور؟، چقدر سینما را دوست دارید؟، چه قدر آن را می شناسید؟ آیا بدون شناخت دوربین و قواعد آن می شود فیلم ساخت؟ و حالا می خواهم بگویم چندروز باهم بودن فرصتی است برای ورود به پرده نقره ای سینما.

کارگاه آموزشی فیلمسازی خلاق توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم کیش (موج) برنامه ریزی و اجرایی شده است. علاوه بر محمدعلی سجادی، آرش خزایی نیز فیلمسازی تک نفره را تدریس می کند.

همچنین قرار است فیلم های ساخته شده توسط هنرجویان در مجموعه کارگاه های خلاق فیلمسازی نمایش و مورد نقد و بررسی قرار می گیرد و طبق برنامه ریزی انجام شده این فیلم ها توسط مدرسه فیلمسازی «ایموفیس» انتخاب و در جشنواره های بین المللی عرضه و پخش می شوند.
محمدعلی سجادی در این دوره از کارگاه‌های آموزش فیلمسازی خلاقی، سرفصل «کارگردانی از ایده تا اجرا» را تدریس می کند و هنرجویان همراه با او فیلم هایی را در جزیره می سازند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو