دانلود بازی Lightmatter برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

دانلود بازی Lightmatter برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM


منبع: دانلود ها

139

1398/10/28

01:34


بازی Lightmatter از المان های معمایی برای گیم پلی خود استفاده می کند که روایت آن جذاب است؛ شما باید از سایه ها فرار کنید و همیشه در پناه نور و روشنایی باشید. چرا که سایه ها شما را می کشند و باید گام به گام مراقب حرکات خود باشید تا توسط تاریکی بلعیده نشوید. این بازی معمایی و ماجراجویانه با دوربین اول شخص و با گرافیک سه بعدی توسعه یافته که استودیو موفق Tunnel Vision Games وظیفه آن را بدست گرفته است. پازل های دشوار با ترکیب نور، سایه، لیزر، پلتفرم و … طراحی شده اند که حل کردن آن ها نه نیاز به سخت فکر کردن، بلکه نیازمند تفکر هوشمند است.

بازی Lightmatter با تفکری جالب ساخته شده. فرض کنید که در قلب شهری که زندگی می کنید، مرکزی به نام CORE وجود دارد که از انرژی های تجدیدپذیر برای تامین نیروی مورد نیاز خود استفاده می کند. این آینده ی بشریت است که برای رسیدن به آن تلاش می کنیم. آیا می خواهید خودکشی کنید یا برای زنده ماندن تلاش نمایید؟ این بازی شما را به مناطقی می برد که سایه ها و عواقب شوم آن ها در انتظار شما هستند. هرچیزی که در اطرافتان هست را بادقت کاوش کنید و باهوش باشید!

Lightmatter PC-HOODLUM

دانلود-بازی-Lightmatter

info

A first-person puzzler where shadows kill you. Watch your step or be swallowed by the darkness. Play Tunnel Vision Games’ love-letter to the genre. Use lateral thinking to solve mind-bending puzzles with lights, shadows, beams, platforms, and lightmatter.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i3 4170 / AMD A8-7600

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 660 / AMD R9 270

Storage: 6 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Lightmatter-HOODLUM با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو