دانلود بازی Super Crush KO برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

دانلود بازی Super Crush KO برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0


منبع: دانلود ها

90

1398/10/28

02:03


بازی Super Crush KO از مبارزات فوق سریع استفاده می کند تا بتواند فضای هیجان انگیزی را برای گیمر تشکیل بدهد. گرافیک رنگارنگ و دوبعدی بازی با دوربین سایداسکرولر می تواند از پارامترهای جذاب در طراحی این بازی باشد. کاپشن نئونی خود را تن کنید و با استفاده از حرکات ترکیبی مرگبار، دشمنان رباتیک خود را نابود سازید، آینده ی بشریت را نجات بدهید و گربه ی گمشده ی خود که بدست این ربات های خائن افتاده است را پیدا کنید. درواقع مبارزات این بازی به صورت Beat ’em Up می باشد که ضربات سریع و سنگین و بدون دلیل می تواند شالوده ی اصلی مبارزات را در آن تشکیل بدهد. حرکات ترکیبی شما به راحتی قابل استفاده هستند و قرار نیست برای اجرای آن ها، مراحل دشواری را طی کنید! از این کمبوها در نابودی ربات ها استفاده کنید تا کمی فضای run n’ gun اکشن بازی بتواند خود را به رخ شما بکشد.

بازی Super Crush KO از بخش لیدربورد بهره مند می باشد و شما با کشتن دشمنان، پله به پله صعود خواهید کرد. اچیومنت های استیم را بدست آورید و تابلوی افتخارات خود را توسعه دهید. حرکات سهمگین هوایی، مشت های رعدآسای زمینی و اشعه های ویرانگر را استفاده کنید تا امتیازهای بیشتری کسب کنید. در ضمن، این بازی از گیم پد به صورت کامل پشتیبانی می کند و نیازی نیست که از موس و کیبورد برای پیشروی در گیم پلی آن استفاده کرده و سهولت خود را محدود کنید.

Super Crush KO PC-DARKZER0

دانلود-بازی-Super-Crush-KO

info

Super Crush KO is a fast-paced brawler set in a vibrant, near-future city. Zip up your favourite neon jacket and combo your way through swarms of deadly robots to save your kidnapped kitten and, while you’re at it, save humanity from an AI apocalypse.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP (SP3)

Processor: Intel Core 2 Duo 1.6 GHz

Memory: 1 GB RAM

Graphics: OpenGL 2.0 Compatible Graphics Card

Storage: 500 MB available space

Additional Notes: Game Controller Highly Recommended

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 or greater

Processor: Intel i5 2.0 GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: OpenGL 2.0 Compatible Graphics Card

Storage: 500 MB available space

Additional Notes: Game Controller Highly Recommended

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Super Crush KO-DARKZER0 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو